sir mera bht imp question h plzzzz us py vedio bnya ga , murd k lya ehram kb bandna zrori hta h
means kitni hadod h
pakstan sy arhy hn to kea airport py hi yhn sy phn k ayn ya Jeddah ja k pehny
ya hotel py phn k umra k lya walking distance py chly jain
plzzzz clearly ak vedio m smjha jain m had kitni h
2026-07-19 12:10:41
2
Khalid Majeed :
thanks
2026-07-21 12:21:21
1
Fatima jutt :
dam kia chiz hai
2026-08-05 11:38:10
1
ahmad :
Allah, ❤️❤️❤️
2026-07-23 13:57:26
1
ambala :
I reply
2026-07-19 13:13:39
1
🦋Alone But Happy🦋 :
Asalaam Alaikum bhai kiya hateem main chair hoti he namaz k liye??
2026-07-19 11:34:01
1
Shafique Abbasi :
Imran beta agar dam wajib hojaye or itni raqam nahi ho to phir Kya kary jawab zarur dyna jaza kallha
2026-07-19 20:22:20
1
Maryam Farrukh :
Umrah Shuru krny se pehly.kia Kaaba ko hath lga sakty hn?
2026-07-22 10:12:26
1
Toxic Boy :
bahi wheelchair wle lady kaba ko hath lga skty h kia
2026-07-19 16:13:30
1
حا جی عجب گل کو ش میر کو ش :
السلام علیکم کیسے ہو ٹھیک ہو بھائی طواف کے بعد کعبہ شریف کو بوسہ دیکھ سکتے ہیں یا نہیں
2026-07-20 05:02:22
1
Arham❤️ :
Mekat kiya Hota hy
2026-08-12 17:15:43
1
userme3591763223163 :
aik video dekhi thi k masjid ayesha meeqar ni hai biddat hai ye
plzzz batain
2026-07-24 06:40:24
1
AsmaNaz :
jazak Allah
2026-07-19 19:38:27
1
Raja Aftab :
Assalam O alaikum Imran bhai multiple visa k bary main bhi detial video bna dyn please
2026-07-21 13:07:24
1
SajidAwan :
assalamoalaikum
Imran bhai nusuk sy umrah permit lena zaroori ha kya????
2026-07-19 10:05:25
1
ambala :
dialysis kaise karwin
2026-07-19 13:12:44
1
aizalkhan1994 :
bahi AJ Pakistan main barish Hy vahm Tu grmi Hoti Hy kasa museum ham
2026-07-21 05:45:57
1
World's View 48 :
khelty hai umra Hajh m urat mheram k sath ay. jes ka husband na hu. or bhai abu nhi hu.phir kesy ay gi wo. mheram rishty ye hoty hn
2026-07-20 10:05:52
1
Hassan Ali :
parhna kia hota h??
2026-09-03 15:42:04
1
ozy :
میں ایک سال پہلے عمرہ کر کے آئی ہوں مقام ابراہیم پر میری دورکعت نماز رہ گئی تھی مجھے ابھی معلوم پڑا کہ دم لگ گیا تو میں اب کیا کروں
2026-07-21 13:03:16
1
Malik Mehran :
ladies ki jamaat Hoti ha udr Kia namaz ki? agr NI to tuwaaf mukamal Kr k namaz prh ly?
2026-08-16 06:34:23
1
Nehal Shaikh :
nawafil ki niyat Kya krain bhi please reply
2026-07-29 18:32:22
1
King of Pakistan :
Where are you from? and Can I meet with you? 🤝 Kya ap mjhe invite kren gy agr invite krna chate hn to plz ek video 🎥 bana k invite kren me ap ki video ka intizar ⏰⏱️⌚ kr rha hn Masha Allah Masha Allah ap Ki video r ap ki personality bohat bohat axhi Hoti Hai ap bohat axhe log hn Allah Pak ap ko buri Nazar Sy bachae Ameen.🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲
2026-08-01 06:26:38
1
To see more videos from user @imran.malik444, please go to the Tikwm
homepage.