@_arifhamizan_:

𝓡𝓲𝓮𝓯
𝓡𝓲𝓮𝓯
Open In TikTok:
Region: MY
Tuesday 14 July 2026 07:05:15 GMT
363521
47766
252
8934

Music

Download

Comments

eircastello
𝒔𝒉𝒂𝒉. :
Sebabkan standard tt skrang la semua jadi berhayal tinggi
2026-07-15 05:17:41
1954
zezeay_
whodafuq :
yg kelakar aku pernah ckp mcmni, dorg xleh terima. aku dh ckp bnyk kali dh social media kills romance. kau x perlu nak ikot cara and standard social media. kau bercinta la ngn cara kau. jgn disebabkan kau tgk post laki org tu sweet mak ayam pastu kau pun nak jugak. smpai kau terlupa semue bende yg kau dh pernah dpt oleh partner kau, hanya sbb kau mahukan 1 bende yg kau belom dapat. done luah. sakit hati siau
2026-07-16 18:21:12
318
user.is.not_available
none :
pp dlu byk je makan hati tapi still bertahan sbb takut dgn mulut org sekeliling..dorg xde tmpat nk meluah dan bersuara..kadang ii bile da tua baru rse mnyesal knape x berpisah awal ii.. this is reality..i've been listening to their story..ade je yg bahgia bukan xde..tp it's also up to their man..man need to know their responsibility and also guide their wife to be better :)
2026-07-16 03:34:20
361
nestum.cili.api
𝔑 𝔈 𝔖 𝔗 𝔘 𝔐 🧬 :
relay kekal sebab dulu pp bear face bukan full makeup macam sekarang
2026-07-15 16:25:47
83
realestate_72
Abang comel :
mana ada, relationship kawin org dulu2 la yg byk toksik, orang skrg lebih bijak, tak stay dgn relay toksik.
2026-07-16 10:56:54
72
buohnyor0
wohnyor🔥 :
Mak saya ckp dulu perempuan takot kena cerai, takot tak boleh survive, sebabtu ramai tahan je suami buat ap dia telan je demi anak2, tapi skrang perempuan diajar kuat bahkan kalau boleh lebih kuat dari lelaki,, ramai supporters each other, and my mom said kalau masa boleh diundur dia nk muda semula dan tak nk nikah pon, dia nk kerja nk hidup sendiri lebih berdikari 🥺 lepas saya kawen bru saya faham maksud mak tu,, and org yg dah kawen je faham situasi mcm ni,, bertahan tu sakit, melepaskan tu juga sakit tpi lagi sakit kalau xmampu nk bangkit semula 🥺
2026-07-16 11:18:25
73
ebbybdn12
Gurl Ṭomiə ❤️ :
sebab dulu nenek² atuk² x berani cerai, "demi anak² rela bersma walaupun dh x ad cinta dlm rumh tangga" klu ad msalh begaduh dlm bilik besoknya buat krja mcm x da msalah smlm. klu skrng msalah rumah tangga mesti meluah dekat media sosial sbb nk tunjuk bukti klu rumh tangga dlm msalah tu jdi punca org lain ikut msuk dlm msalah smpai lh jdi msalah besar. aku pun heran zmn skrng bnyak status jnda🫠
2026-07-16 18:24:40
29
zamdecaprio
zamdecaprio :
pp komen sikit , jangan tengok je hihi
2026-07-15 17:52:25
24
wanjuga01
Muhammad Amirul :
sebab dulu tak ada sosmed, jadi banyak cerita pasal rumahtangga kau tak tahu.
2026-07-16 14:43:37
9
tasyahesry
tasya :
social media killed romance
2026-07-18 01:32:49
17
leyxie_3
Xiudetta. :
org dulu" percaya dan setia ngan pasangan masing"..macam mak aku..dia percaya dan setia untuk ayah aku sampai ayah aku meninggal pun dia still taknak kawin
2026-07-17 06:30:00
6
mdfxhxmx90
ꜰ44ᴍɪ :
Mencanak kolestrol kene butter🤣🤣
2026-07-15 21:38:54
8
amirsyukri96
A' :
disebabkan pp sekarang selalu layan drama CEO yg menyamar🤣
2026-07-15 17:25:32
16
haryboymy
I-Haryboy 🇵🇸 :
Abah - pagi kerja Malam balik Mama - Bangun pagi , sarapan ready , Bekal ready - Tak demand waktu nak kahwin "Budak budak tiktok" - Kami isteri bukan maid
2026-07-18 04:09:59
8
asyraff.ash
a :
Tak pun. Sama je dulu dgn sekrg. Cuma xda viral2.
2026-07-16 06:20:11
7
_hxikxllll
k͟al ✰ :
dessert tu bukan nya yang halau nyamuk ke?
2026-07-14 08:09:17
6
zeeqsemmmm
✭ :
Dessert butter eh,nanti nanti la aku pikir berat ni berat berat
2026-07-14 08:45:10
5
mstkmhmzh
mstakmhmzh :
Kalo benikah nak cari kesempurnaan mmg takkan besyukur sampai mati.
2026-07-18 01:52:42
1
oceanvlbrd
oceanvlbrd :
penceraian warga emas ramai.
2026-07-17 07:37:25
1
dyon11_11
Ddro :
2026-07-16 03:26:03
1
tiredtothinklaa
MuFiBiRe.Co :
cant repost, just know that i was here :)
2026-07-15 15:11:27
2
onlylan._
Ajelan🤖 :
butter scotch ke?
2026-07-16 10:42:13
3
To see more videos from user @_arifhamizan_, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About