@beefun_vacay: Anak2 asyik mintak repeat lagi resort nie. Orang kata berbatu la pantai tak landai, tak kids friendly. Tapi diorang tak tahu my kids punya enjoy snorkeling dekat sini. Siap boatman 'halau' balik bilik sebab dari pagi sampai petang diorang tak naik2 gara2 happy sangat jumpa banyak ikan especially Nemo depan bilik 😃 #redangisland #terengganu #memories #pakejredang #malaysia

Beefun | Pakej Pulau Malaysia
Beefun | Pakej Pulau Malaysia
Open In TikTok:
Region: MY
Friday 10 July 2026 02:54:33 GMT
42908
867
67
272

Music

Download

Comments

_pengikisduit
Pengikis Duit :
Kalau sewa jaket n goggle, boleh pakai sepanjang menginap tak?
2026-08-30 13:31:42
1
abam_mesin
Lekir Pawana :
kita baru balek dari redang .. join resort punya trip g gua ..
2026-08-30 10:36:32
1
manzila75
manzila75 :
pulau redang mmg best..dgn view yg cantik air laut yg jernih..ikan n penyu mesra alam☺️..ciptaan yg maha Esa..Alhamdulilah
2026-07-18 08:43:33
3
azrimaznan
azrim :
2027 pakej dah ada x
2026-08-10 08:27:46
1
elyxyys_
silent_ink🎮🎧🖋 :
mcm mner nk booking ye..
2026-08-29 12:28:35
0
nasnanhb
ح🕊️ :
ni room apa? standart ke premium
2026-08-31 10:52:13
0
nazamisri7
Nazattulsyima :
Best service masa snorkeling: abg din, jie, akir Dan baim. Thank you!
2026-07-18 10:33:32
0
uminaylimikayla
UmiNayliMikayla :
tahun lepas dah g..next year nk repeat lg 🥰
2026-07-13 06:00:27
1
nfamhyni
⋆. 𐙚˚࿔ faaa 𝜗𝜚˚⋆ :
Baru pegi 2 minggu lepas mmg best tak kisah la berbatu pun yg penting dapat tengok nemo🤣
2026-07-11 08:04:11
0
dianasare83
Diana sare :
rindu Redang reef🥰
2026-07-19 07:33:08
2
sapiah.myusof
SAPIAH MYUSOF :
Reef resort kan
2026-07-11 04:34:17
0
suhaiza81101010
Suhaiza Neza :
10 hari lepas dah pergi..tp masih mengigau lg....x puassssss......nk pergi lggggg🥰🥰🥰
2026-07-22 06:25:30
0
redzwan262
Wandahalan611 :
baru je balik dari sana last week, best, rekemen betul sapa yang nak ke sana untuk bercuti dengan family, makan pun okay, tak payah pening2 bab makan, 4 x sehari makan, pi snorkeling pin senang, ada bot yang akan ambil bawak pergi ke marine park, seronok dan berbaloi...
2026-07-25 15:25:19
1
sismarliy
SIS MARLIY :
807
2026-07-14 13:03:58
1
bonda_nieza
bonda_nieza :
pm pakej 6 dewasa
2026-07-25 10:46:03
1
annskz76
annskz76 :
Sept available lagi tak.. Pm utk 1 to 3 sept for 7 pax
2026-07-18 02:32:11
0
aizimuslimahsalon
Ddesa Salun Putrajaya :
teringin nk pegi
2026-07-13 14:58:21
1
farisha_773
Farisha :
Bln 8 ada available lg tk
2026-07-19 13:38:06
0
syahirahaziz__
Syahirah Aziz :
Nama apa chalet ni , mcm mna booking?
2026-07-10 23:19:29
0
norezaini
Nor Ezaini :
Yess redang reef mmg resort yg best..siyess bole repeat..!! 😁
2026-07-12 01:19:38
2
erry_7878
erry :
ehh I pnh stay sini la..long time ago
2026-09-04 08:05:58
0
ecah.tahril
Ecah Tahril :
Sini nice place..privacy..cuma tu laaa mtk tlg improve bab masakan..sbb sorry to say x bape sedap..rasa cm nk take over dapur diaorg tlg masak..hahaha..bukti bila tgok tong sampah terlalu byk mknn yg dibuang..hope owner take note utk improve part makanan..lain overall best n tmpt pon bersih
2026-09-03 12:39:35
0
effa771
effa sharifah :
Kite stay Laguna dekat je dgn reef ni
2026-08-24 13:33:17
0
idayusazali
IdayuSazali :
Redang reef resort pergi la bnyk kali pon tk jemu
2026-08-15 13:11:04
0
rees_libra
RN**♧♡~~ :
incldg meal 3 times ke?
2026-08-12 23:33:33
0
To see more videos from user @beefun_vacay, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About