mashallah mashallah mola salamat rakhe ap sub dosto ko 🥰🥰
2026-07-22 18:57:37
0
khamoshlarki5 :
@khamoshlarki5:@khamoshlarki5:Assalamualaikum kesy Bhai ap sb mai ek baat bolo gulat nhi samjhye ga mai 48 Year ki hogai hu or har saal trap😭😭 k rah jati hu k Ashoor or Arbaeen ❤️krnny karbla jao mgar aj tk nhi ja saki ap ko Allah ne Panjtan e pak k sadqy se itna nawza howa hain km ap hr saal jao 🙏or humary liye bhi Dua kijiye ga please ap k tawasol sy humry bhi istiat blond hojae 😭
2026-07-21 14:27:46
2
Jaideep ahuja :
rajab bhai plz sulha kar lo👏👏👏👏
2026-07-23 10:32:02
0
Haider Jutt dhariwal :
jogalok Alag🥰
2026-07-23 12:50:47
0
Usamakhan :
boss ma ap k ha job karo or ap k sath raho
2026-07-21 08:16:09
0
@shahpasand :
Allah ne aapko bahut Kuchh diya please please main help kar do 😔😔😔
2026-07-28 18:01:51
0
✨ 𝐆𝐮𝐣𝐣𝐚𝐫 𝐳𝐚𝐝𝐚 ✨ :
dr gai thy kl
2026-07-21 17:00:23
1
🥷🅕🅐🅘🅢🅐🅛🤬🅐🅛🅘💸 TOXIC :
Love you hugya
2026-07-20 17:12:30
0
Not 👉your zohab shah :
go bhai
2026-07-20 14:34:30
0
🇵🇰Mr Bhatti✅ :
soooooooooooo oOoOO wadeya 💚
2026-07-20 14:36:40
0
Not 👉your zohab shah :
munu vee follow kar la
2026-07-20 14:35:12
0
Waqas Hassan :
rajab Bhai dogr ko kho nembr do🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
2026-07-20 19:56:36
0
Mr pattu king 👑 :
2026-07-23 17:54:47
0
.dinasore124 :
bhai apna ghar ka adress bata do please vlog ma
2026-07-21 04:14:32
1
iMARN Ali 32 :
mujhe Bhai bahan please se comment karke dena please
2026-07-22 20:51:06
0
To see more videos from user @rajabsfamily2, please go to the Tikwm
homepage.