@hadihanafir: #foryoupage

حدي
حدي
Open In TikTok:
Region: MY
Tuesday 07 July 2026 05:45:52 GMT
383431
49395
386
8214

Music

Download

Comments

arifasnwi
arif asnawi :
4 tahun kalah dengan 3 minggu ..alasan tawar hati sakit eh🫠
2026-07-07 15:12:40
533
user0188888888855
user01888888888 :
trust me, just start over. buat apa nak try lagi kalau you dah tahu ending dia akan tetap sama? Macam baca buku with the same ending. tak rugi pun kenal dengan orang baru. Learn to let go and redha. If it’s not meant for you, then that’s it. tak perlu nak sedapkan hati dengan cakap, “Sanggup ke nak start from zero dengan orang baru?” But tanya balik diri u, are you willing to keep suffering the same pain with the same person, when deep down you know they’re not going to change for you? dont ever settle for less. Always percaya pada qada dan qadar Tuhan. jangan rugikan masa kita dengan orang yang dah sia sia kan masa kita.
2026-07-10 16:14:00
478
aztyefr
Kaedehara Fox :
wrong fyp cause i ain't the one who left after everything we went through
2026-07-07 22:35:57
162
yinnfarz
yinnfarz :
tapi macam mana dengan orang yg tak pertahankan kita kalau kita nak pergi ? :)
2026-07-08 10:50:58
185
tazzywho
DoubleZ :
dia dah tinggal bang. dah jumpa yg baru, dah plan nak kahwin 2 minggu lepas break 🙃. mungkin yg baru lebih faham dia dari yg 3 tahun ni
2026-07-07 12:31:46
69
mxrahmeow
budak cute ^^ :
spark saya dah hilang dah bang , 2 month takjumpa . dia bz kerja ☺️chat gaya pun macam mau takmau , takpalah HAHAHAHA saya okay ja ! semangat 🥰
2026-07-08 13:00:33
28
lollllllllllllll1222
ky :
wrong fyp… patutnya fyp kat dia :(
2026-07-25 18:08:59
35
senjakala.v1
Senjuu. :
Jaga diri , jaga solat
2026-07-29 08:15:32
6
_newmecisue
𝓒𝓲𝔂𝓪𝓪. :
sebelum putus dia dah stanby penganti, semoga tiada penyesalan buat kamu ya, semoga kesedihan ak ini menjadi semangat untuk terus bangkit:)
2026-07-10 08:09:35
16
nraidashra
a౨ৎ :
LALU FYP DIA
2026-07-08 13:23:33
21
only.wniey
wniey :
dengan harapan dia kembali :)
2026-07-08 11:57:13
9
5y4ff__
S. :
betul, tapi kalau one side je yang pilih untuk bertahan tak guna weh, tak fair untuk yang nak fix, tapi one side nya lagi tak . kita manusia hati tahu penat, kita tahu bila kita kene berhenti, but bila masa kita bagi tu mmg kita bagi sehabis baik and susah nak give up. and once bila kau dah giveup, trust me kau boleh let go dia macam tu je, tak kisah berapa lama pun kau dengan dia. kau akan rasa tenang sebab kau dah bagi semua weh . itsokay untuk kita lepaskan and now, aku pilih untuk let go and move on, yes, mmg sakit weh. Allah je yg tahu sakit tu macam mana. but its okay untuk cuba lagi dengan orang baru kalau ada, kalau tak cuba kau akan stuck dekat circle yang sama, sakit yg sama . kesian dekat diri sendiri sebab kau boleh je bahagia dgn cara kau, tapi sebabkan kau stuck dengan org lama yg kau sendiri tahu dia hanya bagi rasa sakit je dengan kau. you deserve someone better, siapa salah bukan alasan dah untuk kau cari sekarang, yg penting is kau dah bagi sehabis baik kau, kalau org nak tinggal kau, let them go . kau jalan je sakit kau sampai semua nya habis, jangan pernah berhenti mencuba, jangan ajar hati jadi keras dengan orang yg tak salah, yg datang baik baik dalam hidup kau . tak semua orang sama dengan past relationship kau, ikhlaskan, redha dgn apa yang dah jadi. i learn from my past relationship so much ☺️past is past, apa yang ada depan mata sekarang, hargailah. ☺️💪🏻
