@jmpproject.my: 🔥 ACE V4 + Cranberry = Clean tapi tetap garang! ❤️ Simple. Clean. Premium. 😍 Kalau nak Myvi nampak lain daripada yang lain, ACE V4 memang pilihan padu. 📍 Bodykit Shop Kuantan ✅ Original fitting ✅ Kemas & warranty 📲 WhatsApp/PM untuk booking sekarang! 📞 014-306 3210 @Jmotorsport #Myvi #MyviACEV4 #CranberryRed #BodykitKuantan #MyviMalaysia

PROJECT JMP
PROJECT JMP
Open In TikTok:
Region: MY
Friday 10 July 2026 10:05:56 GMT
164818
6867
62
621

Music

Download

Comments

_matmin7_
𝕄𝕒𝕥𝕞𝕚𝕟🕸️ :
srs lh 1500 pun blh buat bodykit
2026-07-10 19:54:36
50
shaidalbasri96
Portgas D ace ~💠 :
Btul ke tk ni?? 1500 kang dtg kdai hrga tk sma dgn dlm vdeo
2026-07-12 01:56:22
5
usermuhasabah
sisicermin :
Bodykit material apa tu boss?
2026-08-08 01:47:47
1
jackdodu
Jack’s :
mcm tak berbaloi je
2026-08-27 02:35:38
1
tidaktahuu_49
at. :
boss untuk myvi av colour silver bole buatt???
2026-08-27 14:38:57
0
epihhh_zainal
Epy_zainal✨ :
package rojak ad x
2026-07-11 01:11:46
1
mr.rz660
Mr.RZ :
untuk persona vvt 2016 ada tak
2026-07-11 09:30:51
1
aryastrk3
aryastrk3 :
spoiler brpe hrga
2026-07-12 03:01:56
1
s3pis3orangp3rindu
Moody :
Utk axia ada bodykit apa apa tak?
2026-07-11 10:35:06
1
_rahmanhamdan
FIR :
Skirt tepi tu berapa rm boss?
2026-07-11 06:57:26
0
safuanwan1999
WNSHOP :
Sya berminwt huhu😳
2026-07-12 12:13:30
1
soldiaryyy
𝐒𝐎𝐋🧸ྀི :
Saga vvt berapa ?
2026-07-12 11:01:42
1
strepsils.oren
Strepsils oren :
body kit OEM ade ke tpi nak warna gloss black je
2026-07-13 11:31:01
1
adib_.adnan
twenty 2 . :
Boss kalau nk pasang rear diffuser myvi belakang saja bole ke..
2026-07-12 14:30:27
1
juitafazlan
kak_kepsi :
serius laa 1500 DKT mna ?? tpi btl ke ni hrga TKT DTG kedai ada cas tmbhn😅
2026-07-16 12:56:47
1
zunzymee
zyme :
atome on?
2026-07-11 01:18:39
1
anakmak991
Noor Hayati 💕💕 :
Bezza bang
2026-07-11 11:54:25
1
sixishere_
Choji :
untuk saga vvt apa yang sesuai
2026-07-12 10:31:32
0
muhdsyukri786
MSܔ :
Woww bodykit myvi dtg dah siap cat ke bos
2026-07-23 02:37:55
0
mdnizamtalib
Zam Gms :
v4 material pu ke abs?
2026-07-11 04:21:29
0
naedyyyyyy
nayy :
jauhhhhhhhh la boss , saya stay penang 🥺
2026-07-12 08:38:25
1
userr_fatah
ℰ𝓃𝒸𝒾𝓀_ℱ𝒶𝓉𝒶𝒽 :
untuk traz selain gear up..ada yg boleh masuk ke?
2026-07-11 06:50:10
0
nsnz6
syrá𐙚 :
Kalau nak pasang front skirt dengan rear diffuser berapa ya
2026-07-11 04:20:40
1
tamil.arasu_
aRasù :
baru je tukar bodykit v1 ke v2 smlm..ni dh kluar v4 plk....adoiii
2026-07-12 12:35:08
1
alif.azraai
Alif Azraai :
myvi 2020 ada ke?
2026-08-11 09:53:29
0
To see more videos from user @jmpproject.my, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About