S. :
betul, tapi kalau one side je yang pilih untuk bertahan tak guna weh, tak fair untuk yang nak fix, tapi one side nya lagi tak . kita manusia hati tahu penat, kita tahu bila kita kene berhenti, but bila masa kita bagi tu mmg kita bagi sehabis baik and susah nak give up. and once bila kau dah giveup, trust me kau boleh let go dia macam tu je, tak kisah berapa lama pun kau dengan dia. kau akan rasa tenang sebab kau dah bagi semua weh . itsokay untuk kita lepaskan and now, aku pilih untuk let go and move on, yes, mmg sakit weh. Allah je yg tahu sakit tu macam mana. but its okay untuk cuba lagi dengan orang baru kalau ada, kalau tak cuba kau akan stuck dekat circle yang sama, sakit yg sama . kesian dekat diri sendiri sebab kau boleh je bahagia dgn cara kau, tapi sebabkan kau stuck dengan org lama yg kau sendiri tahu dia hanya bagi rasa sakit je dengan kau. you deserve someone better, siapa salah bukan alasan dah untuk kau cari sekarang, yg penting is kau dah bagi sehabis baik kau, kalau org nak tinggal kau, let them go . kau jalan je sakit kau sampai semua nya habis, jangan pernah berhenti mencuba, jangan ajar hati jadi keras dengan orang yg tak salah, yg datang baik baik dalam hidup kau . tak semua orang sama dengan past relationship kau, ikhlaskan, redha dgn apa yang dah jadi. i learn from my past relationship so much ☺️past is past, apa yang ada depan mata sekarang, hargailah. ☺️💪🏻
2026-07-12 03:21:26