2026-07-12 03:21:26
16
heyyxmalll
I :
lalu la fyp dia
2026-07-08 15:22:13
11
kabamsaurus
! Eťħan ッ :
dia tak faham dan dia taknak faham pun.
2026-07-08 10:14:36
6
amboveryokeyy
𝓜𝓪𝓷 ✮˙ :
3tahun lebih kalah dengan yg 3 minggu … alasan dhtkdk spark , sedangkan spark boleh dicari , bukan create a new relay dngn org baru😂
2026-07-12 03:42:26
6
cheekyxrabbit
Bongsu No.2 :
Dia yg memilih tuk pergi, dh cuba menahan tp beliau seperti tidak lg mau bertahan, sebagai lelaki yg masih punya harga diri sya memilih untuk angkat kaki & berlalu pergi tanpa banyak bicara atau penjelasan.
2026-07-07 23:23:56
22
eimanggg
ziif :
2026-07-08 00:01:06
7
erilovelies
aèda :
if dia pujuk or ajak fix right after break pun aku sanggup getback and fix everything tapi nk buat mcm dia dengan diri dia. after 4 years kenal dia baru sedar yg rupanya dia tak pernah pun betul" pilih aku hahaha. but alhamdulillah right now i feel better.
2026-07-08 02:50:12
9
ikmlrsb
AR :
dia dh tinggal dh pun, dia sanggup buang org yg selalu ada dgn dia korbankan segalanya utk dia selama ni ketika dia tngh susah and tkde sape” dgn dia selama ni… dia datang menyakinkan kita utk jatuh cinta lalu pergi meninggalkan luka 😊
2026-07-07 14:58:11
23
zatyainaaa
aina :
saya terpaksa bang tinggal🥹 after 5 tahun .. dia chat orang lain bila gaduh bak katanya sbb dia sorang ii waktu tu .. kantoi dia main tinder🥹 saya kecewa dn memilih utk pergi.. sedangkan waktu dia nak me time, dia nak main game, dia kerja , dia keuar lepak saya keseorangan😌😞
2026-07-08 01:28:56
17
qteej
J :
bertahan sangat menyakitkan dan akan memudaratkan kesihatan diri sendiri,bila pergi rasa sakit akan berhenti meski hilang diri sendiri .biar waktu yang menentukan semuanya
2026-07-08 12:52:19
8
luv_little0
-_- :
@luv_evelynn123:tengah belajar ubah diri sebab taknak dia tinggal even dia dah bagi hint kat kita yang dia dah taknak tapi tk nak give up!! sebab dulu dia pun tak give up masa nak menghadapi ego aku.. kalau dia nak space kena bagi dia masa sikit and always check dia punya condition and tanya hal2 yang tak membawakan pergaduhan..sekarang nak ubah jauh lebih baik and better!! and sama2 faham,sebab nak dia tau yang dia berjaya buat aku jatuh cinta yang sangat dalam sampai tak bole imagine kalau dia end up ngan perempuan lain..and dia memang seorang yang i nak jaga sampai kawin and belajar lagi n lagi supaya masing2 punya cinta tak pudar..cari spark yang hilang and always mesej dia and bagi dia tau yang kita ni selalu ada,even dia marah or annoy, but one day i hope he notices how hard i nak protect this relay..cinta tu susah kalau masing2 tak boleh nak bangun dan teruskan, atleast kena ada seseorang untuk bangun and fix everything until the other one pun boleh percaya and choosing to love we back and never repeat the same mistake again💕.
2026-07-08 05:02:30
8
suhailarzly
suhailarzly :
dia sanggup, dia dah tinggal dah pun, dia sanggup lepaskan saya dari tolong saya sama sama pulih. mungkin saya bukan tujuannya, saya mengalah, mungkin ada lelaki lain yang boleh terima baik buruk saya 🥰
2026-07-07 14:21:29
11
To see more videos from user @hadihanafir, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About