aku yang banyak itu ini aku jugalah yang banyak terasa pun aku diam, end up aku lah yang kena tinggal😂bs apa sia
2026-07-09 18:24:44
23
Yana🤍 :
saya tak pernah lupa jasa and effort dia dulu. tapi tu dulu jee lah. sekarang dah lain. and saya pilih untuk lepaskan supaya dua2 boleh grow more. saya dah terlampau penat nak mengemis 😊
2026-07-09 12:51:06
10
reen :
tahh.. nanti dia kata aku suka ungkit semua benda
2026-07-29 06:33:28
1
amiii :
she give everythings
2026-08-08 15:35:31
0
𝔂𝖊𝖔𝖓.𝖐𝖆𝖟𝖚 :
2026-08-07 17:47:48
0
cello :
hope lalu kt fyp dia.
2026-07-28 08:57:13
1
rulz_.77 :
ku relakan hatiku mnjadi batu demi menjaga prasaan dan mencuba untuk mnjdi yg terbaik untuknya tp musnah kerna “masa”
2026-08-23 08:58:58
0
latteismyfavcoffee :
enough, sumpah terasa sebab dia panggil “lelaki miskin” “kalau miskin takyah bercinta” padahal saya belikan dia macam2 perfume, anak patung, craving makanan minuman, cincin, gelang,kasut. disebabkan seminggu takde duit langsung kena panggil mcmtu eh. sedaya upaya saya layan dia bebaik endup ego dia lagi tinggi. memang saya takde hati dan perasaan tiap kali kena hadap ego dia kena maki kena marah tengking 😅
2026-08-21 17:36:30
2
BlackMamba🦍 :
correct💯
2026-08-01 09:25:52
0
flavorbelimbing :
2026-07-31 03:42:34
0
icamtode👾 :
2026-09-01 03:07:14
0
J4🍁 :
2026-08-05 03:13:10
0
To see more videos from user @usergafabty, please go to the Tikwm
homepage.