@hellohetty_: #realfit #smartwatch #smartwatchviral #smartwatchmurah

hellohetty_
hellohetty_
Open In TikTok:
Region: MY
Wednesday 15 July 2026 23:52:05 GMT
762
46
43
4

Music

Download

Comments

puttrira_
syakiera🧚🏻‍♀️ :
Smart eh design dia 😍 nk beli dekat husband la
2026-07-17 05:14:27
1
puanpufff
MommyPufff :
Kalau pakai jam tgn sports mode ni mmg lagi rajin la nak berjalan/workout tiap2 hari. Berbaloi beli😍
2026-07-16 15:10:47
1
alyaalisha.co
Alya Alisha :
Kalau tangan kecik sesuai pakai tak?
2026-07-16 11:04:57
1
pinkkkkkkk04
fatin's showcase :
wahh realfit kluar jam lah cntiknya, boleh ke angkt call guna jam ni?
2026-07-17 11:16:32
1
rifqi.ecem
NRM :
ada gps x
2026-07-16 16:17:15
1
ri4n4__
saslizariana :
boleh connect dekat phone tak?
2026-07-16 14:29:40
1
aisyaa_medinaa
Medinaa :
cantiknya boleh lah nk tambah koleksi lagi
2026-07-16 01:07:41
1
raniaaurellia
Rania Aurellia 🦋 :
Dah beli mmg lawa, sama je function mcm brand yg mahal
2026-07-17 04:39:50
1
f.addyy
f.addyy :
Smart watch ni cantik la design dia boleh beli for my brotherrr😭💗
2026-07-17 05:39:29
1
adik_youuu
Adik You :
Lawanya smart watch ni 🥺 boleh buatkan hadiah ni
2026-07-17 05:56:23
1
yanaliana.soul
yana.lifestory :
Biasa nmpk petak, yg ni bulat.. comel sggh smart watch nii eh
2026-07-16 09:45:09
1
frhzwani
𝒇𝒂𝒂 ୨ৎ :
Nak slide pun smooth je screen dia 😍 siap boleh custom wallpaper lagi !
2026-07-18 04:07:26
0
themanissssss
themanissssss :
alaaa tkde pink ke? ke dh out of stock pink tu
2026-07-16 10:15:32
1
vibesbyathirah
𝓣𝓲𝓻𝓪𝓱_𝓒𝓪𝓻𝓽𝓑𝓪𝓫𝔂 🛒 :
Yg pink tu lawa la sis
2026-07-16 10:09:55
1
shop_lilarizq
norlila shafiee :
warna pink tak de ye sis🥰.. putih PON lawa, banyak betul design wallpaper dalam app🥰
2026-07-16 11:20:05
1
koafaa_
koafaa_ :
Aduh lawanya function dah macam mahal punya
2026-07-17 14:41:28
0
angahjeniang921
ANGAH JENIANG2 :
Cantiknyaaa design jam tangan ni😍..sesuai lelaki prempuan pakai🤩
2026-07-17 07:33:15
1
racunbywwna
Atynn :
ada waranty dia tak
2026-07-21 17:13:14
0
matdaus_
Daus | Laptop Murah 🤝 :
Wahh Berbaloi
2026-08-14 19:51:50
0
bykinahm
ByKinahm :
Boleh tahan quality dia berbaloi ngan harga
2026-07-25 07:35:21
0
atenx_
The Flowerx :
wow nampak style la.battery tahan lama tak ?
2026-07-18 06:16:49
0
noradilah887
Diela ela Shop :
Cantik la design jam ni dan simple 👍🏻
2026-07-17 09:41:17
1
idaaahamzah
idaahamzah 🪩 :
Cantik design jam. Simple dan xnampak besar
2026-07-16 12:59:25
1
hyeciksiti
HyeCikSiti :
design dy cntikkk.. kne ad 1 nnt ni 😍
2026-07-17 06:14:48
1
call_mesisbella
call_mesisbella :
Warna silver ni pun lawa la…
2026-07-16 12:56:33
1
To see more videos from user @hellohetty_, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About