@adzimhariz: Kalau korang bebetul Sungai Buloh, cuba teka selepas Yong Kong kitorang panggil Hiong Kong tu apa? Sambil korang fikir tu, layan jap vibe area Sungai Buloh waktu malam yang tetap nampak ngam bila tangkap gambar guna #GalaxyA57 5G! ✨📱 @Samsung Malaysia #AYETetapNgam #NgamChoice #ExploreGalaxy

Mat never zero
Mat never zero
Open In TikTok:
Region: MY
Friday 10 July 2026 10:36:55 GMT
413320
29677
1053
9607

Music

Download

Comments

muadzfsei
DukanMarkazi :
The store rasanya bang😂
2026-07-10 22:40:51
1821
baqimm._
Baqimm :
the store la weii, respekl sikit
2026-07-10 17:14:41
691
ahmadfaisalrazali
ahmad faisal razali :
Org sg buloh sarapan kt Rasamas
2026-07-11 03:46:45
468
fauzimuhaddir
FauziMuhaddir :
Hiong Kong > The Store > SB Mall Port cari phone
2026-07-11 06:30:15
200
arfftni
favlne :
WEH HIONG KONG NI ORG LEGEND JE TAHU
2026-07-11 01:19:00
356
matt_kumpauu
Bro Kumpau :
dia tak tahu dulu rosham mart tu dulu kedai zink-zink😂
2026-07-11 01:52:31
240
fatonimarzuki165
Paman Tonyy :
sg buloh je ada 3 KFC dlm radius 1km
2026-07-11 04:26:50
856
izzudinmisly_
Izzudinmisly_ :
abang kenal ayan tak?
2026-07-11 01:26:14
24
ananash4242
Fishing & Kucing 🎣🐱 :
hiong kong padu... siti nurhaliza, senario, pun pernah buat show dkat stage dlm tu. 🤭
2026-07-11 02:09:23
69
mufxrahman_
𝙈𝙐𝙁𝘼𝙃𝙄𝙍 :
Hiong kong the legend mall siakk. Dulu meriah weyy.. kedai CD mesti singgah. Teringat lagi tokti penah buat show dlm tuuu.. masuk2 je bau wangi roti bakar 😚
2026-07-11 02:31:19
85
mienhafidz
𝑀𝒾𝑒𝓃𝓂𝒾𝓃 💫 :
Me as org sg buloh dah tk mkn dkt maju ahmad sbb kotor 🥲 now kita go faizul maju dkt TSB ehekkk
2026-07-11 02:42:07
42
shezriennaroses85
ShezriennaRoses Berhannudin :
Klo Org sg buloh kenal ke pakcik trafic naik moto honda ex5 😝😝😝
2026-07-12 11:34:45
20
adeebfirash
are-deeb ~alphanites~ :
orang sungai buloh hadir
2026-07-11 01:48:52
35
n941128
N9 :
kalau x kenal arwah copeng. .x cukup sg buloh ler
2026-07-12 07:38:53
14
hafiz.adam.hussin
Hafiz Adam :
kalau tak kenal bas Selangor bukn orang lama
2026-07-12 16:55:09
5
m.f.u131
M.F.U.131 :
Yang paling OL tapak rosyam mart dulu kedai siam jual beg berpuluh design.. ujung kedai perkakas dapur
2026-07-11 06:29:23
10
royali_2707
Royali2707 :
cik ramli yg aku knl kat sg buloh bawa bas sekolah😂
2026-07-11 16:52:32
5
exeirl
eanishh :
kedai ps2 kat bawah
2026-07-11 03:40:06
8
addamhashim87
Addam Hashim :
Sebelum hiong kong, orang panggil CORNER INN. Sapa tahu kat mana corner kambing?
2026-07-11 05:21:57
6
__hnniii
⋆ ˚。⋆୨୧˚ 𝒩𝒶𝓃𝓎 ˚୨୧⋆。˚ ⋆ :
Sekolah mana? Bukit gading? Bandar baru? Ke rahman putra?
2026-07-11 04:29:52
8
harifali25
Harif Ali :
pernah ke mkn mcd dkt hiong kong dlu? hehe
2026-07-11 01:40:09
209
kingaiman96
KingAiman :
Approved OL Sg Buloh bila ckp Hiong Kong ✅
2026-07-11 00:40:49
85
ahmadfaisalrazali
ahmad faisal razali :
Dulu org sg buloh tak panggil Hiong Kong tapi corner inn sebelum mall tu ada eheh
2026-07-11 11:22:09
41
din_hanyr
Din Hnyr :
geng2 cc joyride hadir dekat komen 🔥
2026-07-11 07:02:48
5
kecheq1991
cek :
perghh hiong kong tu. org sg buloh approved 😁
2026-07-11 00:11:29
37
To see more videos from user @adzimhariz, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About