@esha1107: Relatable 💕💕

E-شa فاطمہ🇵🇰
E-شa فاطمہ🇵🇰
Open In TikTok:
Region: PK
Saturday 11 July 2026 15:19:48 GMT
247864
9328
231
3280

Music

Download

Comments

nomanaqeela5355
𐌀ᶮǾṧꫝ ㉿i 𝐁𝐄𝐒𝐓𝐈𝐄❣️ :
mjy pata he mery husbnd ki selry account passward but pysy ni mangti ku ke hamhra mushkil se month guzrta he iss liye 🥺🥺🥺
2026-09-04 16:18:32
2
my.3sons.alhamdulillah
i Love ❤️ Pakistan 🇵🇰 ♥️ :
Nice family ur acha guide kiya maa g ne
2026-09-04 13:09:55
0
kashifiqbal067
کاشف بھٹی :
بہت اعلیٰ ظرف ماں کی تربیت ملی آپ کو ماشاءاللہ اللّٰہ انکو سلامت رکھے آمین
2026-09-05 03:01:47
117
farahhasnain5
Farah hasnain :
ajkl k door mein asi girls hen 😂
2026-09-05 05:45:52
18
queenie.071
MisS JerrY 🐾 :
lo me tw unka wallet or account dono he nh chorti jitny paisy hoty sary mere
2026-09-04 14:04:15
2
policeisyoursfriend
𝓟𝓸𝓵𝓲𝓬𝓮 𝔂𝓾𝓻 𝓕𝓻𝓮𝓷𝓭 :
My salute For Your Monther ❤️🤩🫡
2026-09-05 11:36:43
2
mrssami236
꧁༺ 𝑴𝒓𝒔. 𝑺𝒂𝒎𝒊 ༻꧂ :
😂🤣ma unki jeeb or account dono nhi chorti 😂🤣
2026-08-30 14:26:22
17
me_n0mad
Muhammad Rehman :
well said 👍🏻👍🏻
2026-09-05 12:20:50
0
junglibilli_3
✿♥mₐₛₕₐₐ♥✿ :
lekin baap or shohar k pese p poora haq h is m koi gunah to ni jis cheez ko Allah pak ny haq qarar kiya ho usy log kese ghlt bol dety hn. jb k shohar k zimmy h bv ko jeb khrch dena bv brabr ki hissy dar hoti h usky har mamlat ki.
2026-09-05 06:06:17
2
mrhassanking3
Mr.Hassan King🤞 :
m ny b kbi Ni check kiya وولٹ na pocket Par meri ami or rishty dar khty nzr rkha kro mujy a6a ni lgta
2026-09-03 20:37:17
1
kuku_12345
Fs :
Agar husband khud bta de to bv ne kia kh dna une shohar ko btana chahe
2026-09-04 16:12:56
7
zunaira_nawaz93
Zunaira Noor 😍😍 :
ma tu account SE b Nikal leti hun 😁😥
2026-08-30 14:46:26
7
abdulqudooslakho
Abdul Qudoos Lakho :
Shehzadi He apki Maa Or Queen Ho Aap
2026-09-05 08:14:23
6
ayesha_khan2049
ع🕊️ :
lo g ma na to AJ tak Kuch b nhi chora na jaib na account 😆😂
2026-09-04 10:08:22
7
mrsumar1518
𝐒𝐚𝐝𝐚𝐟 𝐔𝐦𝐚𝐫🦋💫 :
ly me jo un ki jaib me paisy ni chorti😂😂😂😂😂
2026-07-11 19:23:43
41
fidak.imam
Fidak Imam :
same MERI shadi KO 9 sal Hony waly kabi nhe kiye aesa km🥰
2026-08-26 18:09:44
5
muj6208
shahis :
MN to Roz Jeb pholti hun han MN kbi ye ni pocha wo kitna kmaty 😂😂😂
2026-09-03 16:12:13
8
user3022773958
Abdullah Hassan :
kisi nek maa ki beti ho meri bhen
2026-08-14 06:03:37
5
5016independentgirl
میری دنیا پردیس میں ✈️✈️✈️ :
same sister
2026-08-29 12:29:56
5
minha3445
🥀Mano jutti(804) :
mjy sellery Ka to pta ha Alhamdulillah ma khod kbi asy Kam nh kiye bas mjy WO HR month 5 hzr Dy dety Hain baqi sab khrchy krty Hain na kya lyna ASA wesa KR k Jo b krty Hain humry liye hi krty Hain Allah Pak salmt rakhy Ameen 🤲🏻 mery husband
2026-08-30 06:58:06
6
novelsatmidnight0
Novels at midnight 🌙📚💫 :
Me too
2026-09-01 23:46:47
2
itxahmi57
𝘼𝙃𝙈𝙄𝙄🌗 :
Allah kry sb lrkio ko ye bt smj ajy
2026-09-04 14:02:55
2
rumi71673
Rumi :
bht pyari BT ki 🥰
2026-09-02 12:22:30
2
alibabarbaloch0
Ali Babarbaloch :
بہت اعلیٰ ظرف ماں کی تربیت ملی آپ کو ماشاءاللہ اللّٰہ انکو سلامت رکھے آمین
2026-09-05 06:07:54
2
dani7100
Ch Danish :
Hona bhi aesa he chaye .
2026-09-04 19:25:41
1
To see more videos from user @esha1107, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About