Wahhhhhh😌🫶🏻❤️Grandma's last line touched my heart
"Beti ko princess ki tarha palna hea toh uski maaa ko queen ki tarha rakhna Sikh"🥹🤌🏻
2026-07-17 02:07:03
43
Anita_ :
good way to give such a great real thing 👌🥰
2026-07-16 15:14:11
38
Minha sheikh :
Next generation ko milen gi esi saasen..
2026-07-17 09:45:23
8
CryTey💙 :
Real word🥹🥲
2026-07-17 03:33:39
7
Sobiii :
bahtreen baat ki ha inhon ny
2026-07-17 10:25:30
5
👑⃟≛⃝ KhanZaDi🕊️⃟⋆≛⃝ :
hmaray naseeb me yh sb nai lkn gen alpha or gen Z ko aesi hi sasen milen g inshaALLAH q k jo kch hm ny face kia hm apni bahwon ko face ni krny den gy🙂❤️
2026-07-17 10:17:42
2
T K Tariq Khan :
meri mama aesi saas ha wo bhai par gusa hoti ha jab wo bhabhi ko kuch kahe meri bhabhi kr kapre jute khud leti ha jo abu pese dete ha bhai se bhi nhi leti wo or meri bhabhi bhi bohat achi ha🥰❤️
2026-07-17 08:15:36
3
user1957608 :
both hi achi bat khi h maa g ny💖
2026-07-17 05:36:41
1
silentangle🌺 :
beshak
2026-07-17 04:44:59
1
...........🕷️🕸️ :
ya bas film ma hi ho sakta ha
2026-07-17 02:29:47
1
𝙎𝙬𝙚𝙚𝙩𝙮🧁 :
2026-07-16 20:32:50
4
silentangle🌺 :
good
2026-07-17 04:44:54
1
Umar Shazad :
2026-07-16 17:48:15
2
Tashu :
True words
2026-07-17 04:00:17
7
Shaukat :
good massage
2026-07-16 15:50:42
6
May ponnami khin :
🥺🥺🥺
2026-07-16 16:51:00
7
Rihanamom :
aise sass sab ko milee parbhuu
2026-07-17 13:25:34
0
cutiee :
asi sass qismt walo ko milti.
2026-09-03 11:27:23
0
@Abdullah 804 :
zabardast
2026-07-17 13:45:07
0
To see more videos from user @geemom123, please go to the Tikwm
homepage.