real .aku pun pelik asal dia ni cari salah aku lain macam je ,padahal aku tak buat apa pun .sekali tgk dia yg buat hal🥰
2026-07-16 22:28:45
736
🥀 :
real , aku tak pernah libatkan laki langsung or org ketiga ka apa , but end up dia yang kantoi semua 😁
2026-07-16 23:33:11
266
Awang :
tak tuduh tanya je , laki mcm tu kemungkinan sayang kau takut kau tipu dye takut kehilangan kau , pape jujur je terus.. " kejujuran adalah hal yg paling sederhana , tpi paling sulit dijaga " :)
2026-07-17 11:48:25
63
𝓐 𝓶 𝓮 𝔂 🍒 :
real padahal dia yang chat perempuan lain dekat belakang kita 😅😅
2026-07-17 00:00:13
127
〽️🚤 :
tapi kalau dengan tuduhan tu jadi nyata camne🙂🙂🙂
2026-07-16 19:53:43
17
ɐNıᴚ ♡ :
real & tetiba nk emosi , ibarat kita menekan dia teruk naw smpai nk trigged ii kita HAHAHA
2026-07-17 10:10:00
47
𝒉𝒃𝒂𝒕𝒓𝒊𝒒𝒙𝒙🧸 :
hbis klu dia kta xde spark dlm hbgn and mati rasa tu cm mana?after 3 hri break post org len🥴🥴
2026-07-17 02:00:37
5
MoonShadow🌒🌌 :
aku tak tuduh saja²🥱 semuanya sudah tuhan perlihatkan dekat aku🥱 dia nak kata aku salah layan sana sini dia silap balik ahhaha🤣
2026-07-17 02:50:04
6
𝙈𝙊𝙕𝙕🥂 :
habis kalo mmg slh dia cane lak ko nk kira mcm mana
2026-07-17 04:25:41
8
𝖎𝖗𝖋𝖆𝖓♘ :
habis tu kalau benda tu betul pp tu buat , macam mana pulak
2026-07-17 07:57:24
5
〽️irul :
sorry ka abis macam mne kalau pp macam tu jugak☺️saya tanye je jangan marah☺️
2026-07-16 21:33:36
9
userdeleteaccout :
taksmua lelaki macam tu kemungkinan sebab die takut perempuan tu curang lagi☺️
2026-07-17 02:07:59
5
Haziq :
minta izin untuk like save share ya akak abang adik
2026-07-20 12:08:09
2
𝔀𝓪𝔀𝓪𐙚 :
tgh jadi nie hm betui ka
2026-07-23 08:57:41
2
𝓮𝓷𝓪𝓪 :
hm
2026-07-18 13:20:24
3
lyaa :
mmg
2026-07-17 15:18:46
2
Jiha :
Pernah kena dulu after break kawan dia sendiri bagitahu semuanya time tu hati pun betul betul dah tak rasa apa apa dah sbb lama dah bertahan
2026-07-20 05:47:27
2
dausrimau_ :
hari2 kna tuduh,skli aq buat btl
2026-07-21 02:21:47
2
️ :
2026-07-17 11:30:13
3
A :
tuduhan ku semuanya betul cam mne lak🤣
2026-07-17 14:59:26
2
To see more videos from user @ainamyraazmi_, please go to the Tikwm
homepage.