@drhanifarshad: Kulit kering, menggelupas atau kerap rasa gatal? Cari bahan yang boleh kekalkan kelembapan dan kuatkan skin barrier #moisturizer #skinbarrier #nuformulamy

Smile Doctor :)
Smile Doctor :)
Open In TikTok:
Region: MY
Wednesday 08 July 2026 03:50:23 GMT
276519
1040
68
179

Music

Download

Comments

dus256256
Dus256256 :
kulit sensitive dan kering. Dah pakai banyak brands semua tak boleh..selepas pakai lagi gatal. yg ini boleh tak?
2026-07-11 16:52:37
4
puanrossdiana
puanrossdiana :
aku ni x tau dah nak pakai apa,semua produk ku beli x sesuai...😭😭
2026-07-21 06:02:46
5
baharibinmohdisab
baharibinmohdisab :
ada kelulusan KKM tak tanya je
2026-07-25 00:39:43
1
user_reenn
𝓡𝓮𝓮𝓷✨ :
Doc normal ke if pakai moisturizer and serum pdrn kulit mengelupas kt muka and hidung??? “Lpstu lagi sapu dia lagi pedih
2026-08-06 13:19:16
1
mhdzulfan17m1
pan :
Muka kering gatal perih boleh pakai
2026-08-31 09:08:24
0
ninynoire
ninynoire :
Kalau nk solat kena remove ke blh cuci dgn air shj
2026-08-04 15:23:50
1
mrmzan32
mrmzan :
yg besar dah habis
2026-08-25 01:12:02
0
nrsyafiekaa__
eyqaa :
dr kulit i jadi mcm ni keringg dan merah lepas blk pool , skrng i bru tukar ke cleanser facerina biru tu , dr boleh suggest mois sesuai , facerina mois okey tak dr ?
2026-08-14 02:39:03
0
heyodot
heyo dot :
kulit kering dan mengelupas 🥺
2026-08-20 09:49:44
0
ramadhanaidan1
HASMAH BINTI RAZALI :
moisturiser cream ni produk daripada Thailand ke dia ada campuran Alkohol tak
2026-08-25 13:46:06
0
xkenocaro
xᴋᴇɴᴏ𝗖𝗮𝗿𝗼 :
Utk Muka jenis fungal acne boleh ke
2026-07-11 04:47:54
1
devinsabel
bella :
Yang ni untuk diabetes boleh tak
2026-08-13 05:53:49
0
fazaruyakito
FAZA :
Beg tunin xde doc?
2026-07-08 03:56:13
0
dak_ainnn
dak_ainnn :
clog pores tak doc?
2026-07-11 00:06:02
0
_littlemiley
smilingmiley :
Parut gelap nak pakai apa?
2026-07-08 13:48:06
0
ikareez91
Racoon_byika :
sebab doc yg review, sy dah check out beg kuning hehe
2026-07-09 07:59:30
2
nadinesofea_here
Nadine Sofea :
kalau ibu preggy boleh ke pakai doctor?
2026-07-11 16:48:35
0
_akim.im
Mi.co🥔⬛⬜ :
Ni pakai kt muka ke body dr
2026-07-19 03:16:38
0
mhdzulfan17m1
pan :
Cara pemakaian kakak
2026-08-31 10:36:21
0
aafiyahyana
Aafirash :
kalau tengah berjerawat teruk bernanah n gatal2 bole pky ke doc
2026-08-27 07:10:35
0
nor_ieda911
nor ieda :
zozu punya products Selamat tak? whitening hydro moisturizing..boleh komen tak
2026-08-13 12:41:03
0
aqillahambak
aqillahambak :
doc, boleh sapu atas jerawat ya?
2026-08-12 09:47:44
0
cuba.teka00
Alia_Alif98 :
dekat pharmacy ada jual tak ?
2026-08-11 05:49:34
0
kaihana60
kaihana :
sesuai untuk ezema
2026-08-11 03:29:22
0
yunk.hillman
Yunk Hillman :
Slm doktor, sesuai ke utk oily skin.
2026-07-14 14:45:17
0
To see more videos from user @drhanifarshad, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About