perlu ke saya maklum kat upu yg kktm tukat nama ke tvetmara.dlm mqa dan transkrip penuh still kktm tapi dlm surat tamat pengesahan lulus tvetmara.jadi apa patut saya bt?
2026-07-18 14:04:54
1
ZackAzhar :
Tahniah semua and keep up the good works.
2026-07-08 01:06:34
0
AL :
FUYYYOOOOOOOOOOO
2026-07-07 18:41:16
0
venice 💕 :
salam sir, nak tanya. masa iv deg pend hari tu, saya bawa result muet lama tapi saya ada retake. usually panel akan buat keputusan interview terus selepas iv atau keputusan ambil masa untuk diproses ya? sebab bulan ni ada fasa kemas kini upu and saya nak upload result muet yang baru. thank you sir
2026-07-10 14:36:11
0
m :
@chicken lasagna goat izat 42
2026-07-07 10:39:10
1
asyfris :
@chicken lasagna izat terbaik
2026-07-07 11:59:40
1
To see more videos from user @sir.ghaz, please go to the Tikwm
homepage.