@drhanafee: Jangan ambil yang ini banyak sangat takut muka awak akan nampak lebih muda daripada usia. Sebenarnya, ini adalah astaxanthin,dia adalah 6000x lebih tinggi dari vitmin c dan 100 kali dari vitamin e sebagai antioksidant. Sebab tu dia dipanggil King of Antioxidant. Dia bantu jaga otak, mata dan jantung untuk halang radikal bebas. Macamana badan kita boleh ada radikal bebas? Makan benda bukan-bukan, kita tidur lewat, kita stres, UV matahari, handphone punya blue light. Semua exposure ni akan menyebabkan oxidative stress dalam badan. Bila dalam sudah rosak, sudah tua, muka awak akan nampak tua. Umur baru 30 tapi nampak macam 50. Orang yang setiap hari stress, awak memang akan nampak dia lebih tua dari usia. Ambil ni secara konsisten untuk lambatkan proses penuaan. Sebiji astaxanthin dari five doctors ni, bersamaan awak ambil 1.25 kg Antarctic krill atau 2.5 kg ikan salmon. Memang sangat tinggi dan sangat sesuai untuk yang nak awet muda. Kalau amalkan setiap hari, badan pun jadi makin aktif, tak cepat letih. Otak pun tak senang nyanyuk, jantung jadi makin ringan, anti keradangan. Yang penting muka akan nampak lebih firm, tak adalah jatuh2 sana sini kan, jerawat dan jeragat pun makin berkurang. Setiap biji ni ada 6mg astaxanthin, lsehari boleh ambil up to 2 biji, atau 12mg. Satu botol ada 30 biji, tahan sebulan. Siapa yang umur 40 nak nampak macam 30, boleh dapatkan astaxanthin ni dekat link video ni ok. #fivedoctors #fivedoctorsastaxanthin #astaxanthin #skinsupplement #drhanafee
Dr Hanafee
Region: MY
Tuesday 07 July 2026 03:07:57 GMT
Music
Download
Comments
azrulfahmigani 🇲🇾 🇵🇸 :
overclaim
2026-09-02 10:19:40
0
Bang y15 :
Lulus KKM ke
2026-07-19 21:52:26
7
﷽⃝🎀ᴄᷭʜͥᴇᷠʀͣʀͬ🍒𒋨 :
sya dah abis 3 botol🥰👍👍
2026-07-09 07:37:40
9
MasterWhy Raizo :
mana bagus krill oil
2026-07-21 11:54:00
5
dhia 🥰🥰 :
Sy MKN blom abis satu botol muka da start glowing
2026-07-13 01:41:07
8
hanna dania :
dh x berani nk mkn.naik jerawat
2026-07-10 06:24:25
7
pencinta kucing :
ambil 5 biji skali boleh ke, saya nak muda cepat
2026-08-26 00:58:17
0
Azi Zah :
Ada halal tak
2026-08-23 13:09:45
0
Sham°8 :
sebotoi brapa biji ni
2026-08-26 01:15:32
0
💲kejora$ :
boleh repair lubang jerawat KE?
2026-08-23 04:22:25
0
Qusyairie (PhD) :
Mmm mana nak tahu suppliment ni ada kesan baik utk kita ?
2026-08-23 01:06:06
0
SahrulReXzal :
sya x makan lgi.. sebb saya x beli lagi
2026-08-23 12:41:55
0
GAVAN 80 :
bagi sy apa pun produk dalam tiktok ini sy memang tak berani .
2026-08-23 13:01:10
0
Danial Low 🐝 索萊丹 :
ada KKM ke
2026-07-22 11:06:15
0
Normah Mah :
semua nya bagus ye dr
2026-07-18 07:20:52
0
amirrule :
Ada halal ke bang
2026-07-22 11:13:46
0
LENSA HAMMER :
Jgn claim lebih2, betul ke semua kenyataan yg cik ckp tu... Berani bg duit blk klu tak jadi??? Berani😁😁😁
2026-08-23 00:30:32
0
Roha Nashir :
Assalamulaikum
Hadir support
2026-08-03 05:31:14
1
cinta hati 🤲 :
Abang itu ori kah
2026-08-03 04:27:01
1
PRINCESS 🐢siti :
saya dh mkan 2 botol.. muka dl jeragat badan sihat smwua bnyak peeubhan alhamdulilah.. umo 50taun mcm 28 jln dgn anak org kata saya adik.. 🥰🤗🫰🏻🤲🏻
2026-08-23 07:16:21
4
wKN48 :
bahaya ke
2026-07-22 09:54:57
0
sagil boy 01 :
tunjuk ori bile ode sampai je bukak barang lebel lain
maaf la aq ckp sbb banyak org dah terkene maksut aq penjual2 yg lain
2026-08-23 17:12:44
0
To see more videos from user @drhanafee, please go to the Tikwm
homepage.