@khawaja.imran.nazeer: A major step towards smarter and stronger healthcare delivery in Punjab. Minister Health and Population Khawaja Imran Nazeer & Secretary Health and Population Nadia Saquib handed over 36 Integrated Service Delivery Monitoring vehicles to district CEOs, enabling more effective field monitoring of Community Health Inspectors, Vaccinators, School Health & Nutrition staff, LHVs and LHSs across all districts. #fypviralシ #khawajaimrannazeer #maryamnawaz

Khawaja Imran Nazeer
Khawaja Imran Nazeer
Open In TikTok:
Region: PK
Thursday 09 July 2026 11:27:42 GMT
78757
3662
138
177

Music

Download

Comments

kinzartbi43
kinza :
chi ko b Scooty da dain ar AK sunblock ar facial care set b Kun k dhoop bhut h ar face black ho gya h Sath cap b dain
2026-07-16 16:25:24
3
na573139gqa
Nomi king 👑 :
chi ko kb Mily gi bike
2026-08-05 16:39:27
0
.............zii
........ :
chi ko Scooty bhi den please
2026-07-09 14:23:16
6
mylifemyrule966
? :
Aoa sir village chotala jhelum main lady healther worke chi 13 august 2026 ko parsal id duty ky doran mera mobail chori ho gya police station complane darg krwai IMEI no bi dia meri Goerment 2 sim bi thi camrey main chor bi aya likin mera phone ni mila boht sata data phone main tha main oford bi ni kr sakti help mi plz sir
2026-08-14 22:24:33
0
khanlionking1
Nasserkhanboloch :
Desert area traveling prblm scooty to dy dyn Chi
2026-08-21 16:13:03
0
syed.arham.ali90
Syed arham ali :
ye prgrm TB e chlyga JB slry time py aygi .
2026-08-06 06:22:23
0
drmirhaashahzadi
Mirhaa :
Asslam o Alekum sir kindly CHIs ko b Koi transport sholt dein grmi MN padl chll k ati jati hn
2026-07-11 07:55:07
1
iqra.riaz855
iqra riaz :
dengue staff ny aik time diya h apni duty k ly garminma padal chal k jaty thy JB k ye aisy koi transport ni di Gai ab boht Kuch horaha h magr dengue all staff k sat sotylinma jaisa slook ho Raha h
2026-07-09 21:19:26
5
rameezvilogs
Vlog Life in Pakistan :
I love you khawaja imran 😚❤️sahb
2026-07-09 16:32:45
4
fajarnoornoor92
user467864 :
es sa Acha tha CHI ko time sa salry da da 1.5 month ho gaye salry ni mili.ar kam ka lea har koi Kal karta ha but salry ka pucho koi ans ni data.
2026-08-16 04:48:06
0
saqlain.rokhari
Saqlain Rokhari :
nice job sir g
2026-07-15 12:24:01
1
maria40867
یا حسین :
Allah pak kamybin da sab ko 🙋‍♀️
2026-08-04 03:36:57
0
amirsandhu132
amirsandhu132 :
field staff k lya bike kb a rhi ha..
2026-07-10 01:20:01
2
rafaqatgadgor1
RAFAQAT HAYAT GADGOR :
sir kindly salary ly dain Thq Hospital kotmomin janitorial staff
2026-07-10 13:39:06
1
sadia204nena
sadia(Nena) :
Gud job 👍
2026-08-25 12:27:56
0
nawab._.2
nawab🪐 :
LHW ko bhi den na Scotty
2026-08-24 06:43:44
0
user1105520566931
Sumaira Butt :
2026-08-13 11:45:04
0
mqbool.hussain8
Mqbool Hussain :
❤️❤️❤️❤️❤️❤️
2026-07-09 13:02:17
0
muhammadtaha4098
M.Taha99 :
sir chi ko Scooty b day den plzz.
2026-07-10 03:31:43
10
abdulmajeed0092
Abi :
acha aqdam he
2026-07-27 07:26:34
0
baba.afzal.ahmad
Baba Afzal Ahmad :
2026-07-26 19:30:57
0
muhammad___rutaab
SsT🩺💉 :
O bhii ye fazool project banane ki bajayee aur in pr khazane ka budget zaya krne ki bajayee hospitals pr ghor kren aur government staff ke peeche lagne ki bajaye hospitals ka hr poora kren
2026-08-22 19:50:56
0
muhmmadahmad725
Muhammad Ahmad :
chi k liye b kuch dy
2026-07-27 10:16:02
0
shahzadahmed4157
SHAHZADA UMAIR :
great sir
2026-07-30 19:17:33
0
To see more videos from user @khawaja.imran.nazeer, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About