di Surabaya AKEH developer gendeng to? 3x3 dianggap omah😂😭
2026-07-26 00:12:06
1213
Mirip Ariel :
Onok tamu langsung disambut “monggo ten WC”
2026-07-27 11:11:47
564
Gemini13😉 :
masio cilik nek milik dewe lebih seneng dari pada kos...
2026-07-26 00:33:32
206
jus jeruk :
omahe apik.. minus e cuman wedi oleh tetangga yang sakarepe dewe.. contoh : sepeda motor di taruh luar, baju kotor / bak bak di taruh luar.. wes pokoke ibarat e koyok kos. tapi sing nengahi sek onok bu kos. tapi lek ngene .. yakopo.. kadang wong sakarep e dewe iku gaisok berkaca 😭
2026-07-19 02:02:29
497
Mama Azzura :
mending iki timbang sng 75jt kamare teko gladak
2026-07-26 11:52:06
228
Kampung Monas :
3x3 yo mek kamare anak ku iku mbak
2026-07-17 06:09:59
87
happyrich :
hebat pembelinya
2026-07-17 11:38:56
23
inisial :
3x3 opo gk kos ta iku mbk
2026-07-16 22:08:38
183
Edy Purwanto :
Seng bagian nerbitne SHM kok yo tlaten omah 1 di petak jadi 10
2026-07-28 05:31:51
55
awet urip :
mok tawari 25 JT AE emoh
2026-07-16 19:04:06
34
leowahyudi07 :
iku lek ape nonggo nang lantai 2 karek melangkah
2026-07-16 13:26:16
61
lila :
maaf kak itu kalo lagi pengen merenung di balkon tiba tiba ada suami tetangga gimana.. deket amat dah kayak bisa sambil pegangan tangan 🙏😭
2026-08-09 03:11:23
25
yudhapct94 :
Iki Dudu omah tp kosan cuma ISO dadi hak milik
2026-07-17 11:17:20
31
Oktoby30 🖤 :
akeh wong seng maidu 😭 aku malah pengen omah iki lek onok duwit dari pada ngekost sak kotak ukuran sakmunuh 😭
2026-07-18 08:22:17
38
Healing with Lili👒 :
iki konsepe ngekost tp dadi hak milik dewe alias tuku kosan
2026-08-01 13:22:41
14
honey :
150 jt buat beli kmr kos🥺
2026-07-29 21:32:36
10
1996Monalisa :
pomo tuku iki kulkas tak seleh ngendi
2026-07-28 12:33:17
7
abcxyz :
iki lek masuk perabot opo iso obah 😭😭
2026-07-18 17:26:28
10
Ary :
ingat lurrrrr iki surabaya kotaa ingat surabaya kota, lek ancen duee umah sby kota opo duwe warisan bersykuro, karna ng kota duwe 3x3 iku wes Alhamdulillah melaku titik wes cedek bonbin
2026-07-25 11:09:10
6
missindriiiiiii :
gak masuk akal
2026-07-17 03:43:48
10
MAKkembar :
iki lak aku sugeh duek tak tuku kabeh mari ngono dikosno asli cuan balek modal
2026-07-27 04:09:58
15
😎Rereyuni99 :
nek umbah2 dele mesin cucie nang endi mik
2026-07-24 06:06:57
6
ayumaharani :
Fakta guys, Di SBY memang rumah mahal. di daerahku kampung 3*5 359jt. Apalagi ini bagus lantai 2 tinggal masuk. Jadi wajar harga segini. SMG kita yg blm bisa beli rumah bisa beli segera.
2026-07-18 04:50:48
6
Sheissopretty :
3x3 tuh kamar koss bjir yg 600 pr bln
2026-07-30 05:35:16
2
To see more videos from user @wonderwomen212, please go to the Tikwm
homepage.