@beefun_vacay: Anak2 asyik mintak repeat lagi resort nie. Orang kata berbatu la pantai tak landai, tak kids friendly. Tapi diorang tak tahu my kids punya enjoy snorkeling dekat sini. Siap boatman 'halau' balik bilik sebab dari pagi sampai petang diorang tak naik2 gara2 happy sangat jumpa banyak ikan especially Nemo depan bilik 😃 #redangisland #terengganu #memories #pakejredang #malaysia
Kalau sewa jaket n goggle, boleh pakai sepanjang menginap tak?
2026-08-30 13:31:42
1
Lekir Pawana :
kita baru balek dari redang .. join resort punya trip g gua ..
2026-08-30 10:36:32
1
manzila75 :
pulau redang mmg best..dgn view yg cantik air laut yg jernih..ikan n penyu mesra alam☺️..ciptaan yg maha Esa..Alhamdulilah
2026-07-18 08:43:33
3
azrim :
2027 pakej dah ada x
2026-08-10 08:27:46
1
silent_ink🎮🎧🖋 :
mcm mner nk booking ye..
2026-08-29 12:28:35
0
ح🕊️ :
ni room apa? standart ke premium
2026-08-31 10:52:13
0
Nazattulsyima :
Best service masa snorkeling: abg din, jie, akir Dan baim.
Thank you!
2026-07-18 10:33:32
0
UmiNayliMikayla :
tahun lepas dah g..next year nk repeat lg 🥰
2026-07-13 06:00:27
1
⋆. 𐙚˚࿔ faaa 𝜗𝜚˚⋆ :
Baru pegi 2 minggu lepas mmg best tak kisah la berbatu pun yg penting dapat tengok nemo🤣
2026-07-11 08:04:11
0
Diana sare :
rindu Redang reef🥰
2026-07-19 07:33:08
2
SAPIAH MYUSOF :
Reef resort kan
2026-07-11 04:34:17
0
Suhaiza Neza :
10 hari lepas dah pergi..tp masih mengigau lg....x puassssss......nk pergi lggggg🥰🥰🥰
2026-07-22 06:25:30
0
Wandahalan611 :
baru je balik dari sana last week, best, rekemen betul sapa yang nak ke sana untuk bercuti dengan family, makan pun okay, tak payah pening2 bab makan, 4 x sehari makan, pi snorkeling pin senang, ada bot yang akan ambil bawak pergi ke marine park, seronok dan berbaloi...
2026-07-25 15:25:19
1
SIS MARLIY :
807
2026-07-14 13:03:58
1
bonda_nieza :
pm pakej 6 dewasa
2026-07-25 10:46:03
1
annskz76 :
Sept available lagi tak.. Pm utk 1 to 3 sept for 7 pax
Sini nice place..privacy..cuma tu laaa mtk tlg improve bab masakan..sbb sorry to say x bape sedap..rasa cm nk take over dapur diaorg tlg masak..hahaha..bukti bila tgok tong sampah terlalu byk mknn yg dibuang..hope owner take note utk improve part makanan..lain overall best n tmpt pon bersih
2026-09-03 12:39:35
0
effa sharifah :
Kite stay Laguna dekat je dgn reef ni
2026-08-24 13:33:17
0
IdayuSazali :
Redang reef resort pergi la bnyk kali pon tk jemu
2026-08-15 13:11:04
0
RN**♧♡~~ :
incldg meal 3 times ke?
2026-08-12 23:33:33
0
To see more videos from user @beefun_vacay, please go to the Tikwm
homepage.