@ladyoctopus75: As much as possible, let children grow with homemade food, because healthy meals build healthy bodies and stronger futures so ive children the goodness of homemade food, so they can grow strong, healthy, and full of energy #momof3kids #homemadebunnybites #lifeinuk #blessedwith3kids #busyliferoutine

Lady-Octopus🇬🇧
Lady-Octopus🇬🇧
Open In TikTok:
Region: GB
Monday 20 July 2026 13:14:29 GMT
730247
20224
158
3969

Music

Download

Comments

oky.biyaaa
Oky AnaBiyaaa :
5 mint ki recipe ma 25 mint Pani boli kiya 3min carrot fry ki 😁😂
2026-09-05 02:39:36
1
user52876191
Zarbab :
keh rhi hn 5 mint main banny wali recipe....or aagy keh rhi 25 minutes boil krna h 😂
2026-07-20 21:47:11
167
syeda.abiha498
💖NADAN💖 :
yar mry bchy duniya Jahan ki koi chez NH khaty me bht preshan hu
2026-08-23 12:18:20
8
soniaarif65
Soniya Saeed :
25 mint sirf boil he krna aur total recipe 5 mint ki wah
2026-08-21 16:10:04
2
summenkhawar
Summen Khawar :
Mery bachy ulti kr de gy ye kha k🤣
2026-07-20 21:29:17
45
mrs..s94
{♡02/9/2021♡} :
tast wasa bikul nhi hota 😢try kiya ha asy hi hota ha jesy aata kha rhy ha
2026-07-21 14:36:45
8
guriya.khawaja
pure vibes :
hmary bachy to kbhi b ye kacha Aata khaen
2026-07-21 12:42:03
11
sarakhalid5
Sara Khalid :
5 or 25 ka tazaad
2026-07-20 22:04:32
7
arishu533
Arish Fatima😘😘 :
maida b lay skty ha
2026-08-18 10:34:41
1
brave.woman204
🥰🥰brave woman🥰🥰 :
simple pasta khareed k bana len
2026-07-20 19:28:25
5
brokenfeather34
user501572827305 :
5 minutes mein banni thi.... 25 mint Tu boil k.liye chahiye
2026-07-20 23:40:33
29
alishacha57
Alisha :
Hmare bche to kbhi b na khayn 😂
2026-07-21 15:32:16
6
afifakhalid42
🦋 _ خالد_کی_شہزادی 🦋 :
kia Is process say microni b bana sakty
2026-07-21 16:57:52
5
fjhussain46
Fj Hussain pk :
meri pyari sister apki recipe wo hoti hain ke koi greb bhi bna sake un ke liye bhi asan recipe hai khrche ke hisab se bhi
2026-07-21 17:14:45
7
rubbibutt7
rubi :
roti pka k khila do behn
2026-08-12 08:07:36
1
ayaauukhan88
ayaat :
5 mints kahn bana behn 25 mints tou boil kia
2026-07-25 16:19:00
5
_binteabdulkhaliq_
༺ 𝓑𝓲𝓪 𝓐𝓶𝓲𝓻 ༻ :
mery bachy khaa he na lyynn yahh kahii 😂
2026-07-22 11:52:19
3
komal.kehkishan
❤️ جھنگ کی شہزادی ❤️ :
meri kha he na ly us k nakhry BHT 😂SB sy pehly Shakal dekhti phir smell krti then moo tk la jati 😂
2026-08-07 03:14:40
1
gul_ki_dunya
Gul_ki_dunya :
wow
2026-07-22 11:13:55
1
noori5419
Non-serious :
5+25+5+3+1 = mazy daar Nargisi koftay teyar hn
2026-08-01 19:06:45
1
quratulain5688
Quratulain :
hahah
2026-07-25 09:06:13
1
bajwa45456
Adan Naeem :
sister UK account bna dain
2026-08-01 16:08:59
2
alishacha57
Alisha :
Es s behter roti he d dein aur whole wheat wala pasta le lein Baji
2026-07-21 15:31:50
2
malik.sab0838
Malik Sab :
bunny bites ku y wala bunny khata hu
2026-07-29 19:40:01
3
zidiidill4
Queen 👑 :
I'm online Quran teacher
2026-07-21 04:42:03
4
To see more videos from user @ladyoctopus75, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About