@tahasiyal5: Gli 1.3 auto down haan city walon 😂😂😂#fypシ゚viral #fyppppppppppppppppppppppp #m5 #moterway_pakistan

tahasiyal5
tahasiyal5
Open In TikTok:
Region: PK
Tuesday 21 July 2026 10:35:15 GMT
152704
7247
206
471

Music

Download

Comments

rana.amir4041
Rana Amir :
City ki drive is se bht uper hai bhai 😏😅
2026-07-21 16:50:13
77
bilal.asif422
بلال آصف مغل⚜️ :
Eyes on land cruiser😅
2026-07-21 18:10:43
36
hh_baloch_007
HH_BALOCH :
140 sy uper nhe jati ya ... mary pass bhe 1.3 hy...
2026-07-22 04:55:48
15
shahzaib00646
Shahzaib Bilal :
city easy 190 jati he
2026-07-21 14:05:03
8
usman_khalid_0
Muhammad usman :
Its 1.6, gli ka RPM 6 ke kareeb hona tha
2026-07-21 16:55:34
14
mateen257
MATEEن JUTٹ💸 :
4speed gear ha manual kamal haa gli
2026-07-22 01:29:54
3
siyal_sahab04
Amir Ali siyal :
180 py to mene Suzuki Cultus chalayi hai
2026-07-22 07:41:37
1
rafy_who
💙رانا Rafy :
Well maintained car kar sakti hai. Koi bari baat nahi
2026-07-22 10:59:27
2
dee28047
opi :
4 gear par BHI 4500 rpm.kuch to gad bad hai salukai yeh 1.6 hai😁
2026-07-21 19:59:49
4
saithusama000786
؟ :
Bro 200+ jay gi 😁 🌚
2026-07-21 18:43:37
1
hamzainayatzardari2003
HAMZA_ZARDARI 🦅🔥 :
Bhai limit 120 he upar jate to challan or jaha taha motorway islamabad motorway to sukkur road pe kese chala lete ho
2026-07-23 20:42:23
0
ibraheem_asfand
𝓘𝓫𝓻𝓪𝓱𝓮𝓮𝓶 𝓐𝓼𝓯𝓪𝓷𝓭 :
Bro meri GLi auto 170 se upr nai gai
2026-07-24 20:11:03
0
aitzaz_king1
ZAIN :
total kitny tk chaly jati hy ya 180 bs
2026-07-21 21:48:56
1
badsha_jeee13
badsha_jeee13 :
bus 🤣🤣🤣Bhai profile chak karo 🤣
2026-07-22 10:02:23
0
hajjii_9532
W E E D ⚜️ :
Gli ab 1.5 ni ati?
2026-07-22 08:48:42
0
ahmed____30
Ahmed :
180 b pura touch ni kr rhi 😂😂 3 working days ma 175 pohncti ha ye😂
2026-07-24 07:52:50
0
ibraheem_asfand
𝓘𝓫𝓻𝓪𝓱𝓮𝓮𝓶 𝓐𝓼𝓯𝓪𝓷𝓭 :
Gli ha ya altis?
2026-07-21 13:15:31
1
umar._gm2
🌠 :
In 2 business days😸
2026-07-22 12:43:24
1
samikh4n77
samikh4n77 :
aga ya nazar a rahi hai
2026-08-02 18:28:24
1
huzaifa62541
huzaifa❤️‍🔥 :
1.3 auto Gli 200 tak jati hai👍
2026-07-22 18:40:39
2
nearyourheart97
nearyourheart97 :
Heavy bro ya go khe rahi ha ni jati (mera bhaia gadi 10 10 ho or bnda pro ho to ya 196 tk bi jai gi )
2026-07-22 03:59:35
2
_saim.valid
MUHAMMAD SAIM :
bhai gli maximum 180 jati ha ya altis ha purani shape wali isliye 180 tak jana ka bad bhi rpm 4500 pr ha
2026-07-21 17:12:59
3
whois.aimalbtw
𝘼𝙞𝙢𝙖𝙡 :
ye 180 pe lock city 2004 190+ chali jati😂
2026-07-21 13:30:18
0
black_oshan
Jawad Jutt⚜️ :
Locked??
2026-07-21 11:08:19
1
To see more videos from user @tahasiyal5, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About