aoa meri beti lecturer(Eng) scale 17 ha
age 26 ha lecturer ya well settled larky ka rishta chahia city Jouherabad
2026-07-18 15:26:28
32
queen :
driver chly ga
2026-07-18 16:49:05
29
🇵🇰Sajid Ali Saim🇲🇹 :
23 sal me Dr😁
2026-07-17 20:05:44
40
زینب♥️✨ :
jutt rishta available?
2026-07-17 21:04:51
42
𝒂𝒉𝒎𝒊𝒊😘 :
𝒅𝒆𝒂𝒓 𝒉𝒂𝒎𝒚 𝒃𝒉𝒊 𝒓𝒊𝒔𝒉𝒕𝒂 𝒄𝒉𝒂𝒚𝒆𝒂
2026-07-20 03:41:15
13
muhammadmaqsood836 :
khushab acha area nhi ha
2026-07-17 16:49:19
23
Hania Batool 🦋 :
attock se hain rishty ib
2026-09-03 18:20:13
3
معارج🖤 :
23 mn doctor..?🥺😫😫
2026-07-20 18:50:07
5
muskan :
widow
2026-07-18 14:38:25
11
Muhammad Tahir :
23 me dr😁
2026-07-22 13:28:56
2
💗💐Princess💐💗 :
huma bhe bhai k lea rashta chyea humra bhai dubai hota bsa kiya huwa ha koi acha rshta ho to humsa rapta kra plz
2026-07-20 11:44:13
6
Shahzad tahir :
مجھے میرے بیٹے کیلیے چاہیے وہ اٹلی میں ہے اسکی ایج 21 سال ہے
2026-09-03 20:24:01
0
❣️❣️ خوشاب آلہ ❣️❣️ :
اگر فوجی ہو تو پھر
2026-07-18 17:41:54
7
Kamran kanju khushab :
agr doctor na ho to phar
2026-08-28 17:32:53
0
شیرنی :
Number
2026-07-17 15:46:00
7
سید جلال پور آلہ❤️ :
ya hy
2026-08-10 11:10:52
1
Waحeeد Boرaنa :
chek inbox
2026-07-30 19:12:50
1
maz :
awan🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
2026-07-24 01:57:32
2
Dr Ali Haider Awan :
yes iam Doctor
2026-07-18 11:40:08
1
Sham 💫😎 :
الحمدللہ ویٹرنری ڈاکٹر 💫🩺
2026-07-22 11:41:26
1
Ch Javed :
میرا بیٹا انجینئر ھے 27سال ہے
2026-07-19 08:27:17
2
Raees Raees :
bat suno
2026-07-18 08:08:14
1
muhammad shafique :
A o a Baji hm log khushab sy hain mery pas 3rishty hain aik larki ka FA keya hoa ha2 larky hain aik army main ha aik filhal ghr main hota ha cast Awan ha
2026-07-20 11:28:58
3
✨Handsome Foji✨ :
main krna chahta hon shadi
2026-07-18 04:02:05
1
To see more videos from user @darulnikkahsgd, please go to the Tikwm
homepage.