@str1vriee0_: #4u

￴
Open In TikTok:
Region: MY
Monday 20 July 2026 13:17:47 GMT
871046
166608
732
13324

Music

Download

Comments

ellezell1
ll ᶻ :
kalau sayang , jangan lepaskan . you said the person deserve better ? no , please no . why don’t you be better ? the person is more better with you in their life fr ,(( faham kan ? kalau sayang fix balik sampai semuanya keadaan diterima from each other . yk how much the love is 😞
2026-07-21 09:21:50
496
ell.99v
baby :
how badly i wanted him in my life, i redha dengan semua benda yang Allah bagi, from now on i will never searching for him again :(
2026-07-21 05:55:43
258
najua31_
waa🦕 :
tp tulh kita bukan tujuan hanya backup plan
2026-07-20 23:11:08
146
firzanelyy
firza𐙚 :
dia hampir menjadi sebahagian dari hidupku jika dia tidak curang .
2026-07-21 08:32:14
65
mysraa_1
ꪑꪗꪖ :
orang yang aku lepas kemarin adalah orang yang paling ingin aku ajak segalanya
2026-07-21 04:32:48
60
laylaazwaaaaaa
𝓪𝔃𝔀𝓪𝓪𝓪🕊️ :
Dia perfect gila tapi kenapa dia jadikan aku yang kedua di saat aku mula membuka hati 🙃
2026-07-26 06:06:47
7
lysaa311
lys🅰️💃:) :
Tk repost tpi ade kat sini
2026-07-21 10:04:28
32
niphanipaa
nippp :
aslinya masih mau menggenggam nya lebih lama.. maafin ya? aku ga sekuat itu ternyata, bahagia selalu
2026-07-24 01:30:21
8
faz_isyaaaaaaa
Meowing me. :
Dia hampir sempurna tapi dah jadi milik orang lain
2026-07-22 17:21:39
9
almalikahh8
Sha :
Org yg aku lepas kemarin adalah orang yang paling ingin aku ajak segalanya, tapi aku silap bagi dia aku bukan untuk di ajak segalanya..
2026-07-21 03:30:42
40
caramelaashe
4shhieekinn :
2026-07-20 14:55:33
33
alfinokeeee
Alfin :
Dia ni dh start broken siapa yang buat
2026-07-21 07:08:25
8
_aleyaasofya
𝓪𝓵𝓮𝔂𝓪 𐙚 :
firstime dlm hdup jumpalaki sebaik dia skrang saya dah pergi tinggalkan dia demi jaga perasaan sndiri , dri sudut hati ni taknak pon tinggal dia rela sakit asalkan kita masih dgn dia , tpi bila fikir balik kita pun manusia umur pun 14 so buang masa n rugi . skrg hnya mampu letak nama dia dalam doa , kalau ada jodoh ada la 🤍
2026-07-21 07:26:20
8
tonirampage
IJALL :
mungkin terlalu lama dia nk tunggu aku halal kn dia, so dia pilih untuk gerak...aku hormat dengan keputusan dia, aku tak pernah salahkn dia sebab tinggalkn aku, tapi aku sedar keputusan dia bukan hanya untuk hari ini...tapi untuk diri dia akan dtg...so aku pilih lepaskan dan ikhlas tengok dia bahagia dgn orang lain...( melupakan itu tkkn pernah ada bagi orang yang telah kehilangan ).19july25 gmbr terakhir sebelum buat haluan masing masing😘
2026-07-27 23:33:25
13
To see more videos from user @str1vriee0_, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About