@aliaasykin27: #sunscreen #whiteningsunscreen #drlan

alia.asykin27
alia.asykin27
Open In TikTok:
Region: MY
Friday 17 July 2026 04:11:28 GMT
1235256
4480
160
394

Music

Download

Comments

._n4nz317_
🌸_.suh4¹⁰⁰⁹._🌸 :
waterproof tk?
2026-09-02 10:53:59
1
m.elviana31
Cik.puan🍒 :
sumpah best dooh, pakai kat tangan Xde white cast n makin cerah , lurve 🫰🏻
2026-08-24 05:36:21
7
imahhashim83
🕊️𝓘𝓶𝓪𝓱𝓗𝓪𝓼𝓱𝓲𝓶83🕊️ :
nie pakai waktu siang ke mlm , atau bley pakai bila² .. 😁
2026-09-03 05:59:08
0
biorena
biorenarose :
ibu menyusu badan boleh pakai ke
2026-09-02 07:11:11
1
ellapiink
🐜ellapiñk🩷 :
MMG the best nie...Sy bru sebulan Guna dh nmpk perubahan...lurve
2026-08-09 16:45:47
11
nisx_x0
𐙚 النساء :
utk hilangkan parut jerawat bleh ke?
2026-09-01 04:38:23
1
eyrazamri
𝕄𝕀𝕊𝕊 𝔽𝔼𝔹ℝ𝕌𝔸ℝ𝕐🦋 :
time pegi umrah blh pakai tk sis
2026-09-03 01:18:21
0
im.rasyidahj
𝗺𝗼𝗺𝗺𝘆 𝗱𝗮𝗵𝗹𝗶𝗮 〽️ :
ingredients dia safe tak utk preggy mom?
2026-09-01 04:42:54
1
adlina.ayob
Adlina Ayob :
kulit berminyak boleh pkai ke
2026-09-02 10:46:20
0
lynepatt
lynepatt :
mmg sangat best...merah² kat muka dah tak Ada..tq..
2026-08-19 22:46:54
1
diksyaaaa
𝓼𝔂𝔃𝔀𝓷𝓲𝔂🦋 :
jadi kelabu tk kalau tan skin ?
2026-09-02 06:56:04
0
dekna_90
NA :
parut hitam bole hilang ke ?
2026-08-31 11:03:03
0
nurini41
Nuraini :
sy pakai berkesan makin cerai bru pakai 1 bln
2026-08-24 05:35:08
2
rynz_93
🌹Sweety beauty🌹 :
boleh guna utk remaja 14 tahun ke sis
2026-08-29 13:51:46
0
izahdayyan
عِزََّة🤍 :
Jenis melekit tak
2026-08-21 04:42:50
0
danishxgaming
ShahR10 :
lelaki boleh pakai ke...
2026-08-22 17:04:00
1
eim0606
" eim " :
untuk muka je ke?
2026-08-19 03:10:39
1
nur.nard
NaNad🦢 :
best pakai ni, dh 2 Bulan sya pakai..
2026-08-21 23:41:43
0
fathinamirahh_
𝐅𝐀𝐓𝐇𝐈𝐍 🕊️ :
Betul best ss niie. Skrg dh xpakaii sngat fd, just pakaii ss niie jee, love
2026-08-23 07:18:50
0
sellyalshop
🌻SELIN🌻 :
betul ke pudar kn bintik hitam?
2026-08-24 07:42:08
1
nur.watin.wardah
,🌷wARD🅰️H🌹 :
mmg ok sunscreen ni, baru pakai seminggu, dh nmpk kesan.. 🥰🥰🥰
2026-08-19 09:09:31
0
adilaapeace
Adila285 :
bole bwk solat tak ye
2026-08-24 04:34:58
0
nurulmarziliana
nurulmarziliana :
Ade white cast x
2026-08-19 13:55:04
1
farietina1
FarieTina :
Untuk tangan bole x? Tgn kena sunburn la..
2026-08-31 10:45:16
0
m1k4999
Kah shop 🛒 :
Best sngt pkai sunscreen ni
2026-07-24 08:30:13
3
To see more videos from user @aliaasykin27, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About