@rawalingermany: Grocery day in Germany 🇩🇪

Ali Rawal
Ali Rawal
Open In TikTok:
Region: DE
Saturday 11 July 2026 11:53:05 GMT
107575
5545
105
127

Music

Download

Comments

mrgemini4
MR GEMINI :
Bhai sari baten theek hai but kheera jo liya hai vo b ek hi 😳 Mje vibe achi ni aa rhi 😅😅
2026-07-12 02:24:48
26
sherhryar
raja brothers :
Bhai Germany mai 8th day hai job Kaisa Mila gii student hoon master Kar raha
2026-07-11 20:47:40
6
ranaahsan308
Ahsuu🦋❤ :
Appreciate it❤
2026-07-11 12:08:09
9
mishalahmed97
Sheen waq :
Muje Netto bilkul pasnd ni
2026-07-13 19:46:42
3
alonebeew2
AloneBeew2 :
yahan koi rehta nhi kya? koi nzr hi nhi aa raha. yahan to sheikhupura me jb b niklo asay awam hoti h k Dil ghbrana start ho jata h
2026-07-18 10:08:09
3
roshnee14r
roshnee 🦋 :
Netto its gud Aldi is best
2026-07-25 12:16:13
3
_sheikh_ali_313
꧁༒⚜️محمد علی⚜️༒꧂ :
was machst du
2026-07-19 12:41:24
2
shopingfreak16april
shoping freak🙋‍♀️ :
its too small store and roads aren't clean....qatar is super clean and more big and modern stores
2026-07-27 21:56:22
1
desilifeingerm
Deutschland 🇩🇪💕🇵🇰 :
Aldi bhool geye
2026-07-18 21:27:39
1
germanytogether
German :
Ich bin Ahad aus Pakistan. Könnte mir jemand von euch bei meinem Weg, Deutsch zu lernen, helfen?
2026-08-10 15:45:57
1
chincuxsundkeu
shanaya :
can't wait more .. sooon InshaAllah I'll be there
2026-07-11 17:51:11
6
forextrader2950
🆇🅰🆄🆄🆂🅳 🆃🆁🅰🅳🅸🅽🅶 :
Germany M BMW ka Showroom Dekho o Please bhi
2026-08-04 03:51:45
1
ali.jan.bhutto47
✧༝ 𝓢𝓾𝓴𝓴𝓾𝓻 𝓹𝓻𝓲𝓷𝓬𝓮 ✧ :
Ali bhai
2026-07-17 18:37:20
1
chaudhary_qaisar0
قیصر 🇦🇪 :
empty shelf 😞
2026-07-11 16:04:07
2
kartoos_007
kartoos_007 :
nice 💯
2026-07-12 20:33:22
1
haroonwali786
Haroona King :
Nice bhai 🥰
2026-07-11 15:19:13
2
alonebeew2
AloneBeew2 :
me b bohat jldi Inshallah Germany me hongi
2026-08-06 20:35:57
2
alonebeew2
AloneBeew2 :
iss hisab se to ap Meray Bhai huway🤣
2026-08-06 20:36:15
1
sunokraft
Suno Kraft :
germnay key kon se pind mein ho
2026-07-11 19:26:04
1
malik_tayyab1234
Malik Tayyab😎 :
@Malik Tayyab😎:@Malik Tayyab😎:Zain, Brother mery matric science marks 78%, FSC marks 42%, ADP CS CGPA 2.62, BSISTM CGPA 3.6 8 Semester continue ha. kindly mujy btain Mera addmition hosekta German University ma? Or Next Question Ma konsi University Sa Masters keron? please Guide me..😊
2026-08-26 03:08:36
0
adilzalmii0
SHARP SHOOTER🌹🥀 :
Total bill kitna ayav
2026-07-14 11:47:51
1
classy_cricket_11
ASIF_ALI :
kitna bill bana
2026-07-11 18:22:27
2
nonsancecrazy
𝙈𝙚𝙝𝙖𝙧 𝙯𝙖𝙙𝙖❣️ :
I need a practice partner to practice the German language. Is there anyone who would like to practice with me? Please inbox me. Thank you.
2026-08-07 16:28:49
1
mbs78678
Imran Nazir :
2026-07-12 06:08:27
2
user4143995362008
user4143995362008 :
2026-08-30 10:12:50
0
To see more videos from user @rawalingermany, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About