@mansha.110: #CapCut #viraltiktok #man #mahii #merizindagihaytu 😂♥️

*␥ᬁ⤹MAͱ꧊I-&-𝐌ɑ̽ɑ̽ƞ̽»ً͢⸙ 🔏
*␥ᬁ⤹MAͱ꧊I-&-𝐌ɑ̽ɑ̽ƞ̽»ً͢⸙ 🔏
Open In TikTok:
Region: PK
Wednesday 15 July 2026 07:56:01 GMT
1100567
51775
1365
18237

Music

Download

Comments

azlanaawan
Azlana awan :
Nai hum to sai or sai 2likhta ha 😂😂
2026-09-01 16:49:21
0
hareem_793
Hareem ✨❤️ :
aur phr jiss ne baat krni ho wo aap k hmm ka bhi jwab daita ha ☺️
2026-07-17 05:46:38
340
misbah170624
❥❦𝕄𝕚𝕤𝕓𝕒𝕙❀🙂 :
hayee kabhi hum bhi aese krte thy👀🥺
2026-07-16 17:14:48
209
mathab447
mathab :
hmm same
2026-09-01 09:59:01
0
justmeofficial08
just me 🫀 :
mery wala.moo bana Kay offline ho Jata Hai 😂
2026-07-17 03:26:12
15
hajikhalid4624
hajikhalid :
hum bi asy krty thy kbhi 🤌🤧
2026-07-18 07:17:03
24
azadbutterfly
𓆩👻⟵̠̽͢𝐓𝐀𝐁𝐀𝐇𝐈⎯꯭̽👅𓆪 :
Mai or chill milli asye hi krti h 😘🤗🤣
2026-07-17 06:41:38
8
hina.illyas8
🦋⃟🇲iss 🇶𝖚𝖊𝖊𝖓♛ :
ni ham ye ni krty ham emoji krty hai Zid me a k emoji pr emoji send krty rehty hai 😂😂😂😂🥰
2026-07-18 07:28:18
6
velvent_beauti
Account not found :
koi ho ga TU kary ga 😔😣
2026-07-17 08:51:21
16
baba_ki_princess_786
~ 𝐒𝐡𝐞𝐡𝐳𝐚𝐝𝐢 𝟕𝟖𝟔 👑🌍 :
Mujhe ek Caring friend chahiya 🥹
2026-07-17 03:05:22
9
itx..me148
✧・゚:Toxic Vibes:・゚✧🧷 :
But love🫠🫠🫠
2026-07-18 05:15:47
7
stonehearted806
✭✨ℂ𝕦𝕥𝕖 𝕋𝕖𝕒𝕔𝕙𝕖𝕣🧑‍🏫✭ :
Han....shoru shoru mein janooni ishq asa hi hota h...asl haqiqt to bad mein pta chlti h💯🥹💫❤️‍🩹
2026-07-20 15:03:51
7
madihafatima198
☞ᗰᗩᗪIᕼᗩ♡♕ :
hm bhi asa hi karta han😁
2026-07-17 05:37:16
5
sheikhzadii0002
✨🖤ش🖤✨ :
Or wo hmesha zid Mai har jata hai 😁
2026-07-17 05:32:47
6
asif.ki.jan29
Asif ki jan :
hyee lakin wo har man jata hai main ni😁
2026-07-17 06:16:08
6
hane5692
Abbasi :
غلطی سے کومینٹ پڑھنے آہ گی۔سب کی تعلیم جاری ہے😂۔ہم ہی نالائق ہیں 😂
2026-07-18 01:58:20
7
ahadlangah01
Ahad :
piyar sy kia gya hmm sy b lutuf milta ha🥰
2026-07-17 12:46:26
7
lipsingqueen896
𝓛𝓲𝓹𝓼ˢ𝓲𝓷𝓰 𝓠𝓾𝓮ᵉ𝓷 👑 :
Phr kia howa program jari raha 🙄😂
2026-07-17 13:11:44
7
ladligirl71
attitude girl 🤨🤨 :
ap logo na TU hmmm ki dukan laga di😂
2026-07-16 15:59:48
42
antahayat13
🦋⃟⃝Noor ࿐ 𝙴 ࿐ ๖ۣۜHⱥyⱥτ :
Me aisay bore ho jate ho phir me apni zid khatam krdeti ho 😅
2026-07-18 07:45:48
9
sana.khan01234
sana.khan. :
ye zid aur ego Hume AAJ Yahan lekar aaya hai
2026-07-17 14:22:27
10
alizy.7
AliZy😉 :
MN ny to time note Kiya bass😂K jis ka late howa bass wo gya
2026-07-16 18:10:36
7
hamzakhawaja79
jannat❤️ :
hum Tu emojis k through conversation krty hain😂
2026-07-16 16:05:51
5
To see more videos from user @mansha.110, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About