@mahi.write85: 𝗥𝗲𝗽𝗼𝘀𝘁𝗲𝗱 𝗠𝘆 𝘃𝗶𝗱𝗲𝗼 𝗳𝗿𝗶𝗲𝗻𝗱𝘀💞+𝘃𝗶𝗲𝘄𝘀 𝗽𝗿𝗼𝗯𝗹𝗲𝗺😕#newaccount #unfreez #tiktokpakistan #Hadiqaeditx #songaesthetic

Mahi.Write
Mahi.Write
Open In TikTok:
Region: PK
Tuesday 07 July 2026 17:40:43 GMT
231437
16706
224
2473

Music

Download

Comments

nowelist_girl
Empress :
15 دن بعد دوبارہ میسج کیا تھا پر پھر بھی اگنور ہو گئی لعنت ہو مجھ پہ
2026-07-09 15:52:59
53
waseemsukhera67
waسeem Ho yAr💯💫 :
🥹same feeling mujhe bhi aaj 1week ho gaye lekin usne baat Nahin ki 🥹
2026-07-08 19:52:35
7
noor5407765088431
juttiii :
bhii isy koi boly ka mujy sa b bat kar ly🥺🥺🥺
2026-07-09 04:33:05
14
haniakhan_9908
Hania :
single life best hai
2026-08-20 19:39:51
4
m443587
(unknown) :
message na aana bhi ek message hai 🙂
2026-07-29 11:28:54
2
wafa25691
ITS...KiKi😈 :
woh shkhs toh khud say bat he nehi karta ziyada na cll na message agr mein bhi na karo 😁
2026-07-08 09:28:58
6
sardarsarbulandkhan2
SARBULAND KHAN :
🥹same feeling mujhe bhi aaj 8 din ho gaye lekin usne baat Nahin ki 🥹
2026-07-08 18:38:09
11
talha_utk1
𝙏𝘼𝙇𝙃𝘼 𝙐𝙏𝙆 :
7 months ho gayie last time bat hoi tey😳🥺
2026-07-12 12:15:42
2
zoyarana31
🦋زویا راجپوت 💫 :
8 mahine Hogy 🥹🥀❤️‍🩹
2026-08-06 13:01:41
1
babakija400
papa ki pari 👸🤗 :
same h 😢😢
2026-08-05 09:45:28
1
fozia_khan197
Iraj Khalid :
yehi soch kr me kr leti hn msg lekin samny se wohi ignorance 🙄
2026-08-09 10:36:49
2
usernametik141
Chand jathol :
:سلامت رہے وہ شہر جس میں تم بستے ہو ❤️ایک تمہارے خاطر ہم پورے شہر کو دعا دیتے ہیں ❤️🥹
2026-07-22 16:28:19
2
butterfly12271
🦋 :
sb Ulta h yanhan to ,sb mazlum hn
2026-07-14 20:54:39
1
khamoshi28582
***khamoshi** :
same 😥😥
2026-07-08 07:26:07
9
numaanhasmii3567isfh467
numaan :
manay 55 days Kay Baad message Kya lakin usnay paglo ki tarha bt kii phir manay usko ignore Kya or apna bdla Lia or usko humasha KY liay shor dya
2026-07-15 10:31:03
2
s.daniel34
Sandila :
Mi toh 4 din m hi Bhool gi ho mi na b phely 2 din maana phr bola choro....... agr usy Pasand hoti toh wo chor kr hi na jata 😂😂😂😂......
2026-07-25 14:19:59
1
mansoorali12522
mansoor Ali :
yahi masla he
2026-07-09 13:37:20
1
mohizjs
mohiz Galani :
1.5 years sayy msg nhai aya w8 kar raha hun wapis ah jayee pr ab woh wapis nhai ah sakti couz unki engagement ho gai hai 🙃
2026-07-12 14:32:52
1
ganga.acharya55
GANGA 🇲🇲🇳🇵 :
right
2026-08-16 14:01:22
0
itsmemee05
Its me :
yar sirf hm q sochten WO q Nahi sochten 😔
2026-09-02 16:02:52
0
manomano9450
Aliya Kayani🇵🇰🇺🇲🇨🇦 :
💯right
2026-08-21 00:58:52
0
yoursanuxxxi
YøÛR BáBY 😉💋 :
SāMe 💔😩
2026-08-19 09:09:32
0
kuhsboo0
❤️‍🩹😔❤️‍🩹 :
same
2026-08-20 05:05:06
0
rifat_6_6_6
💯Rifat#❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥 :
so so sad,,😢😢😢😢😢
2026-07-08 14:27:15
0
To see more videos from user @mahi.write85, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About