bab ayah ni aku sebak , sebab aku kurang dpt kasih sayang ayah , macam mana ea rasanya?
2026-07-10 09:24:17
4004
𝗰𝗵𝗲𝗿𝗿𝘆𝗯𝗹𝗼𝘀𝘀𝗼𝗺 ˊˎ- :
saya bangga abah saya kerja kilang tapi sekarang dia tak kerja.. kerja dia lepak je sampai sekarang tak balik rumah. Mentang2 ada rumah baru ☺️ada juga pergi lawat dia dkt rumah baru pagi raya cmtu
2026-07-11 11:34:46
1178
BROPILOT🇲🇾 :
Acikk pun pakai baju mcm kamu dik 🤭 terima kasih dik dh perkenalkan pekerjaan kami ni dekat kawan2 skolah adik 🥰
2026-07-11 15:23:34
558
Fyyz :
Driver ni masyuk bkn basic 1700
2026-07-10 12:56:49
421
saiful bahri :
aku pun tak malu ayah ku pesawah
2026-07-10 06:31:34
378
CikSue :
Sy pn bangga arwah abah sy dulu sorang mekanik ,
2026-07-10 04:41:38
152
culin :
driver merakap body guad ni..mau bulan 7,8 k wooo...
2026-07-10 08:43:55
83
firdaus :
Dik..sepasang baju ayah awk tu pun dh 2 3 ratus..ni bukan driver biasa2 dik...tahniah menghargai seorang bapa..
2026-07-15 01:59:12
41
rosee :
janganlah bab ayah dku sebak
2026-07-10 22:47:52
40
Umpan Murah Pontian :
sy bangga ayah sy dulu selalu bwak p mancing dari kecik,now dh jadi pembekal umpan no 1🥰
2026-07-10 11:32:32
38
Fahmilizer05 :
Saya bangge abah saye kerje nelayan...biarla org Kate ape...die dh jage saye dari kecik sampai saye besar...cukup makan minum...sihat selalu pejuang dan hero ku "abah"
2026-07-14 07:37:46
29
محمد هيقل :
Andai ye org tahu gaji personal driver ni berapa😭😭😭...mesti smua nk kje ni😭😭😭
2026-08-07 05:23:08
26
CEOkahaqketegaq :
Ni bukan biasa2 driver ni … tahniah siapa pon ayah kita ..dia tetap hero kita
2026-07-11 08:37:54
23
Queen Dowager :
Ayah adik tu bukan driver gaji 2k yer dik.. mesti bangga dengan ayah 🥰
2026-07-11 08:46:14
22
pelita(mia) :
adooiii akk tgh mkn ni dik.
mne stu nk buat ni mkn ke nangis dulu😭😭
2026-07-11 14:23:44
21
Zahari Abdulkarim5886 :
ayah kita semua Hebat... berbangga LA dgn mereka...🥰
2026-07-10 04:36:19
17
LIPASTERBANG_ :
ramai ingat driver ni biasa2 je…driver gaji dorang tinggi wowww ingat biasa2 ke
2026-07-14 07:03:31
16
⚡ :
kenapa video ni kabur ?
2026-07-11 10:39:26
15
s :
mmg la dia bangga. driver ni siap ada baju, mmg masyuk bethollllll. cuma mgkin jarang jumpe je. part tu mgkin perit sikit bg ank ank yg tgh membesar. tp bapak dia ni mcm sngt sngt penyayang, smpai kite rasa sebakkk
2026-07-12 10:16:54
14
fantasintesis :
Org yg keje driver je tau mcm mne rndu family
2026-07-11 02:12:56
14
Ir.Dr ArieMj :
Arwah ayah nelayan je...😊😊
2026-07-11 04:33:28
13
EdA :
ank perempuan puteri, permaisuri hati ayh♥️
2026-07-10 09:03:42
11
AN 🕶️ :
sesayang itu dia dengan ayah dia, mesti ayah dia ada saat dia memerlukan ayah kan 🥹
2026-07-11 16:14:28
11
AZ Katering :
Ayah akak meniaga char kuey teow dkt pasar malam. Dkt sekolah akk selalu kena ejek anak char kuey teow. N akk tak malu pun tiap2 hari akak tolong ayah niaga pasar n skrng dah 30 still tolong ayah meniaga char kuey teow n char kuey teow ayah akak dah travel separuh Dari Malaysia dahh. Akak masih bangga dgn ayah akak . 🥰 Walaupun dah 65 masih meniaga
2026-07-11 04:43:44
8
syaa_afendi :
Rindu papa😭😭😭 gali balik la 😇
2026-07-12 04:21:58
8
To see more videos from user @angah_shahrul_3.0, please go to the Tikwm
homepage.