@asheralamgeo: Cima FBHaunting Story | She Walked Under the Wrong Tree | Asher Alam | Meray Loug | Storyteller A young girl unknowingly passes under an old abandoned tree where a mysterious taweez (amulet) has been tied specifically for her and then.... Scratches and bruises on her body that weren't there before. Was it only a nightmare or something far more sinister? Watch this chilling story till the end and decide for yourself. #HorrorStory #TrueStory #ScaryStory #UrduStory #GhostStory #Haunted #Churail #Paranormal #Taweez #Nightmare #RealHorror #CreepyStory #MerayLoug #PakistaniStories #Urdukahani
agar ye teacher ji beti hi thi to ye wahi seema zaidi he qk fb area k umroha ground k pas he rehti thi meri teacher
2026-08-05 17:46:33
0
Arsalan Ali :
beshak Ya Ali Madad se sb maslay hall ho jatay Hain main bhe sunni ho maira Emman hy
2026-07-14 07:59:54
33
deeba Khan :
خالص اردو لب و لہجہ
2026-07-14 08:22:57
107
Zainab Kassim :
shamsi nizami sahab...
2026-07-14 09:46:34
12
Waseem Ahmed :
یہ ایسی کہانیاں ہیں جن کے ساتھ گزری ہیں وہ لوگ یقین کرتے ہیں اور جن کے ساتھ نہیں گزری وہ لوگ یقین نہیں کرتے اللّٰہ نہ کرے کسی پر ایسا کچھ ہو۔۔۔۔۔
مگر ایسا ہے
2026-07-14 08:19:25
66
user744765 :
I like your voice
lab o lehja urdu tehraoo 👌
2026-07-15 16:43:49
11
Nosheen Tariq :
صرف اور صرف یا اللہ مدد ۔
2026-07-14 13:31:49
74
Zainy Elegance :
Main 1997 main khullay balon ky wajja say raat ko darkhat k nechay say guzarnay ky wajja say aisa he haal mera hua kisy say kuch na ho saka 22 year k baad main nay khud Allah say aisy duain mangy k moujza ho gaya 2018 main main clear ho gaye magar life khatam ho gaye mere aub age 40 hay
2026-07-14 09:43:59
15
rabelmaher1 :
mere sath bhi asa hi hoha tha holi ki raat thi magreb ki raat thi meri job fm men thi to ofice ke bahir safede ka darkht tha or darakht ke neche kine sindhor fanka hoha tha jab men 2 baje doper men ai to sidhor ko dekha or dorod pak party or khud ko bachaty men age bargai 7 baje jab ghar ke liye nekli to magrib ka time tha men bhol gai or mera paon pargaya 5 kadam age neklty hi mujhe jese kisi ne dhaka diya or ghari need ane lagi mene reksha pakar ke ghar ko nekli men bhi bohat khubsrat thi aj 7 8 sal hogaye hyen ek hi khub ata hye ek hido adi mujhe marna chata hye
2026-07-14 12:19:38
7
syed :
main. Tu shamsi Sahab Ka pata dhoond rahi hon ab se . Kia ab bhi ese real amil hoty hain 😏
2026-07-14 09:55:28
8
Haider Irfan510 :
السلام علیکم
میرا نام عرفان حیدر ہے
میں خود بلاک نمبر 20 سادات سوسائٹی انچولی کا رہائشی ہوں میری پیدائشی اس علاقے کی ہے اور آمروہ گراؤنڈ کے قریبی رہتا ہوں
واقعات اور معجزات تو ہمارے علاقے کے بہت زیادہ ہیں اور جس میں لوگوں کو فائدہ ہوا ہے کرامات بھی بہت ہیں ہمارے اس علاقے کے اندر مذہبی تقریبات کی وجہ سے مذہبی اجتماع مذہبی دنوں کو بنانے کے حوالے سے مجلس ماتم جلوس یہ سب ہمارے لیے بڑے بابرکت ہیں
