@lostandhungry_: POV: Kanang blessed kaayo ka kay taga-Mindanao ka, unya fruit season na

lost and hungry
lost and hungry
Open In TikTok:
Region: PH
Thursday 23 July 2026 03:05:00 GMT
153959
19170
400
1289

Music

Download

Comments

iamois.ecir
🍈 :
as someone na gikan mindanao niabot ug manila, giahak mag 1 month nako wa kakaon ug prutas kay grabeeee ka mahal😭 imagine isa ka sipi sa saging 175?!!?!!! bayot di nalang ko! HAHAHAHAHAHAH
2026-07-23 07:43:58
2217
ashterialle_
￴ ￴ ￴ ￴ ￴ ￴ ￴ ￴ ￴ ￴ ￴ ￴ :
lansones diris manila 50 ¹/⁴😭 makamingaw sa mindanao kay igo ra ka mokatkat sa punuan diri paliton tanan😭
2026-07-26 05:34:31
22
jessaravidas
J :
akong friend gadala dala ug iyahang own nga timbangan kay dili reliable ilahang timbangan dha
2026-07-23 06:26:33
517
rose_lyn2002
rslyn :
BOANGAS MX3 HAHAHHAHA😭😭
2026-07-23 11:43:55
401
ellensnillas
Ellen Nillas :
ako gani dere manila kita ko marang lipay kaayo ko ,sos pagtan aw nako sa price 380 p ang isa kaengon ko dili lang sa ko mokaon og marang ron hulat nlang ko makauli og mindanao
2026-07-23 10:02:14
128
ber_mdanndomizeth
Null🌻 :
Naka palit kog Marang sa baclaran sauna tag 400! lami kaayo ihampak sa namaligya lagi na. 😭🤣
2026-07-24 14:03:30
51
mrcreed02
MrCreed :
ang puno ng prutas ay parang damo sa Mindanao. kahit saan lang tumotubo.
2026-07-23 08:24:24
56
johnkayn01
Honey's Best Corner :
nipuyo ko ug San Pedro Laguna 2020-2023, ang tan aw ug presyo nila sa pomelo ug durian kay gold. as someone na born and raised sa Davao kay naluoy ko nila gamay, street food raman gud namo na diri. char hahahahhaha
2026-07-23 09:04:02
77
borankuzumsupremacy
Pèppér :
yung mama ko umuwi sa bukid para mag harvest ng marang at rambutan, pag uwi nya isang box ng rambutan dala, eh tatlo lang kami 😆 yung ate kopa ayaw so ayun busog ako ng ilang araw sa rambutan 😆
2026-07-23 06:51:18
41
medon6
ᜋᜇᜒᜁᜑ᜔ᜂᜈ᜔🌸 :
curious po ako mga magkano po ba ang mga prutas sa manila??
2026-07-23 10:42:19
0
sky_archer3
Sky_archer :
Wala pa mi nahumag pang harvest.
2026-08-17 04:43:25
9
yammz01
kikiam🐱 :
nganong mas barato inyo kaysa diris davao😭😭 mura mag gikan gi import mga prutas diri😭😭
2026-07-23 10:23:29
9
charissepagalan48
iamcharisse :
kalami na mouli og davao uy,Dili nako direas manila😭
2026-09-04 21:12:21
0
bananamango27
🌀rasyaa :
yung tita ko nag pabili kay mama before siya bumalik sa bahrain kasi daw sobrang mahal ng mga prutas dun. dala ni mama from davao to manila puro prutas lang wala siya dalang iba maliban sa passport saka kontrata niya🤣
2026-07-30 02:21:33
2
inaridiora3
In ᥫ᭡ri Finds🎀 :
as someone na gikan mindanao naka abot ug apayao , lisud kaayu mangitag prutas mga mahal pa , angka pait wala pay durian nga favorite nko 😭😭 bisag dahon sa durian wala Kay makita 😭
2026-07-23 14:47:49
10
tonyong156
tonyong's shop :
25 pesos rang kilo sa mangosteen dris bankerohan sa may fruitasan mo🤣 nkapalit ko ganiha kalami 🤤
2026-09-01 10:12:21
1
hannahnikka
Hannah :
te samua ang marang tag singko nalang😭😭😭
2026-07-23 12:53:44
11
shakeee095
☆ :
rambutan saamong silingan[cute]
2026-08-15 06:42:08
3
itsme_goooi
Jay :
ang durian dris davao tag 30 kilo
2026-08-01 00:27:27
1
msjgjjj
MS. chiquitita :
Sa Mindanao taka makapalit og tag 10 pesos na prutas og Gulay.
2026-07-27 06:18:49
2
shammystuff
Miss.Shammy♉🧿 :
andito ako sa ilocos now, ayaw nila maniwala na halos pamigaynlng mga prutas sa Mindanao, d2 ka mahal sobra..sa Amin Jan tumpok tumpok Ang benta d na kinikilo.. tapos d2 per pcs Ang mahal 😭😭
2026-08-31 03:11:41
2
kesha0220_
Kesha :
yung apple dito sa Manila 3 to 100
2026-07-30 10:48:56
1
user_name281999
clitoria :
Basta makakita na gani ka ug mga Durian, Mangosteen, Marang, Lanzonses, ug Rambutan sa kilid-kilid na baligya, meaning ana Kadayawan season na. Happy KadayaONE! 🎉
2026-07-29 22:14:17
3
gavreel110
gavreel :
nangabulok na sa amoa ang avocado mangga,durian ug rambutan
2026-07-23 09:41:20
2
demi3a
carpedemi :
bakit 80 per kilo pa jan? may 25 per kilo na ng Durian nowadays
2026-07-23 09:35:04
3
To see more videos from user @lostandhungry_, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About