@its_arhama_: Acne was part of my journey, not my identity🤍 #acnejourney #fyp #acne #beauty

Arhumi
Arhumi
Open In TikTok:
Region: PK
Wednesday 08 July 2026 18:26:21 GMT
53744
1135
121
36

Music

Download

Comments

fiza46900
DIMPLE QUEEN ❤️👑❤️ :
mene bhi ak facewash use kiya hn acne thik hogyi
2026-08-31 09:39:12
0
mysteriousgilrl0
@flowerry🌷✨ :
Acne marks kesy chalegayii?
2026-07-15 05:21:35
10
freefire.8991
NIXON FF ? :
nose pr aur nose ke around black heads hain .. solution??
2026-07-18 19:57:31
10
darkmood.1234
dark mood 🖤 :
mjhy b btao sis kesy thk howa please 🙏🥺
2026-08-06 11:41:28
7
atsme2437
𝕔𝕠𝕔𝕠𝕞𝕠.. :
mery bhi neshan ja he nh rahy plzz muje bh bata dy 🥹
2026-08-19 07:02:30
5
scattered_soul_7
ᑕᕼᗩᑌᗪᕼᗩᖇY🚩 :
kesy thk hui please btwy mery b asy Hein 🥲
2026-07-15 01:11:49
4
aansaaa._
aansaaa._ :
Apny redness ko khtm krne k liye kya use kiya
2026-07-10 22:19:28
4
ayeshayyy809
Ayeshayyy :
Alhamdulillah Mari acne marks comedones khatam ho gae
2026-08-22 11:07:59
1
btw__laiba
laiba :
post acne red scar kaisay treat kiye
2026-07-12 07:23:47
2
mashajutt7
Masha❤👀✨ :
sadqay jau MashAllah main starting sy apko dekhti arhi Allah oak apky naseeb achy kry Ameen♥️but api ab Meri skin asi ho gai plz bta dain mujy b
2026-08-05 23:33:55
3
user9780043833836
🍂 :
kisy redness kisy tk hui h ?
2026-07-18 09:40:49
4
manallly3
𝑀@𝓃@𝓁𝓁𝓁𝓎❤️‍🔥 :
kesy thk hui Kon sa serum lga rhi ho
2026-07-08 22:50:40
1
mano.billi325
Mano billi 😻❤️ :
sis serum knsa use kia apny?
2026-07-09 16:44:00
2
3princess6
Umm E Hani :
Mari acni aik gel Sy sai ho gai the shukar h Allah pak ka Al hamdullilah
2026-08-13 08:42:19
1
xoxmb0
no one :
bencil adapco Laga dakhty Hain ya phir sirf adapco se b sakhta hai ase plz batayen adapco achi hai ya nahi
2026-07-23 12:28:59
1
esha._.official
𝓞𝓻𝓲𝓯𝓵𝓪𝓶𝓮 𝓫𝔂 𝓔𝓼𝓱𝓪 :
API plz mujhy be Kuch bta de is acne ne 5 sal se mere shkl.tbah ko hoi na tkh hoti hi na Kuch or
2026-08-03 16:12:22
1
zidi.girl619
Anum ghori :
kya use kiya ha
2026-07-09 12:20:33
1
introvert2863
introvert :
sis kaha sy ho aor y benclin gel serum ka price Kya hai kaha sy lia hai please mje btai
2026-07-31 06:13:28
2
advocatemehwo
advocatemehwo :
Kase thk howe
2026-07-09 09:29:20
0
mrs.ali5829
🖤 :
Dark spots ko kesy treat kiya ?
2026-07-10 13:00:10
0
mr.sanus0
Ali malik :
Api dry skin ha mujha bhi comedones ha kia benclin gel sa comedones bhi thk honga black heads white heads ha comedones plz
2026-07-16 05:54:51
4
pukhtana_jenai4777
PuخTaنa 🦋❣️ :
Please share your routine how you got this am tired with everything
2026-07-09 19:48:15
1
introvert2863
introvert :
y acne mars kelye use krskte hai benclin gel ?
2026-07-31 06:11:04
0
queen092130
Queen 👑❤️😍 :
kasa Kiya apna
2026-07-12 08:25:37
4
herstheticc
herstheticc :
Do u use steroids creams and suddenly stop using it?
2026-07-08 18:54:40
0
To see more videos from user @its_arhama_, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About