لیکن یہ جو واقعہ ہے یہ مجھے نہیں پتہ کہ آمروہ گراؤنڈ سے تعلق رکھتا ہے
لیکن ہاں جادو ٹونا بہت خطرناک ہے کوئی کسی کی جان لینا چاہے کسی کو بدنام کرنا چاہے کسی کی صحت خراب کر دینا چاہیے کیونکہ میں خود بہت بڑے بڑے جادو سے بچا ہوں جس میں میری کئی بار جان لینے کی کوشش کی ہے اور خدا نے مجھے بچایا اس کی وجہ یہ ایک تو خدا وہ چاہا کہ میرا بھی وقت نہیں تھا اور میں نے اپنے اپ کو ہمیشہ پاک صاف نماز عبادت میں رکھا اور گھر کے بڑوں کی دعائیں تھی اور کچھ قرانی عملیات تھے اس کے ذریعے سے خدا نے مجھے بچایا ہوا ہے کیونکہ دشمن تو ہمارے بہت ہیں اپ کی قریب سے قریب لوگ ہی ہوتے ہیں جو اپ کو ہر طرح کا نقصان دینے چاہتے ہیں
2026-07-14 08:58:34
15
بلبل مدینہ :
پیڑ بچارا کیوں بدنام ہے
2026-07-15 08:08:50
5
Umm E Ebaad :
Jo lafz ap br br bolty hn apni normal life routine me Wohi alfaz ap mu se ksi b mushkil or khuof me niklty hn...woh lrki ye alfaz kehti rehti Hogi jbhi ye alfaz os k mu se nikly ...mjhy Allah hu akbr kehny ki adat h or normal delivery me mjhse darood Shareef tkk nhi prha jaa rha tha me bss Allah hu akbr Allah hu akbr ho boly jaa rhi thi ...so ye Mera personal experience h
2026-07-14 09:32:39
5
🥀 :
yeh awazen na lgaty background me horror to shayad main himmat kr k Puri video Dekh leti lkn ap ny to drany Ka Pura scene he create Kiya howa hai
2026-07-15 09:28:06
14
faisal.siddqui125 :
only ya Allah madad
2026-07-14 07:19:06
12
SaBa Rizvi :
mri dadi ammi rahti hein incholi m
2026-07-14 21:01:44
5
🌸 sks_lipmood 🎧 :
میں اتنی طویل ویڈیوز نہیں دیکھتی لیکن ماشاءاللہ ان کا بولنا اتنا اچھا لگا بے اختیار سنتی رہی😊😊 👍👍
2026-07-14 15:36:08
19
emaan Salman :
mjy apka way of talking buht acha lga❤️
2026-07-14 07:30:35
19
Waseem Ahmed :
باقی آپ نے بتایا کہ اس لڑکی نے بتایا کہ وہ یا علی مدد بولتی تھی تو اس کو سکون ملتا تھا دیکھو وہ شیعہ تھی اُن کو بچپن سے سکھایا جاتا ہے کے حضرت علی ہماری مدد کرتے ہیں اور اُن کا یہ ایمان بن گیا ہے اس لیے اس کو حضرت علی مدد بولنے سے سکون ملتا تھا۔۔۔۔ یہ کوئی انوکھی بات نہیں ہے۔۔
2026-07-14 08:23:10
15
Lubna Maqbool :
عمدہ لہجہ اچھا انداز۔۔۔۔۔۔یہ واقعات جن کے ساتھ پیش آتے ہیں وہی یقین کر پاتے ہیں۔ لیکن حقیقت یہی ہے کہ یہ واقعات پیش آتے ہیں محض قصے کہانیاں نہیں۔
2026-07-14 16:45:58
5
RealX💀 :
سورج نے تھرتھرا کے کہا یا علی ع مدد
تارے نے در پہ آ کہ کہا یا علی ع مدد
2026-07-15 06:23:59
21
Syed Haider Ali Shah :
beshak Rasool e Khuda NY b khebr MN kaha tha ya ali a.s madad
2026-08-18 06:31:51
3
bby :
m guzr chuki hoon
2026-07-15 09:36:12
3
sobuhifatimanaqvi_1 :
ye bt such hai k Allah jadu krny waly or krany waly sy mehfoz rakhy
2026-08-14 18:04:25
4
To see more videos from user @asheralamgeo, please go to the Tikwm
homepage.