@iti123452: semua atas izin Allah SWT. Mandi garam ikhtiar kita untuk buang bisa2x halus dan aura negatif dalam diri kita. boleh buat 7,21 atau 49hari #mandigaram #garambukit #garamhimalaya #penyakitain #aurapositif
kalau Dah mmg hari2 sedih + rasa kosong. akan bertambah Lagi rasa sedih tu ka 😭
2026-07-11 05:24:10
8
LAVENDER 91 :
hari2 ke mandi
2026-07-13 04:33:20
2
applegreen992 :
klo 49 hari x dpt sbb bukan hari hari dpt beli garam bukit
2026-08-16 14:36:53
1
Chipmunk🐿️ :
Alhamdulillah...selesai 49 hari 6.8.26
2026-08-10 06:31:05
1
InFazT :
air garam joris dr kepala ke kaki ke, kalo x kena kepala bole x
2026-08-13 07:52:16
1
E :
air garam ni kite da kne baca siap2 la kan kt luar bilik air...nti siap mdi kite trus bilas je la kan..
2026-07-22 04:58:22
2
ez.hafiz :
saya baru selesai mandi garam 41hari
2026-07-25 07:07:44
2
nursyuhada8993 :
sy buat mandi air garam+limau nipis angka ganjil . baru2 jugak buat .
2026-07-21 12:47:54
2
🌷 :
bila time yg terbaik nak mandi air garam?
2026-07-12 23:47:45
1
sepethereeeee :
mandi waktu subuh boleh ke?
2026-08-13 09:21:41
0
rarazhar :
klau mandi lepas maghrib boleh ke sbb blik krja jam 6:30
2026-08-09 14:24:30
0
Cik Tayyeba :
2024 dah buat mandi 7,14 & 21
2025 dah buat mandi 21
2026 in Shaa Allah 15.8 49 hari. yang pasti 49 hari menekan nekan rasa 😊.
2026-08-10 10:40:29
1
Cici :
kenapa ye org menjauh? Sy sedih. terfikir apa salah Sy. cam benci tanpa sebab. cuba sembang tp rasa cm ckp sorg2😭
2026-08-11 09:52:03
0
Naqiliara Creative Kids :
1 besen bubuh berapa garam
2026-08-06 15:31:04
0
💮𝓜𝓲𝔃_𝓑𝓮𝓵𝓵𝓪💟 :
sorry nak tanya.. untuk Non Muslim blh ke?
2026-07-20 04:41:10
0
kiela mustaffa :
saya da cuba mandi garam...betul ape yg di nyatakan...mmg terasa rezeki tersekat..tapi hati xrunsing..Allah bg rsa hati tenang...
2026-07-14 23:14:07
5
🩷izah_fy🩷 :
alhamdulillah dgn jayanya smlm cukup 49....fuhhhh....byk jgk la ujian...tmasuk tgn mgigil berdebar sakit belikat semua ada tp kena kuat....tp yg pnting hub adik beradik aku makin baik banding sblm ni yg agak dingin btahun2 dah.. lps mandi aku rs mkin positif tenang
2026-08-06 12:58:16
1
hati yg terluka🥹🥺 :
assalamualaikum nk cuba ..
2026-08-25 02:22:58
1
zzzue :
ala takut plak nk mandi 🥹
2026-08-09 20:55:00
0
Ninie Ernih :
lps mandi garam badan rasa lemah termuntah putih2 beketul2 kwluar takut nk lari lemas😭😭😭😭😭azab pulak weyh rasa mcm tk nk teruskn
2026-08-01 23:29:15
0
popo89047 :
ikhtiar....🥰🥰🥰🥰
2026-07-19 12:07:17
0
Pepsicola_07 :
sy berjaya buat 13hari..pastu ada kj xsempat ...permulaan 2hari ada mimpi..pastu tiba2 kwn lama terjumpa & contact blk..ada kwn yg yg kita anggap rapat tiba² ghaib..bru 13hari haha..so yg lama xjumpa jumpa blk & keep in touch itu sy anggap rezeki..so nk mula balik mndi nk try 21 hari atau 49hari..😁
2026-07-18 10:21:18
0
Mysha :
saya dh selesai 49 hari last 4/7 haritu masih lgi trtanya2 apa kesan selepas 49 hari
2026-07-14 12:28:31
0
noname :
dah cuba mandi belum sampai 49 hr, badan rasa ringan, fikiran rasa tenang
2026-07-12 12:33:12
0
To see more videos from user @iti123452, please go to the Tikwm
homepage.