I'm a housekeeper, don't ever use the cups or glasses inside the room because we washed it using the sponge we used in toilet bowl 😁
2026-07-21 17:25:23
12704
Liliya Ivanova :
I mean, why aren’t they washed after every guest?
2026-07-20 14:17:42
27367
User109938571845 :
Why isn’t housekeeping actually cleaning anything
2026-07-21 16:20:55
704
Lisa? :
If it’s a hassle to clean or replace they just shouldn’t have them in the rooms. I don’t need decorative pillows or bed runners.
2026-07-20 20:59:23
42963
Joey :
Pls... Just stay at your own house,dont over night somewhere else.Sometime people tend to be so fussy but infact they themselves are much more unfilthy then the cleaner..
2026-08-30 06:38:06
0
gee :
then jump in with outside clothes
2026-07-21 08:43:41
19042
TheMooseTravelr :
Should be a law that all decorative decor like pillows or bed runners need to be washed after each guest or just not provided.
2026-07-21 03:38:05
5484
Dayah Arafa :
geli nya baca comment. as a resort GM, i make sure my team buat kerja seikhlas mungkin. guna towel khas utk lap cawan, linen wajib tukar hari hari, towel guest dgn towel lap lantai lain. kami asing towel discarded (reject) guna utk lap lap. guest guna towel bersih. tak berkat gaji kalau buat kerja tak iklas…
2026-08-30 06:40:44
234
Bunga :
Aku atas katil hotel and reading all the comments 😭
2026-08-30 16:35:48
0
Mahadi Azly 🇲🇾❤️🇵🇸 :
just to remind you, baju pesakit, linen, cadar katil ward.. adalah benda yg sama utk berjuta² pesakit yg pernah admit ward..
2026-07-23 14:52:30
1218
Effa | Proton :
towel pon jgn guna. towel utk lap toilet bowm & lap cawan & singki. Cadar utk lap lantai toilet😝
2026-07-20 15:47:24
3572
Bluebelleuk :
LITERALLY 😭😭😭😭😭
2026-08-30 23:23:57
0
Khalis :
so just bayar memahal untuk dpt penyakit ke apa ni ? 😭
2026-07-21 10:06:17
3208
Babyytayang :
Gais.. lepas baca semua comment kat sini.. maka dengan itu.. tiap kali cek in, jgn lupa bawa cadar selimut dan lapik bantal sendiri.. lepastu bwa towel dan gelas sndri ye.. maklum.. hasil dri komen2 semua ni.. so dah takde cara simple nk bwa brg sikit dah klu nak cek in skrg.. semua kena bwa sndri 😁
2026-07-23 15:48:51
2029
una_ms :
maleh nak overthinking. As long as dimata aku nmpk bersih dan bau wangi, aku guna je
2026-07-28 19:00:34
266
Sofea twinkle ✨ :
semua benda tak boleh guna, cawan la , sudu la, apa tah byk sgt,baik takyah sediakan, guest bayar patut nya semua selamat nak digunakan, ini semua berpunca daripada sikap pekerja dan pihak hotel yg tak jujur, tu je, buat kerja nak senang, lepastu tak jujur.
2026-07-27 00:37:27
2030
put. :
as a ex housekeeping hotel, please bawak towel sendiri 😂 sebab kami lap segala jenis air yang ada😂
2026-07-24 06:05:22
37
MsNeyza :
So apa beza dialihkan siap bertisu bagai... Pastu telentang tmpt yg sama sbelum kain tu dialihkan? 😌
2026-07-22 01:34:08
180
˚˖𓍢ִ໋🦢˚ Ig : pynvtaa_ :
aku tiap tidur di hotel selalu bawa handuk pribadi karena gamau pake handuk yang abis dipake orang lain, meskipun udah di cuci😭🙏🏻🙏🏻
2026-07-23 13:25:36
12
Cykien112 :
Klu pergi hotel towel diorang sy buat lap kaki letak dpn bilik air 😂 sbb prnh kerja housekeeping 😅
2026-07-23 07:33:10
6
NFN Rezeki Maju :
saya sebagai laundry yang cuci linen hotel everyday cuci. setiap linen dicuci menggunakan air panas dan pembasmi kuman.
2026-07-26 19:07:07
77
Marilyn N 🎀 :
Imagine paying premium prices just to find out the ‘clean’ hotel facilities are being treated like household cleaning rags. 💀 At this point, guests should bring their own towels, cups, blankets and probably cleaning supplies too. Please improve your hygiene standards there’s really nothing to be proud of here
2026-08-08 10:32:32
63
Muhammad hafiszudin :
semua tu dicuci dlm air panas lps customer guna...mne dtg nye kuman...yg housekeping letak tu yg bru dh basuh bersih....ex laindry hotel V8 hotel😁
2026-07-26 10:52:39
59
Fay :
These comments make me never want to be at a hotel ever again
2026-07-23 00:42:05
221
Timtok :
Yeah that plus the nasty ass cushions are getting absolutely sent to space as soon as I arrive in th hotel room
2026-08-21 16:32:13
23
To see more videos from user @margaritasd98, please go to the Tikwm
homepage.