@umixdaus: #JellyPad #TonerPad #Sumi #PDRN #skintific

FUMI
FUMI
Open In TikTok:
Region: MY
Monday 06 July 2026 00:19:25 GMT
1090907
3459
175
457

Music

Download

Comments

manizrin
Manizzra :
bukan oink oink dek, tapi toing toing kalau utk kulit anjal hehe. oink2 tu biasanya dikaitkan dgn ekor pendek tu 🐷
2026-07-14 08:00:44
101
inaa.nak.tidoo
⭒๋simply_inæ𐙚 :
Start umur brp Kak?
2026-09-01 07:25:20
0
lisa__.2354
lisaa :
pkai lepas cuci muka pastu toner serum ke sis
2026-09-03 11:21:07
0
nezukozaskia
PikaaChan Dressmaker :
done beli.. nak skin lembut oinkk oinkk jugak 🤣🤣
2026-09-03 14:28:48
0
ddddddill
Dill🦋 :
Hihi toink2 la 🤭
2026-08-22 00:29:12
1
bluemosque7
Bluemosque :
pakai wktu bila je sis
2026-08-19 10:49:29
1
iedanabila
ieda nabila :
blh campur dgn skincare lain x? sesuai x utk kulit sensitif
2026-08-18 09:50:58
1
halizadab
OyaYaya Shop :
kak klu ada daily mask pakai bila? selepas pdr jelly, lepastu daily mask kemudian serum dan penutup moisturiser boleh x ?
2026-08-30 11:25:47
0
iena_alana76
iena_alana76 :
untuk kulit kusam jeragat sesuai x
2026-08-06 15:45:03
2
jaai206
jaai206 :
lepas pakai tu. kena cuci muka tak.
2026-08-15 16:42:51
1
baeyastore
Me :
Ttc boleh ke
2026-07-22 19:02:55
1
n_geela
Angie CAV :
kulit kering bole ka
2026-07-25 04:22:06
1
mazlinaaina_
Mazlinaaina Mazlina :
sis klu kulit berminyak sikit ad jerawat sikit" blh pakai ke
2026-08-07 11:44:51
0
mamalove4987
🌹MyLoveA&A_87🌹 :
yg ni mcm toner jugak ke?
2026-07-21 11:47:21
1
roezani87
wawaqaisara :
pakai berapa minit
2026-08-13 08:10:45
0
suezam83
SueZam9388 :
Btul ke
2026-08-04 07:33:00
0
nurulzakaria2605
nurulzakaria :
Cara simpan?
2026-07-28 14:00:49
1
cempakasari_01
cempaka sari :
done oder🥰🥰🥰
2026-07-13 15:59:52
0
nur_ariyana22
Baby🌺Yana :
ibu mengandung boleh pakai tak
2026-08-03 03:39:53
2
shz.sfea
syhz. :
pakai hari hari ks
2026-07-12 14:21:06
1
rosmawwar
🌹ROSMAWWAR🌷🦋🦋 :
oink2...apa tu..hihiii..😂🥰🥰
2026-07-16 16:15:40
2
yayaa08_1
Yayaashoppp 🦋 :
sis maaf bertanya. lari topik ..pakai kamera apa yer , sharp sgt kamera awk
2026-07-20 15:55:18
1
alisaazad7
Alisaazad :
Pakai berapa minit sis? And pakai dengan moisturizer pdrn skintific tu ok ke?
2026-08-19 15:37:16
1
mysyurga87
🤗🤗AYAMCHEESELELEH🤗🤗 :
UTK BG hilang Line kena panas sesuai x
2026-07-24 01:24:52
0
nyonyaku251
nyonyaku251 :
macam mana cara pakainya
2026-07-30 11:13:47
0
To see more videos from user @umixdaus, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About