Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
API
Home
How To Use
Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
Home
Detail
@mihaistired: Boleh jadikan snacking baby. Senang sangat nak buat & baby confirm suka sebab creamy lembut macam creme brulee betul-betul! #menubaby8bulan #snackingbaby #cremebrulee
Miha in real life
Open In TikTok:
Region: MY
Monday 06 July 2026 10:44:32 GMT
117350
4226
92
1632
Music
Download
No Watermark .mp4 (
2.72MB
)
No Watermark(HD) .mp4 (
2.72MB
)
Watermark .mp4 (
5.23MB
)
Music .mp3
Comments
roselinahh🦋 :
berat baby awak berapa sis nmpak mcm kecik sama dngan anak sy, anak sy nak masuk 1 tahun nnti 12hb ni, lagi 2hari, tapi berat masih stuck 7.3 huhu, 😢
2026-07-09 04:23:37
9
@mamareviewjom :
Tengok pun sedappppp, ni mama baby pun berselera 😝😝
2026-07-06 15:01:27
2
Hazura Hamdzan :
sis guna susu full cream jenama apa ye
2026-08-04 05:50:50
0
NUR :
kukus baby beli kt mne
2026-07-10 13:37:28
0
udangvanilla :
lebihan telur putih buat apa eh?
2026-07-08 09:29:37
1
snsyarafina | Host Live :
Esokkan tu mkn 3 kali laa ye? Ke simpan brp hri dlm peti?
2026-07-08 15:46:59
0
Tlatbies :
Kukus brapa lama🥺
2026-07-08 02:16:54
0
Viro Nicca Mary :
boleh bagi brp bulan kakm
2026-07-07 07:00:39
0
masyitah🌸 :
rumah sya xde peti sejuk 😭 bnyak betul menu baby yg naikkan berat badan kena ada peti sejuk sbb bahan yg guna mudah rosak 😭
2026-07-19 10:09:45
1
SyaAzwani :
cream cheese awk agak2 je ke banyak mana nak letak awk?
2026-07-10 05:45:25
0
Naim Naura 2326 Shop :
saya pun nak buat jugak lah sebab berat anak saya tak naik banyak sampai 3 kali jumpa PSP 😁😁
2026-07-07 15:16:58
0
Sufi 90 :
Bleh pkai susu fmula baby x?
2026-07-08 04:31:25
0
Umie Hayyan :
Macam mana Miha intro telur dekat baby?
2026-07-11 10:06:37
0
Rio&SmokeyShop :
tahn brpa hari sis
2026-07-07 16:37:23
0
puterii :
alaaa baby saya alergik telur 😭😭
2026-07-08 11:47:06
0
sj :
tak hanyir ke sis? anak saya kalau bau2. kurang jugak ni. rasa nak letak ja esen vanila 🤣🤣
2026-07-10 05:49:35
0
hanisdol :
Boleh pakai 2 bekas je tak 120ml satu
2026-07-10 22:44:07
0
LieyaZul :
susu full cream jenama ape ye sis
2026-07-07 05:54:17
0
Mawar Rose 🦈🦛 :
Ank sy 7 bln.. bubur nasi dh 2x sehari,tengari & mlm.. cream brulee ni nk mkn time mana ye sis?
2026-07-10 00:55:11
1
Tinkerbell🧚🏻♀️✨ :
Kalau pakai bekas plastik boleh ke...atau kene kaca jugak
2026-07-08 05:39:37
1
~ Yes cikmoon ~ 🎀 :
kalau blend bhn2 tu bole ke sis
2026-07-07 00:58:08
0
ارين | Ummi Adam :
Klu guna penutup bekas x ok ke mommy?
2026-07-07 02:09:09
0
aniwahida :
6bulan boleh tak bby
2026-07-07 02:52:33
0
Nabila✨ :
klo x nk letak telur blh ke?
2026-07-07 05:26:13
0
Hazura Hamdzan :
baby utk umur 11 bulan bolh kew sis
2026-08-04 05:47:34
0
To see more videos from user @mihaistired, please go to the Tikwm homepage.
Other Videos
Outfit xinhh🛍️🛒#phoidoxinh #outfitxinh #thoitrangnu #xh #viral
Shop your favorite items on Temu at low prices with great discounts.
DIML 🎊💝 #goodfriday #DIML #fypシ
#kededoruachen #kededoruachenbat #mepepssi #review #giadegieruabat
Wag ipagsabi #fyp #drums
#creatorsearchinsights #EnglishIsEasy #LearnEnglish #EnglishVocabulary #ImproveYourEnglish
About
Robot
API
Legal
Privacy Policy