@aziemakeupguru: Replying to @cs this G2G Powder Foundation definitely for kakak yang nak makeup laju laju tapi taknak pakai foundation ! ✨👏🏼 MAK LOVE !!! #makeuptutorial #makeuphacks #makeuptips #powderfoundation #g2g

aziemakeupguru
aziemakeupguru
Open In TikTok:
Region: MY
Tuesday 07 July 2026 12:30:00 GMT
238663
1979
59
159

Music

Download

Comments

__dyladalilah
𝕁𝕦𝕤𝕥𝕞𝕖𝕒𝕟𝕕𝕞𝕪𝕤𝕖𝕝𝕗 :
Azie ajarkan prep sblom pakai powder foundation boleh ke?
2026-07-07 12:59:39
18
ct_syalana
ct_syalana🍉 :
span g2g dpn blkg berbeza kan?ada lembut & kesat
2026-07-08 01:27:56
8
bubbles072024
bubbles :
Saya susah betul nak jumpa shades yang sesuai utk powder fd. Ada yg jd kusam, terlebih cerah. Lastly tinggal gitu je powder fd tu.
2026-07-08 03:50:56
6
auntiewawa00
AUNTIE🤓 :
awak boleh ajar sebelom dep bedak tu pakai apa
2026-07-07 20:50:25
1
arnizafazrin
fazrin84 :
sis sblum pki prep dgn mosturizer je ke
2026-08-04 11:09:47
0
nadamohdnor
♡🅽🅰🅳🅰♡ :
nk remove kne pkai makeup remover x?
2026-07-31 16:29:09
0
nana_deanna90
Nana Deanna :
Sy pakai powder fd je skng….lebih cepat.Senang nak touch up.
2026-07-09 05:33:43
7
mel__88
Sepit gambot :
mine. sy mmg X PNH guna pape compact powder whole life . pestaim try trus Beli SBb fragrance free , X alergic . pls keep produce . now otw skin care pdrn . wish me luck 😁
2026-07-18 07:00:15
2
hetty3003
hetty11 :
jgn racun kak azie😂
2026-07-08 01:50:21
0
seri_nonanorliza
Seri Nona Norliza :
my fav G2G powder foundation ni .. mg best pkai ...makin lama pkai makin cantik .. love sgt ..❤️🫰🏻
2026-08-07 14:54:25
1
nurshafiqahabrashid
ShFqhRshD :
Awak pakai code apa ye
2026-07-07 15:45:30
0
faridahendut
faridahendut :
pki code apa ya
2026-07-15 12:59:41
0
shydashah
Shy🌹 :
span tu tkyah basah kn dulu ye
2026-07-08 02:48:14
0
nshmyms
Numiy.ms :
Azie pakai tone apa ye?
2026-08-03 00:53:07
0
lilyybloomie
lilybloomie :
Favv husnaa! Dh sampai hit pan dah heheee
2026-07-07 15:45:23
0
nurbqssr
Balqis 🖤 4678 :
Beg nya mana
2026-07-08 00:08:19
0
hajaryahaya_
Hajar Yahaya :
Fav sy juga bila malas nak pakai fd just pakai bedak ni pun mcm pakai fd
2026-07-08 01:24:39
0
liexyys
⚡ :
kene prep skin or pkai primer dulu ke?
2026-07-09 07:03:59
1
queenforthree
queenrey :
oxidize tak
2026-08-12 11:29:02
0
meelati05_
bintang ✨ :
cod apa awk pkai
2026-08-06 02:41:47
0
mrs_myza
Mrs_myza :
Kne basahkan tk span die tu?
2026-07-27 12:29:44
0
sseroj4
mira𝜚 :
oxidised tk
2026-07-20 06:28:57
0
qistina246
qistina246 :
Bila berpeluh tak bercapuk ke
2026-07-15 07:13:41
0
nssykirahh
ssykirahh :
nak tnya kalau sebelum ni saya pakai cushion fd sally code beige , sesuai ambil code apa ya , saya confius 🥹
2026-07-13 16:22:06
0
norzufaizah1
Norzu Faizah :
shantik..
2026-07-07 23:33:07
0
To see more videos from user @aziemakeupguru, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About