I pun pakai elformula punya moisturiser so far tak breakout muka 😩🙏🏻ni serious tak tipu , for those ada oily skin jangan pakai thick sangat, just dap dap je kat muka sebab takut trigger your acne
2026-07-22 10:35:05
239
bebysunshine. :
facerina & elformula tu paid review ke
2026-07-22 02:42:10
121
honeystar :
Babe try facerinna intensive barrier sumpah life changer 😭😭
2026-07-22 10:07:14
39
syfeeqaaaa :
Beb elformula tu betul ke? I dah penat dengan review semata mata 😭
2026-07-22 11:02:13
30
ain ♡ :
what about combination skin?🥹
2026-07-23 05:54:57
2
4evadumb0 :
srs ke ni... honest review pls anyone
2026-07-22 11:15:54
10
🧿 :
whats your lippie babe (1st and last pic)
2026-07-21 17:16:49
1
🌸 :
Before i pakai hada labo now nk try pakai torriden. Hope ok la
2026-08-01 09:39:50
1
smolsushi :
moisturizer Elformula for oily + acne prone skin okay ke?
2026-07-27 08:05:02
1
Kiky.rejeki :
Lumixpert tuuu best weeeyyy, kalau dkt skin i yang acne to oily ni menjadiii
2026-07-22 03:04:50
4
Dumpling :
Girl youre like next level pretty
2026-07-24 09:18:17
1
? :
ok now I'm in dilemma , I was about to purchase 1-2 skincare products from lumiexpert & facerinna 😭
2026-07-23 00:18:44
0
lunaez._ :
why i pakai elformula naik tiny bumps?🥹
2026-07-25 07:59:58
0
sera-boot :
Lagi satuuuu colorkey punnn best gilaaaa
2026-07-30 12:31:34
0
machiato🧋 :
u pakai cleanser apeeee please shareeeeeee
2026-07-28 17:21:22
0
icha :
exfoliate pakai ape kak?
2026-07-27 10:55:31
0
nraika :
2026-07-21 10:32:27
1
aaïn :
cleanser pulak babe
2026-07-21 20:09:13
1
hasya :
u pulak ori lawooo
2026-07-22 08:14:34
1
user101 :
Why all of sudden elformula ni tiba2 up.. macam almost banyak post psl skincare, orang rate elformula ni bagus. tak pernah dengar pun. Betul ke honest review or paid review? Lol
2026-07-27 05:49:33
0
562 :
hai ( romantically )
2026-07-22 04:12:32
0
⃟ :
what lashes you are wearing kat slide 2?
2026-07-22 07:44:57
0
strangeraf :
elformula is the REAL DEAL✨
2026-07-23 12:02:34
1
To see more videos from user @arizwry, please go to the Tikwm
homepage.