@mihaistired: Boleh jadikan snacking baby. Senang sangat nak buat & baby confirm suka sebab creamy lembut macam creme brulee betul-betul! #menubaby8bulan #snackingbaby #cremebrulee

Miha in real life
Miha in real life
Open In TikTok:
Region: MY
Monday 06 July 2026 10:44:32 GMT
117350
4226
92
1632

Music

Download

Comments

rslnahmdz24
roselinahh🦋 :
berat baby awak berapa sis nmpak mcm kecik sama dngan anak sy, anak sy nak masuk 1 tahun nnti 12hb ni, lagi 2hari, tapi berat masih stuck 7.3 huhu, 😢
2026-07-09 04:23:37
9
mamareviewjom
@mamareviewjom :
Tengok pun sedappppp, ni mama baby pun berselera 😝😝
2026-07-06 15:01:27
2
hazurahamdzan
Hazura Hamdzan :
sis guna susu full cream jenama apa ye
2026-08-04 05:50:50
0
ikakarunzaman6
NUR :
kukus baby beli kt mne
2026-07-10 13:37:28
0
udang.vanilla
udangvanilla :
lebihan telur putih buat apa eh?
2026-07-08 09:29:37
1
snsyarafina
snsyarafina | Host Live :
Esokkan tu mkn 3 kali laa ye? Ke simpan brp hri dlm peti?
2026-07-08 15:46:59
0
tellytubieyss
Tlatbies :
Kukus brapa lama🥺
2026-07-08 02:16:54
0
vironiccamary
Viro Nicca Mary :
boleh bagi brp bulan kakm
2026-07-07 07:00:39
0
nr_masyitah
masyitah🌸 :
rumah sya xde peti sejuk 😭 bnyak betul menu baby yg naikkan berat badan kena ada peti sejuk sbb bahan yg guna mudah rosak 😭
2026-07-19 10:09:45
1
syaazwani0
SyaAzwani :
cream cheese awk agak2 je ke banyak mana nak letak awk?
2026-07-10 05:45:25
0
nursyanursya315
Naim Naura 2326 Shop :
saya pun nak buat jugak lah sebab berat anak saya tak naik banyak sampai 3 kali jumpa PSP 😁😁
2026-07-07 15:16:58
0
nurfyie
Sufi 90 :
Bleh pkai susu fmula baby x?
2026-07-08 04:31:25
0
hayyan_umi
Umie Hayyan :
Macam mana Miha intro telur dekat baby?
2026-07-11 10:06:37
0
tyrah_ayra
Rio&SmokeyShop :
tahn brpa hari sis
2026-07-07 16:37:23
0
ainiarmaya
puterii :
alaaa baby saya alergik telur 😭😭
2026-07-08 11:47:06
0
_kilagd
sj :
tak hanyir ke sis? anak saya kalau bau2. kurang jugak ni. rasa nak letak ja esen vanila 🤣🤣
2026-07-10 05:49:35
0
hanisdol
hanisdol :
Boleh pakai 2 bekas je tak 120ml satu
2026-07-10 22:44:07
0
jgv_77
LieyaZul :
susu full cream jenama ape ye sis
2026-07-07 05:54:17
0
mawar_rose03
Mawar Rose 🦈🦛 :
Ank sy 7 bln.. bubur nasi dh 2x sehari,tengari & mlm.. cream brulee ni nk mkn time mana ye sis?
2026-07-10 00:55:11
1
teha_1999
Tinkerbell🧚🏻‍♀️✨ :
Kalau pakai bekas plastik boleh ke...atau kene kaca jugak
2026-07-08 05:39:37
1
cikmoon_08
~ Yes cikmoon ~ 🎀 :
kalau blend bhn2 tu bole ke sis
2026-07-07 00:58:08
0
arynsan
ارين | Ummi Adam :
Klu guna penutup bekas x ok ke mommy?
2026-07-07 02:09:09
0
aniwahida
aniwahida :
6bulan boleh tak bby
2026-07-07 02:52:33
0
nurnabilaaa2903
Nabila✨ :
klo x nk letak telur blh ke?
2026-07-07 05:26:13
0
hazurahamdzan
Hazura Hamdzan :
baby utk umur 11 bulan bolh kew sis
2026-08-04 05:47:34
0
To see more videos from user @mihaistired, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About