@danifoodie04: Doctor ne kaha gosht ni kana mene kaha Jaa bhey 😀😋👌🏻 #fyp #viral #food #pulao #aesthetic

DaniFoodie
DaniFoodie
Open In TikTok:
Region: PK
Wednesday 15 July 2026 07:21:24 GMT
555141
21895
184
2564

Music

Download

Comments

business.tycoon.k
WAQAS KHAN TANOLI :
Kha mlta haa Asa afgani pilao
2026-07-21 04:27:44
98
diamond.only.1
RΔβIΔ ♓ (رابی)🇵🇰❣️🇵🇸 :
moo main Pani aa gaya
2026-07-25 12:36:11
20
umercheema285
umer Bhai 🤗🫀🥰😘 :
yar kiu bohok Laga Raha ho 😂😅😂😅😂😅
2026-07-20 18:16:30
19
zeshanenterprise45
Zeshan Enterprises 🌍 :
bhai sunat to r bht kuch he uske liye apko apna rivo de kr onth r ghore pr ana hoga us door k log jis trha rhte thy kitna heavy kha le hazam ho jata tha r aj hamein dood b leny jana hota he to bike ya gari me jate hein hamri runing hi nhi he hazam kesy hoga phir medaaa kharab ho jay ga r beemario ka samna krna prhy ga
2026-07-20 18:37:05
16
shoiaib.malik3277
Shioaib Malik :
isko resepi btado plz
2026-07-24 13:07:49
5
qwerty32900
نورالھدی آنلائن قرآن اکیڈمی :
اگر زخم پر پانی لگنے سے زخم بڑھ جاتا تو نبی نے کبھی پانی استعمال نہیں کیا ہوتا جبکہ بعض اوقات زخم پر پانی لگنے سے زخم بڑھ جاتا ہے
2026-07-23 09:41:48
10
rashid.gouhrie
rashid gouhrie :
گوشت کھانا بھی ھے ورزش بھی کرنی ھے
2026-07-26 10:28:01
5
shezadi60001
Uzma beauty salon :
mujhe bi Khana hai
2026-07-20 16:46:37
14
302achoo
Off the road :
sahi keh raha doctor ny kaha tha apni jaib say gosht nahi khana 😂
2026-07-24 12:02:54
8
shehzadhannan7
Miamohammad Shehzad :
Kaha ka h bhai y restaurant ka naam ??
2026-07-20 19:05:55
7
khalid.butt807
Khalid Butt :
sai gl a
2026-07-25 16:46:14
4
nabijan150
Muhammad Nabi :
G 9 Islamabad @Kabul maazar best
2026-07-24 10:08:46
4
khan.afridi70
Khan afridi :
1 kg bhej do
2026-07-16 02:26:53
8
shahir5602
shahirawan096. :
yr ya chaawlon ki recipe hi bta do please.
2026-07-22 17:44:53
7
sardarali7275
Sardar Ali Haidar 😍❤️ :
ye konsi dish ha ?
2026-07-27 15:12:59
1
mylove.jimmy
♥️سائرہ مقبول♥️ :
ye kidr se mile gi same yehi
2026-07-19 15:08:09
7
latifmarri8
꧁𓊈𒆜ʟᴀᴛɪꜰ ᴍᴀʀʀɪ𒆜𓊉꧂ :
pir ap me q kaha k bakry ka sadqa sahi nhi hai
2026-07-25 11:11:55
3
altaf.ahmed
altaf.ahmed :
Masha Allah
2026-07-26 18:50:58
2
divinesoul369
Divine~Soul007✨🇦🇺 :
Is tarha ka Khana KPK main milta hy 👍
2026-07-26 13:37:33
4
sohailahmed7119
Sohail Ahmed :
nhi dikhao bhai
2026-07-22 06:43:50
3
sadaqatkhan578
Sadaqat khan575 :
attock ma b hai🥰
2026-07-26 17:07:17
2
innocentboy_42
innocentboy_42 :
moo me paani agaya 😳
2026-07-26 08:46:07
2
To see more videos from user @danifoodie04, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About