Nind ma uth ka bnda jay Tu yai smjy ma Tu khoo Wich taa gya 😂
2026-07-21 12:02:37
934
『𝐈𝐭’𝐬 𝐌𝐮𝐛𝐚𝐬𝐡𝐢𝐫』 682 :
mery relatives ny b same washroom design krwaya tha mery bhai ny socha kuwa hai side py baith k poti kr di kkhudi girr jae gi andr😂
2026-07-24 11:18:10
1
Snow B🤍 :
Tobaa washrooom jate hi heart attack ajanaa h yhn too
2026-07-21 18:21:12
185
Hamda&Mama :
me to kabhi na jaoun aysy washroom me 😳dykh kr e dar lag rha sar chakra gya
2026-07-20 20:47:00
273
foji ki mahii💞🫀 :
ooo please khoof aa rha hy dhk kr
2026-07-21 05:53:16
8
Itzmariamt :
Dont Like
2026-07-24 16:47:47
9
Cutiee 💫🥰💗 :
mje to chakr ane lag jaiy 🙂🙂
2026-07-21 09:04:40
16
—͟͞𝑲𝒉𝒂𝒏 𝑲𝒊 𝑫𝒆𝒘𝒂𝒏𝒊* :
idr to dar ki wajha se potty hi nai aana
😭😂
2026-07-23 11:52:48
17
زوجہ عدنان شيخ :
dar ki waja sy bathroom e na ay
2026-07-21 09:31:18
8
احمد :
vibe aya ne aye heart attack zaror aye ga 😂
2026-07-22 19:19:44
100
𝙒④𝙈𝘼𝙓 𝐘𝐓ཧོ :
mehman hugne gya behosh ho gya
2026-07-21 06:26:22
6
༄✿ᴘᴀʀᴏ࿐ 🅢︎ 🅗︎ 🅐︎ 🅗︎ :
me TU mar he Jaon
2026-07-21 09:38:34
6
مُـحتـرمـہ 🙈 :
Allah ye tu Wall hai jisko m dekhti ni hn nichy aisy washroom m 😳😳😳
2026-07-21 05:32:10
5
arzu malik :
ufff itni.khufnak.
2026-07-21 10:52:34
8
rana m usman :
yahan to kuch b nai aye ga sub wapis chala jay ga😂😂
2026-07-21 06:44:44
6
MrS: sherry :
kamzor dil agr inke batroom me chale gai tu lash hi wapis aiygi
2026-07-21 14:48:58
17
professorRao :
khof aa rha hai luxury ni kuch
2026-07-21 06:43:41
18
Jothy :
ডরে আমার হাগু ই হবেনা😐😐
2026-07-23 16:37:17
17
@AyaanAli@ :
ek to washroom wese hi khofnak.hota hai ku k napak hota.hai dua parhay bagair jana nhi chahae opar se phir ye desighn🥺 washroom sada or saf achs hota hy bus
2026-07-21 05:21:45
13
To see more videos from user @loveaddiction321, please go to the Tikwm
homepage.