@krou.my: Ramai mungkin tak setuju… tapi based on pengalaman dan research sendiri sepanjang jaga curly hair, ini antara perkara yang kami percaya.😎 Agree or disagree? Drop pendapat korang dekat komen Kalau ini bermanfaat untuk korang, please save this video dan like #curlingcream #curlyhair #frizzyhair #kerinting

Krou
Krou
Open In TikTok:
Region: MY
Friday 10 July 2026 10:44:39 GMT
20475
795
21
76

Music

Download

Comments

icedb81
Tiger893 :
how to buy? could not see anything in ur shop Ji
2026-08-13 12:21:19
0
sj.haaana
༺卄𝖆𝖓𝖆™️𝕾ᶻ :
singapore boleh order tak?
2026-08-16 04:11:35
0
aqilah.ayuni
Ibu.Akhtar :
Budak 4 tahun boleh tak pakai
2026-08-08 15:49:18
0
ryannikka
yayan :
leave in conditioner wajib ke
2026-08-05 07:22:20
0
kopikotoramoyo
thiccdihdaddy27 :
macam mana nak apply oil ek, pakai curl cream cantik je tapi apply hair oil terus longgar curl💔
2026-07-19 04:28:05
0
zaidizarman
zaidizarman :
ni moisturiser eh?
2026-07-11 15:39:32
0
zeinezakwan
wan. :
beli kt ne bg
2026-07-13 08:14:50
0
lauraiqba1
lauraiqba1 :
Setujuu
2026-07-11 16:17:02
0
h4teeem
✨حــــــــاتم :
kalau keratin leave in perlu ke?
2026-07-11 14:18:07
0
jesslynnnong
jesslynnnong :
Pls ship to singapore!
2026-07-10 14:46:29
0
raniarizqi
Rania_Rizqi :
mcm mana nk belii
2026-07-12 05:17:06
0
ttteppp
Tep :
cara pilih brush yang sesuai type kita
2026-07-10 11:50:00
0
To see more videos from user @krou.my, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About