just by hearing you...I can tell that your papa would have been proud of how you become ...true to yourself and how far you have come ...being brave to leave the past & carve your future. ..your past did not define you but shape the best of you....
2026-08-21 06:11:48
1
G. 🇵🇭 :
Korek🙌 walay character development
2026-07-18 07:26:21
4
🌕 paris 🇫🇷 :
sakto jud et! kay our parents did their best man kay wala silay manual pag pa dako nato so choice jud nato kung unsa ta inig dako nato 😇
2026-07-18 07:39:10
8
tnasssiohc :
LOUDERRRRRRR. More et be kay same kaayo tag views and opinions
2026-08-17 08:03:20
0
https.zaai :
Firsttt
2026-07-18 07:20:01
1
M✨ :
found this while scrolling on this app, and instantly na remind ko ani sa imong video
2026-07-18 17:54:19
7
Jeramie Mayormita :
TRUUUU DAAA RAAIINN!!!
2026-07-24 23:45:33
1
gem💎 :
second
2026-07-18 07:22:22
1
️ :
Hoyyy finally naa nagyod tawon ni storyaaaa
2026-08-22 18:24:44
0
ybram gneb :
first
2026-07-18 07:20:36
1
Applewine🍷 :
true or false na tih?hahahha
2026-07-21 04:57:48
1
tmabella :
The abuse and unfair treatment I see everyday makes me a madman. Kompleto akong pamilya mads ha pero choice gyud nako na mag put boundaries dli nako kaya ang kabulshitan sa mga tao labi na mga abusado/abusada ug plastik. Bhla uroy gamay akong friends pero kana sila kaila ug kblo na sila sakong batasan na mamaak dayun ug maka experience man gani kog kabastosan in all forms kever sa dli kauyon satong atitod🥴
2026-08-10 00:35:19
0
Therry ♡ :
Naa jud uban nga naay childhood trauma tungod kay kulang og guidance sa parents. Kaya nang mga narcissists kay madevelop during childhood. Then prone ana kay mga broken family. Pero nalingaw kos cheka nga nagchange2 ang topic 🤣
2026-07-19 14:59:34
1
_sikmiikkiiioo :
na heal jud nimo imng inner child 🥰 mao jud ni ang mindset if fully aware na and acceptance jud sha para peace of mind is avava aw hahaha
2026-08-05 04:09:44
0
Cassey king :
waiting sa part 3🤭
2026-07-18 14:30:09
0
Grace Eris :
Actually, according to Sigmund Freud. Ang batasan natu mga adult daku kaau contribution ang atua formative years. Sa child psychology dra jud ma explain nganu naay mga adult na damak, batig batasan ug trauma. Kay tungod na sila childhood experience ug unsa ang ila parenting experience. Ang bata if naa fixation. Mugawas na nga batasan inig adult niya.
2026-08-03 08:05:51
0
Sai Corner :
ses silingan rata, hahaha. San Isidro ko 😂
2026-07-22 04:12:05
0
bosta :
ikaw na jud akong kalipay et
2026-07-20 09:25:23
0
BRBIE🥴 :
trut!
2026-07-24 10:38:04
0
B A B Y :
maem ganahan kau q maminaw jud nmo.. 😂😂😂
2026-07-27 01:18:24
0
Aziram :
Panget sad ta tanan ug batasan ses , one way or another. Di sila mag bo-ot. Laban ra.
2026-07-23 18:07:46
0
ValerieRafols :
diara diay🤣🤣🤣
2026-07-28 08:05:27
0
matcha🍓🍓🍓 :
Hahahah 😂😂😂😂
2026-07-18 15:09:42
0
To see more videos from user @juneineuropee, please go to the Tikwm
homepage.