@arizwry: #moisturizer #sensitiveskin

Najlaarisya.z
Najlaarisya.z
Open In TikTok:
Region: MY
Tuesday 21 July 2026 10:26:43 GMT
280773
20699
101
555

Music

Download

Comments

nwhidlukman
nwhidlukman :
I pun pakai elformula punya moisturiser so far tak breakout muka 😩🙏🏻ni serious tak tipu , for those ada oily skin jangan pakai thick sangat, just dap dap je kat muka sebab takut trigger your acne
2026-07-22 10:35:05
239
bebysunshine
bebysunshine. :
facerina & elformula tu paid review ke
2026-07-22 02:42:10
121
thenissahas
honeystar :
Babe try facerinna intensive barrier sumpah life changer 😭😭
2026-07-22 10:07:14
39
syfeqazlkfly
syfeeqaaaa :
Beb elformula tu betul ke? I dah penat dengan review semata mata 😭
2026-07-22 11:02:13
30
b0tt3rc9p_
ain ♡ :
what about combination skin?🥹
2026-07-23 05:54:57
2
4evadumb0
4evadumb0 :
srs ke ni... honest review pls anyone
2026-07-22 11:15:54
10
m00nballet
🧿 :
whats your lippie babe (1st and last pic)
2026-07-21 17:16:49
1
paezahhhh
🌸 :
Before i pakai hada labo now nk try pakai torriden. Hope ok la
2026-08-01 09:39:50
1
arianasshi
smolsushi :
moisturizer Elformula for oily + acne prone skin okay ke?
2026-07-27 08:05:02
1
kiky.rejeki
Kiky.rejeki :
Lumixpert tuuu best weeeyyy, kalau dkt skin i yang acne to oily ni menjadiii
2026-07-22 03:04:50
4
notmunchy
Dumpling :
Girl youre like next level pretty
2026-07-24 09:18:17
1
bencirasakopi
? :
ok now I'm in dilemma , I was about to purchase 1-2 skincare products from lumiexpert & facerinna 😭
2026-07-23 00:18:44
0
lunaez._
lunaez._ :
why i pakai elformula naik tiny bumps?🥹
2026-07-25 07:59:58
0
sh3cago
sera-boot :
Lagi satuuuu colorkey punnn best gilaaaa
2026-07-30 12:31:34
0
qslyyy
machiato🧋 :
u pakai cleanser apeeee please shareeeeeee
2026-07-28 17:21:22
0
lishahz
icha :
exfoliate pakai ape kak?
2026-07-27 10:55:31
0
ikakhann
nraika :
2026-07-21 10:32:27
1
a1n.com
aaïn :
cleanser pulak babe
2026-07-21 20:09:13
1
278.6s
hasya :
u pulak ori lawooo
2026-07-22 08:14:34
1
asampedasikantongkol
user101 :
Why all of sudden elformula ni tiba2 up.. macam almost banyak post psl skincare, orang rate elformula ni bagus. tak pernah dengar pun. Betul ke honest review or paid review? Lol
2026-07-27 05:49:33
0
pinklittleroses
562 :
hai ( romantically )
2026-07-22 04:12:32
0
nratilaa
⃟ :
what lashes you are wearing kat slide 2?
2026-07-22 07:44:57
0
strangeraf4
strangeraf :
elformula is the REAL DEAL✨
2026-07-23 12:02:34
1
To see more videos from user @arizwry, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About