@smarttechskill: #amarttechskill #trending #greeairconditioners #smarttechskill

SMART TECH SKILL
SMART TECH SKILL
Open In TikTok:
Region: PK
Sunday 05 July 2026 17:27:36 GMT
39083
784
87
118

Music

Download

Comments

princerehmatbk
princerehmat46 :
3 year sa used ho rya haier marvel premium series all okay without any issu best Amre lock L2 used
2026-08-30 04:28:16
0
user2796849470009
Irafan :
جب ہائر اے سی 100 میں سے 90 پرسنٹ سیل ہوگا تو ظاہر ہے جب اتنے لوگ خریدیں گے تو وہ خراب بھی زیادہ ہوں گے اگر جو اے سی بکتے ہی 10 15 ہے تو وہ اگر خراب بھی ان میں سے کچھ ہو جائے تو اپ کے پاس کم ائیں گے ریشو دیکھیں نا
2026-07-06 07:32:58
28
alimahar92
★✮ 𝒜𝓁𝒾 𝑀𝒶𝒽𝒶𝓇 ★✮ :
Bhai Ager Haier Na Len to Phir Konsa Company Best hai ?
2026-07-06 06:16:03
0
ali_rajpoot__75
🇵🇰A L I R A J P O O T 75🇵🇰 :
bhai Jan Haier b achi company har 3 4 din bad ac ki cleaning kro or outer ki b 10 Saal Purana model chalra ghr me or Kal new model Lia 1.5 ton ka
2026-07-06 18:50:19
0
umairmir56
Umair Mir :
acson sub say Acha
2026-07-10 00:34:04
1
iqhamxa
iQ Hamxa :
jhoot mai toh 7 Saal say Chala rahay hai ak rs ka b Kam NAHI aya
2026-07-06 07:27:59
2
zaheerkhilji007
zaheerkhilji007 :
Sir please bolo 410 ges ahca ya R32 ...
2026-07-06 20:26:37
1
traderbahiya
Honey Ahmad :
what about midea
2026-07-14 06:29:38
0
__________________8550
RajpuT🦂 :
mere ghar 4 saal se chal raha hai koi leakage nahi hui
2026-07-06 11:59:38
1
educationandstudy
Muhammad Hunain :
samjh nai a rha har banda Haier k piche Kya par gay h
2026-07-07 05:06:35
2
ibneali909
ibb :
i have ahaiet ac from 12 years working 100 percent never refilled or serviced...
2026-07-06 10:46:19
1
shehriyar.majeed
SoundValley Pro Car Audio :
total nonsense
2026-07-06 13:42:31
1
lalajaan460
Saeed Muhammad850 :
inbox
2026-07-24 17:48:24
0
mirza2pk
Mirza G :
ahtyaat batayen or leakage se bachne ka tareeqa, complain karne se behtar he..
2026-07-14 15:14:53
0
malakjaan1999
Malak :
اگر اے سی لگوانا چاہتے ہیں تو سب سے بہترین کمپنی اور ماڈل ہے۔ دس سال کمپریسر کی وارنٹی ہے۔
2026-07-06 10:48:19
1
farmanafridi685
farman afridi :
wahid bahi zara jaldi batai acha AC mana Ac lena ha ap ka intazar ha
2026-07-08 14:02:16
0
maliksnzelectronic
Hadi Malik :
آپ کی بات 100فیصد
2026-07-06 03:15:18
0
hussain7472
user993948 :
o bhai 7 years sa candy use kr rha hu Alhamdulillah best ja rha ha
2026-07-06 08:07:52
2
waqas.khalid93
the world zone :
تمام برانڈز میں ایک ہی مسئلہ ہے نہ صرف ہائیر۔
2026-07-06 09:24:23
2
princeandprinces56
princeandprincess :
haier r410 main mary ghr 2lgy hain 10sal ho gy abi tak fit chal rhy hain
2026-07-21 15:53:13
1
nabeelshahzad23
nabeel shahzad :
Assalam o alaikum.bhai 1.5 ton inverter ac mn is time sub sy best quality,parts wala konsa ac hy?
2026-07-25 14:22:03
2
m.azamkhan
M. Azam khan ✅ :
Haier ka fridge lo ya dowlence ka jawab Allah k leay such dena
2026-08-02 04:21:30
0
adnanshoppingmartdina
M.Adnan :
5 year se use kr rha 2Ac haier k koi msla nhi aya
2026-07-10 09:12:01
1
saad04747
saad :
midea us bhi zayda jaldi kharab hou taa hai coil leakage issue
2026-07-17 13:13:46
0
momiraja1180
Momi Raja :
Daikin is top class
2026-07-13 02:03:44
0
To see more videos from user @smarttechskill, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About