@teamonskin: Tiada jenama yang sempurna. Tetapi setiap teguran adalah peluang untuk kami menjadi lebih baik. Ini adalah penjelasan rasmi Teamon berdasarkan fakta dan dokumen. Terima kasih kerana terus memberi kepercayaan kepada kami. 🌿 #teamonskin #teamonbeetrootserum #beetrootserum
Kena buat product recall untuk batch/packaging yg affected k
2026-07-11 16:09:51
28
02 :
tulaaa , terkejut tgok content tuu sedangkan serum beetroot tu tak elok je kat mukaa kita , nasib laa teamon buat explanation , semoga terus maju jaya teamon 💕
2026-07-10 09:24:58
40
ryanmohd_ :
6 tahun weh pakai produk teamon. dari zaman igg lg. elok je muka. tq teamon. semoga dipermudahkan. tq juga for this explanation 🔥🔥
2026-07-10 09:44:30
33
hippopotamus :
product teamonn , memang selamat okay follow dari zaman founder katig , memang guna semua ingredients YANG SELAMAT
2026-07-10 09:26:15
12
hanaashop9898 :
Produk dari teamon smua tiptop🥰
2026-07-10 09:23:33
7
mspandaoriginal :
sy guna Start kluar roller smpi skg.. bli bkotak2 buat stok.. ttba ad video sblh.. agk tkut jgk sbb xmo slh pkai produk lg.. alhamdulillah lega lps dgr ni
2026-07-10 09:26:44
14
farhanoo🇲🇾 :
da pakai sabun, mmg nampak cerah sikit, tu pun baru pakai 1/4 and tak habis lagi🥰
2026-07-10 11:09:47
8
yayea :
💯 organic guyss no worryyy
2026-07-10 09:37:14
5
syaaxs :
Best sangat, kulit rasa lembut. 🥰
2026-07-10 09:33:51
5
MarRich Empire :
Terima kasih atas penjelasan. Selamat maju jaya! 💐💐💐
2026-07-10 09:22:13
7
Norazie🇹🇭 :
produk best jrawt cpt kering, skin jd soft
2026-07-10 09:36:59
7
Rose_ida :
tapi MCM mana boleh tersalah print ye. as a product should not Salah print ? tak buy off dulu ke 😅 Tanya saja
2026-07-12 16:15:35
33
Mama Haydar Shop :
Tq guys for the explanation video.
2026-07-14 03:17:32
1
Dals ✿𐙚 :
Sabun dgn serum selamat tak utk pregnant mom?
2026-08-04 05:58:15
1
هـ :
utk skin kering blh consume ke
2026-07-19 07:56:54
1
Tajnor Ilham :
semoga dipermudahkan segala urusan Abah dan teamon...🤲🏻🤲🏻🤲🏻
2026-07-16 13:44:34
1
D H I Y A ✨🕊️ :
Alhamdulilah bru betul” yakin nak guna🥰
2026-07-13 01:30:17
1
rawamrunneeraz :
ok bang saya repeat balik🥰
2026-07-12 00:45:10
1
EdelweißNacht :
i put it on my lips. bibir dh tak hitam tak kering. jadi mcm plumpy dh 🥰🥰🥰
2026-07-13 03:33:19
1
i am wani :
Love agt product ni. Journey to all nature skin care saya dah perfect. Masalah kulit sgt min skrg ni. Dah xde kering2 dah.
2026-07-13 01:47:05
1
Dewi syakila 🥑 :
thanks you 🥹 boleh lah saya update video lagi untuk produck ni
2026-07-18 17:40:24
1
SueManja :
Tkasih utk penerangan & update 👌
2026-07-14 06:33:30
1
Z :
saya pkai dah lbih 10 botol
2026-07-12 00:03:35
1
MekyaaA🌻 :
Saya pakai lepas sunburn bersukan 2weeks je dah gebo gebass balik serious tak tipu muka yg breakout salah pakai produk pun hilang terus darkspot. Dan saya pakai juga dekat perut strechmark lepas bersalin semakin pudar weyh!
2026-07-13 02:48:47
1
mysara maskuri :
saya da sebulan pakai kulit Makin elok alhamdulillah
2026-07-12 08:03:41
1
To see more videos from user @teamonskin, please go to the Tikwm
homepage.