@dr.awais.cheema: Dark Spots(Melasma) Natural Treatment |Best home remedy for clear skin. #hyperpigmentation #pigmentation #ashwagandha #fypシ゚viral #healthylifestyle

Dr Awais cheema
Dr Awais cheema
Open In TikTok:
Region: SA
Thursday 16 July 2026 09:40:14 GMT
1000711
24426
260
5807

Music

Download

Comments

zaini299
Zain Atiq :
ye best ha
2026-09-06 03:04:35
0
user8679812216946
user8679812216946 :
thora jaldi bolen or vdos b dekhni hn
2026-08-28 02:47:27
43
user732026481
Fatima Khan :
Bhai mjy dark eye circles k Liye Kuch batao
2026-08-26 14:06:41
10
jannat23798
jannat queen🥰♥️💜 :
bilkul ni jati 10 saal ho gy plzz bya🥺🥺
2026-08-25 11:20:35
13
zoha1287
💢💥💥💙💫 :
mery face pr b thi pigmentation lekn ab thk hu gyi h alhamdullilah
2026-07-18 07:53:24
28
business_lady062
business_lady :
Mera face pr bhi thii lkin ap thk ho gyi ha ❤️
2026-08-05 09:42:05
13
tia.ria7567
Tia.Ria :
Bhai ase Kai cheezian azmyian Hain lkn koi farq ne ataa 4 sal se struggle kr rahe hn
2026-07-16 17:12:01
46
zidirajpoot79
king👑 :
Kesy thek hua
2026-08-07 10:51:56
9
stitchbysobia
beauty by oriflame :
mujhe bi Bata dyy please
2026-07-20 17:56:36
9
user6847816673
Zeeshan arain12 :
aur dare k hair k ley bhi bata do
2026-08-26 04:25:32
6
d.k.j81
💖AD ke jaaaan💖 :
bahi mujha be bouth hai
2026-08-06 16:40:57
9
papakipariii157
Anaya Khan :
sir mujhe hair fall bohat zyada ho raha hai is k liye kuch bata de plz
2026-08-26 18:41:41
8
user2804042115005
nidkhan12345678 :
mery face pe hain
2026-07-19 06:30:56
9
samaratgirl5
💞Attitude sassy Girl💞 :
Mujhy bhi hai
2026-07-18 06:13:03
9
muhammadziyan152
muhammadziyan756 :
kis chiz se thek hoin btaen chaiyan
2026-07-20 04:00:12
7
saad.irfan704
sonia queen :
bhai finline l k ly bi kuch btday
2026-07-18 09:40:48
10
itzmeastaop102
Astaop :
kese theek hoe kuch idae den
2026-07-19 17:59:37
7
madiha.ramzan17
Madinah Madinah :
same here😭
2026-07-24 22:27:20
5
irumfathima
irumfathima :
mere nai ja Rahi Dr
2026-08-24 17:36:04
8
aadikhan560
Aadi Khan :
Mayra B ya ho hal hy
2026-07-17 21:39:46
8
ayatnoor1214722
@ayatnoor❤️1251472 :
mjy bhi h
2026-07-18 09:34:45
8
rasheeda.parveen7
Rasheeda Parveen :
mey tang a chuki jati hi nahi
2026-08-31 02:19:46
5
sadiiishehzadi
𝐒𝐈𝐃ᴷᴴᴬᴺ :
mere b pregnancy ki wjah s bn gai hain
2026-08-16 06:45:34
7
noorfatima19122
Noor Fatima :
bikukl sem asy mujhy hn😭😭
2026-07-18 15:54:57
9
gujjari7839
اسٹیٹ لائف انشورنس کمپنی :
Mary nose py hy 7 sall say Hy nhi jaa rhi delivery K bad hui hy buchaa mara 7 sall ka ho gaa lkn sahii nhi gaii Abi thk
2026-09-03 12:52:45
0
To see more videos from user @dr.awais.cheema, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About