@drhanafee: Jangan ambil yang ini banyak sangat takut muka awak akan nampak lebih muda daripada usia. Sebenarnya, ini adalah astaxanthin,dia adalah 6000x lebih tinggi dari vitmin c dan 100 kali dari vitamin e sebagai antioksidant. Sebab tu dia dipanggil King of Antioxidant. Dia bantu jaga otak, mata dan jantung untuk halang radikal bebas. Macamana badan kita boleh ada radikal bebas? Makan benda bukan-bukan, kita tidur lewat, kita stres, UV matahari, handphone punya blue light. Semua exposure ni akan menyebabkan oxidative stress dalam badan. Bila dalam sudah rosak, sudah tua, muka awak akan nampak tua. Umur baru 30 tapi nampak macam 50. Orang yang setiap hari stress, awak memang akan nampak dia lebih tua dari usia. Ambil ni secara konsisten untuk lambatkan proses penuaan. Sebiji astaxanthin dari five doctors ni, bersamaan awak ambil 1.25 kg Antarctic krill atau 2.5 kg ikan salmon. Memang sangat tinggi dan sangat sesuai untuk yang nak awet muda. Kalau amalkan setiap hari, badan pun jadi makin aktif, tak cepat letih. Otak pun tak senang nyanyuk, jantung jadi makin ringan, anti keradangan. Yang penting muka akan nampak lebih firm, tak adalah jatuh2 sana sini kan, jerawat dan jeragat pun makin berkurang. Setiap biji ni ada 6mg astaxanthin, lsehari boleh ambil up to 2 biji, atau 12mg. Satu botol ada 30 biji, tahan sebulan. Siapa yang umur 40 nak nampak macam 30, boleh dapatkan astaxanthin ni dekat link video ni ok. #fivedoctors #fivedoctorsastaxanthin #astaxanthin #skinsupplement #drhanafee

Dr Hanafee
Dr Hanafee
Open In TikTok:
Region: MY
Tuesday 07 July 2026 03:07:57 GMT
1724607
12407
622
2173

Music

Download

Comments

azrulfahmigani
azrulfahmigani 🇲🇾 🇵🇸 :
overclaim
2026-09-02 10:19:40
0
ms.idola
Bang y15 :
Lulus KKM ke
2026-07-19 21:52:26
7
hannaqiiii
﷽⃝🎀ᴄᷭʜͥᴇᷠʀͣʀͬ🍒𒋨 :
sya dah abis 3 botol🥰👍👍
2026-07-09 07:37:40
9
masterwhyraizo
MasterWhy Raizo :
mana bagus krill oil
2026-07-21 11:54:00
5
nanadhia8
dhia 🥰🥰 :
Sy MKN blom abis satu botol muka da start glowing
2026-07-13 01:41:07
8
dania_nakcendol
hanna dania :
dh x berani nk mkn.naik jerawat
2026-07-10 06:24:25
7
ammu_izzat96
pencinta kucing :
ambil 5 biji skali boleh ke, saya nak muda cepat
2026-08-26 00:58:17
0
azi.zah143
Azi Zah :
Ada halal tak
2026-08-23 13:09:45
0
yusrisham8
Sham°8 :
sebotoi brapa biji ni
2026-08-26 01:15:32
0
kejorasakura
💲kejora$ :
boleh repair lubang jerawat KE?
2026-08-23 04:22:25
0
qusyairie555
Qusyairie (PhD) :
Mmm mana nak tahu suppliment ni ada kesan baik utk kita ?
2026-08-23 01:06:06
0
s.rexzal
SahrulReXzal :
sya x makan lgi.. sebb saya x beli lagi
2026-08-23 12:41:55
0
yngweelevisfender
GAVAN 80 :
bagi sy apa pun produk dalam tiktok ini sy memang tak berani .
2026-08-23 13:01:10
0
danial.lowkl
Danial Low 🐝 索萊丹 :
ada KKM ke
2026-07-22 11:06:15
0
normah.mah5
Normah Mah :
semua nya bagus ye dr
2026-07-18 07:20:52
0
amirramgqwz
amirrule :
Ada halal ke bang
2026-07-22 11:13:46
0
torqueborn
LENSA HAMMER :
Jgn claim lebih2, betul ke semua kenyataan yg cik ckp tu... Berani bg duit blk klu tak jadi??? Berani😁😁😁
2026-08-23 00:30:32
0
roha.nashir7
Roha Nashir :
Assalamulaikum Hadir support
2026-08-03 05:31:14
1
zzxxzzxx955
cinta hati 🤲 :
Abang itu ori kah
2026-08-03 04:27:01
1
ctkhatyaida
PRINCESS 🐢siti :
saya dh mkan 2 botol.. muka dl jeragat badan sihat smwua bnyak peeubhan alhamdulilah.. umo 50taun mcm 28 jln dgn anak org kata saya adik.. 🥰🤗🫰🏻🤲🏻
2026-08-23 07:16:21
4
mohdfadhelghazali
wKN48 :
bahaya ke
2026-07-22 09:54:57
0
sagilboy1
sagil boy 01 :
tunjuk ori bile ode sampai je bukak barang lebel lain maaf la aq ckp sbb banyak org dah terkene maksut aq penjual2 yg lain
2026-08-23 17:12:44
0
To see more videos from user @drhanafee, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About