@tfbofficial3: Pixel 7a 8/128gb Official PTA #viralvideo #foryoupage #tensionfreebazar #Google #Pixel7a

Tension free Bazar
Tension free Bazar
Open In TikTok:
Region: PK
Monday 06 July 2026 16:44:42 GMT
176467
7021
216
388

Music

Download

Comments

muzamilsohail597
muzamilsohail597 :
battery timing??
2026-07-07 07:10:12
15
user475241556
ahmad :
pehla phone lana r pixel lana 3 months baad buhut payari lines ayen gi pannel main🤣
2026-08-13 07:08:17
5
rajpoothammadali3
Hammad Ali :
garm Kitna HOTA ha,he be bato bi istmal be ni ho pata
2026-07-07 11:12:02
3
aamir.0333
Aamir Ali :
meny liya h pixel 7 thory din pehly
2026-07-06 17:23:40
3
m.azam1214
Azam saghir :
mojhy chye
2026-08-31 07:17:15
0
maryam.pharmacy3
Maryam pharmacy :
jitna ye heat HOTA ha na bs chor do
2026-08-18 13:02:01
2
ahsanraza_007
Ahsan Raza :
Bhai iqoo z11 turbo official pta ho jata or kitni price hy?
2026-07-07 01:57:49
2
abii_7860
Abid :
iPhone 12 pro Lina ha Kiya price PTA Approve ki
2026-08-09 08:12:21
1
brocken896
Sad boy😟😞😭 :
Bhai bettery Maza nhi Kara Rahi 🙂
2026-08-14 05:39:23
1
nadeemnice444
M Nadeem :
yeh hi liya tha, 10by10 or 20 din bad bord dad ho gya loss hua 😭😭😭😭
2026-07-07 17:04:47
1
alijane303
علی عباس :
es ka btao
2026-08-10 09:17:06
0
shaani804dokota
M Jahanzaib :
mere pass he but bettry timing Kuch khaas ni h
2026-07-13 00:04:32
0
mawais003
mawais003 :
boss ap khty hn k batery kmzkm 5hzar mah ya us se oper honi chaiye kisi b fon ki lekin is ki to km hy .......
2026-07-08 14:35:07
2
chsufyian420
sufyianchaudary :
bhi positive point Bata to but nagetive point be batya karo
2026-07-07 03:23:10
2
iabdullah.khan
Abdullah -khan :
bhai isko charger kon sa support krta ha kindly guide kr dain yeh boht late charge krta ha
2026-07-07 02:41:08
1
shakel.1
Shakeel Ahmed Chandio :
7A ki jaga 7pro best option hy
2026-07-07 15:28:19
1
malik.arslan0708
Malik Arslan 🤬 :
mara pas pixel 7a ha colour be ya he ha❤️
2026-07-07 18:45:53
1
hassan_hun_yar0
Hassan🎓✨ :
nhi thk
2026-07-07 06:51:48
0
faizuu640
♛ 𝙁𝘼𝙄𝙕𝙐𝙐 ♛ :
7pro ha allhamdulillah
2026-07-07 17:36:42
0
junaidalilangah5
🚩JK—003⚜️ :
battery achii nhi ha
2026-08-22 03:24:17
0
naveedahmad6908
꧁༒𝓝𝓪𝓿𝓮𝓮𝓭 𝓐𝓱𝓶𝓪𝓭༒꧂ :
acha bhai Pakistan main new dbaa paik google pixel mobile milta hai
2026-08-29 18:02:36
0
majeed.aseer
Majeed Aseer :
liya hai
2026-08-31 21:17:04
0
samad.joyo4
𝒜𝒷𝒹𝓊𝓁 𝒮𝒜ℳ𝒜𝒟 18🤌 :
35k
2026-08-25 08:07:57
0
faisalmalikongmail.com
Faisal malik :
bro 8pro original penal Kitne ka Mily ga
2026-08-25 10:28:18
0
itsshahbaz10
SHAHBAZ👑😈 :
battery 🪫 ache nhi hai
2026-07-07 08:10:34
0
To see more videos from user @tfbofficial3, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About