Bss bhai battery original honi chahiye timing achi hoti ha agar battery change hi to 90+ health ke sath bhi timing 2 ghante tak chalti ha 🥰agar battery
2026-08-19 14:59:15
1
D A N I S H ا👑 :
subah 3bajy am hota hy pm nhi😂😂😂
2026-07-21 03:39:29
12
aurangzaib_999 :
Bahi useable Nhiii hota 70 sa kam mobile 2 3ghanta mushkil sa chalta
2026-07-20 19:16:29
1
L❤️A :
یہ کون سا موبائل ہے
2026-07-21 13:54:14
2
MR々RaEeSYT :
3 ghnty pehla hoa charge well done
2026-07-22 06:56:26
4
Aisha yousafzai :
Hahaj dinko charge huwa hai 3 pm hai bhai
2026-07-20 15:50:06
7
𝙐𝙨𝙢𝙖𝙣 𝙆𝙝𝙤𝙨𝙖 2313 :
iphone 16 por Max jv price
2026-08-05 16:10:37
0
乃ᴇꫝꜱᴛ〆ᵀᴵᴷᵀᴼᴷ :
76% hai
2026-07-21 07:59:21
1
ZAMMIL🍓 :
Mara pass be 11 pro max ha 71 battery halt
2026-07-21 03:06:12
3
Aisha yousafzai :
Abhi mob pe tim 6 44 pm hai. 3 ghanate 45 mint me 60 per drop hui hai abhi mob me 40 % hai
2026-07-20 15:51:52
4
〽️uhammad_khan :
ham to gama kar te ha 😅
2026-08-08 19:38:11
1
ZahooR Ahmed🇵🇰 :
jhot 3:3pm hai
2026-07-21 04:49:27
1
★ :
mery phone k bary ma Kya khyyal ha
2026-07-24 17:33:27
1
To see more videos from user @wefixiphone.pk, please go to the Tikwm
homepage.