Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
API
Home
How To Use
Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
Home
Detail
@umixdaus: #JellyPad #TonerPad #Sumi #PDRN #skintific
FUMI
Open In TikTok:
Region: MY
Monday 06 July 2026 00:19:25 GMT
1090907
3459
175
457
Music
Download
No Watermark .mp4 (
5.41MB
)
No Watermark(HD) .mp4 (
4.35MB
)
Watermark .mp4 (
0MB
)
Music .mp3
Comments
Manizzra :
bukan oink oink dek, tapi toing toing kalau utk kulit anjal hehe. oink2 tu biasanya dikaitkan dgn ekor pendek tu 🐷
2026-07-14 08:00:44
101
⭒๋simply_inæ𐙚 :
Start umur brp Kak?
2026-09-01 07:25:20
0
lisaa :
pkai lepas cuci muka pastu toner serum ke sis
2026-09-03 11:21:07
0
PikaaChan Dressmaker :
done beli.. nak skin lembut oinkk oinkk jugak 🤣🤣
2026-09-03 14:28:48
0
Dill🦋 :
Hihi toink2 la 🤭
2026-08-22 00:29:12
1
Bluemosque :
pakai wktu bila je sis
2026-08-19 10:49:29
1
ieda nabila :
blh campur dgn skincare lain x? sesuai x utk kulit sensitif
2026-08-18 09:50:58
1
OyaYaya Shop :
kak klu ada daily mask pakai bila? selepas pdr jelly, lepastu daily mask kemudian serum dan penutup moisturiser boleh x ?
2026-08-30 11:25:47
0
iena_alana76 :
untuk kulit kusam jeragat sesuai x
2026-08-06 15:45:03
2
jaai206 :
lepas pakai tu. kena cuci muka tak.
2026-08-15 16:42:51
1
Me :
Ttc boleh ke
2026-07-22 19:02:55
1
Angie CAV :
kulit kering bole ka
2026-07-25 04:22:06
1
Mazlinaaina Mazlina :
sis klu kulit berminyak sikit ad jerawat sikit" blh pakai ke
2026-08-07 11:44:51
0
🌹MyLoveA&A_87🌹 :
yg ni mcm toner jugak ke?
2026-07-21 11:47:21
1
wawaqaisara :
pakai berapa minit
2026-08-13 08:10:45
0
SueZam9388 :
Btul ke
2026-08-04 07:33:00
0
nurulzakaria :
Cara simpan?
2026-07-28 14:00:49
1
cempaka sari :
done oder🥰🥰🥰
2026-07-13 15:59:52
0
Baby🌺Yana :
ibu mengandung boleh pakai tak
2026-08-03 03:39:53
2
syhz. :
pakai hari hari ks
2026-07-12 14:21:06
1
🌹ROSMAWWAR🌷🦋🦋 :
oink2...apa tu..hihiii..😂🥰🥰
2026-07-16 16:15:40
2
Yayaashoppp 🦋 :
sis maaf bertanya. lari topik ..pakai kamera apa yer , sharp sgt kamera awk
2026-07-20 15:55:18
1
Alisaazad :
Pakai berapa minit sis? And pakai dengan moisturizer pdrn skintific tu ok ke?
2026-08-19 15:37:16
1
🤗🤗AYAMCHEESELELEH🤗🤗 :
UTK BG hilang Line kena panas sesuai x
2026-07-24 01:24:52
0
nyonyaku251 :
macam mana cara pakainya
2026-07-30 11:13:47
0
To see more videos from user @umixdaus, please go to the Tikwm homepage.
Other Videos
Jangan skip kat hujung.#DepanPintu #OOTD #CheckFit
Ăn sập Gò Vấp tại bánh mì bơ thịt nướng Nhi Cao #govap #govapangi #food #anvatgiare #anduybaygio
অত্যান্ত শক্তিশালী দোয়া#foryoupage #plzunfrezemyaccount #bdtiktokofficial #tiktok insaf🕋💫
#playtogether #playtogethervng #xh
About
Robot
API
Legal
Privacy Policy