@1_na_sihat: hari ni aku share dekat korang salah satu Method yang mungkin korang pernah dengar. insyaAllah berkesan 💪 jimat masa jimat tenaga ✅ yang penting QUALITY OVER QUANTITY 👍 #mikementzer #workouttips #GymTok #lowvolume #buildmuscle
2rir method ni so far paling best pernah cuba, jimat masa. quality rest between set selesa
2026-07-12 10:15:19
67
ONE NA SIHAT :
Bukan aku taknak ajar korang banyak pasal MIKE MENTZER METHOD . masalahnya - motsly beginner dan newbie bab control form pon jahanam tak perfect , kalu form tak perfect , korang tak pandai Mind Muscle Connection . so boleh jadi method ni tak berapa maksimum efektif . nampak macam senang je kan nak maintain form yg betul bila dah nak dekat failure ? HAKIKATNYA RAMAI YANG BILA NAK FAILURE FORM DAH HANCUR .
2026-07-12 14:22:42
22
Kudap Kudap Krunchy :
Mike Mentzer 🔥🔥🔥
2026-07-12 11:15:02
17
Afiq :
bagi saya mike mentzer style lagi effecient tapi rest kena betul2 jaga
2026-07-12 09:02:54
7
Azri :
aku mmg buat camni je skang
2026-07-12 14:12:11
12
Abu Aisyah MaryamAin :
1sr set.. warm up.. 2nd set.. failure..pastikan maksimum failure 8-10.. kalau lebih minggu depan up weigt
2026-07-16 19:06:07
4
Ramasami :
macam mana dengan berat weight untuk every muscle? semua same ke method atau otot kecik kena weight moderate sikit
2026-07-12 15:49:34
2
arifasyraf :
Training method tu khas untuk mike mentzer je. Korang bukan dia dan dia bukan korang.
half video aku terus taip "biase yg workout mcmni sbb nak kejar masa" sekali hujung² ade mention nak kejat masa, terus aku delete 😜😜😜
2026-07-14 01:28:09
1
𝘴𝘦𝘳𝘢 :
setujuu !! abang patut banyak kan lagi sharing pasal mike mentzer method ni , kurang sakit dan tidak ego lifting. newbie pun boleh try method ni .
2026-07-12 12:46:19
2
ihsanwira :
Arthur Jones - Mike Mentzer - Dorian Yates
2026-07-12 13:24:20
1
Zul ZeNom :
Nice info. Cara aku is 3x 30rep sbb kat rmh berat limit
2026-07-12 11:19:51
1
Jam Sari :
follow
2026-07-12 08:18:06
1
oneko-chan :
baju tu beli mne
2026-07-12 13:43:27
1
ALANG*BETA :
Mantap 💪🔥
you are the best 🫵😎👍
TQ friend
2026-07-14 01:25:37
1
……. :
tapi tuarr kalau main camni selalu rasa tk cukup atleast kena buat 2 working set tapi kalau cara aku buat 1 working set astu buat rest pause pulak gila yg tu mmg best🤣 and method ni mmg jimat sngt masaa
2026-07-14 04:12:52
0
︎ :
2 tahun dah tinggal gym since ada anak. sampai lupa dah cara angkat besi
2026-07-16 02:54:27
0
toy pailang :
aku selalu main camni.. jimat masa.. hypetrofi senang dapat
2026-07-12 06:42:38
2
bilal_wtf :
heavy duty training ✔️
2026-07-12 12:23:05
1
Mad🐉 :
Ya saya main mcm ni laa hehehe😁
2026-09-02 08:26:35
0
Ahmad Anas :
tahniah sihat badan cantik dan jaga aurat!
2026-07-18 05:34:10
2
ajliman :
die bkn tulis ke bpe rep die dpt
2026-07-28 10:32:42
1
f∆hm| :
rest tiap set berapa min wan buat ?
2026-07-16 05:14:35
1
🥑~MAMICADO~🥑 :
Bang full body workout pulak🫰🏻..tu yg x ada masa pergi gym 2x ke
2026-07-12 06:31:27
0
To see more videos from user @1_na_sihat, please go to the Tikwm
homepage.