Khubiyan aur khamiyaan toh sab Mai hoti hai itna behtar na talaash karo ki behtreen he gawa do 🫠
2026-07-14 12:08:09
31
✨ 𝓂𝑒𝒽𝓇𝒾𝓈𝓋𝑜𝒻 ✨ :
Ego usa zayada pyari ha mujsa 😕💔
2026-07-15 19:18:04
7
.......❤️🩹🕊️🍂 :
us ki khatir Rona bhi qabool tha hr adat apnana qabool tha pr chor kr Jana nhi 🙂🫠
2026-08-01 09:03:24
4
Oʟᴅ R么JPUT :
Mujy wo gussy MN sab Kuch bol deti,MN taklif bardash krta phir bi us Sy bht mohabat krta hun,1000 bar bi us KY Liye zalil hona pry MN ho jaon ga ,us KY Liye MN ny apni ego mar di ab Allah mujy wo zarur Ata kry ga Suma Ameen phir usy sari zindigi kush rakhun ga InshAllah
2026-07-18 11:24:07
11
S....🥂 :
he wants azaadi 🥺
2026-07-16 12:23:56
4
wahaj....? :
Maine Use Hazar Bar Samjhaya Tha ki. dill Dukhta Hai Mera, Lykn MRI Takleef se zyda, use apni aadat pyaari Lagi...?❤️🩹
2026-07-16 19:42:12
8
حمزہ عابد :
hahahaha🥲
2026-07-15 04:56:49
3
️ :
Sorry naaaa i felt🙂↔️🫠💔🤌🏼
2026-07-15 23:06:25
3
❤️ :
and then in the end he lost me completely💔
2026-07-16 01:47:53
11
Arham :
Jise aadat zyada pyari ho, usse mohabbat ki qadar kabhi nahi hoti." 🖤
2026-07-14 23:26:13
8
🚩 :
Koi nae nam tu suna ho ga مکافات عمل
2026-07-16 14:03:41
3
~𝑀𝒜𝐿𝐼𝐻𝒜~🩷 :
For real🫠🤌🏻
2026-07-14 14:58:37
9
AMNA MANO :
now I get totally silent, do what he wants, and I don't care now ❤️🩹
2026-07-18 03:13:01
2
🔪 :
Fr💔.
2026-07-21 02:56:30
1
𓆩₳LÏ𓆪 :
mano
2026-07-16 18:40:50
2
Rana hu yar ✍🏻 :
hmm
2026-07-16 08:30:02
2
Mee!!🥷🏻 :
maine use hazar baar samjhaya tha ki, dil dukhta hai mera, lekin meri takleef se jadha, use apni aadat pyari lagi..☺️
2026-07-14 21:24:12
10
🎀𐙚тαвυ𐙚🎀 :
Bangla keu ko plz 😭
2026-07-15 11:03:44
2
ز🫀' :
ز 💔👏'
2026-07-13 22:34:19
4
Ayeshu😚 :
hm😳
2026-07-13 16:53:46
6
انا پرست۔ :
bhai to kahti ha ma asi he ho baat krni ha to thk ha ni to apki mrzi 🙂
2026-07-14 18:22:32
4
ع🍂 :
2026-07-13 15:27:49
4
To see more videos from user @ashish._1, please go to the Tikwm
homepage.