mudahan saya dapat merasa 1 hari nnti.16tahun tinggal dengan mertua.tringin nak ada privacy sendiri.
2026-07-23 01:01:44
28
lie :
ni cara yg terbaik utk susah senang bersama....makan x makan hidup biar berdikari....
2026-07-22 22:42:55
26
iza :
Ak jiran dgn mak..kdg2 x pnh g umh mak dh selesa ddk umh sndiri wlaupn mnyewa..mk pun xske kcau dtg umh ank2 dia dh tua nk rehat2
2026-07-22 17:52:44
10
Zue❤ :
Betul tu...dduk dgn ank2 dan suami je lbih tenang...dduk bcampor dgn org lain ni payah...nk rehat kjp dkata pemalas...tk msk tk kemas rumah sebok bising...dduk ank brnk je lg baik...sukahati kite nk buat ape pon tnpa org bsiing....
2026-07-22 19:58:42
16
Yusma Yusof :
jgn ade org lain slain suami istri anak2...
2026-07-22 23:19:41
8
ImaniEZ :
saya 24 tahun kawin x penah merasai semua ini wlaupun hanya seketika... ddk dengan mentua sehingga kini tapi hati kena kuat kuat sgt satu msa kena pentingkan diri sendiri sbb x akn siapa faham hati kita wlau suami kita sndiri😭😭😭... ini adalah ketentuan Allah aku kna trima...
2026-07-23 07:03:30
5
Alya Farahana♥️ :
Btl sngt. nok gudung gadang rapok bising bagor pom dkpe orang kata.
2026-07-22 21:47:37
2
S Y 1 D 4 :
Doakan saya dapat merasa rumah sendiri ..hampir 4 tahun duduk dengan mertua takde privacy langsung..lepas dah ada anak burn out +mental pastu dicop takpandai jaga anak ☺️mengadu dengan suami dikata kita mengada ngada ..taktahu boleh bertahan berapa lama
2026-07-23 07:51:02
3
OPAH ANA :
betul tu
2026-07-22 20:42:52
3
cikpah :
setuju sangat....kbtulan cik pah khwin dgn orang jauh cik pah slngor suami hulu perak thn 90an mmng susah nk blik kg sthun skali dua ja. rezki cik pah dpt kluarga mertua yg baik x msuk cmpur urusan prkhwinan kami. skrang dh ada menantu walau pun dkat tetap cik pah buat mcm mana mertua buat kt cik pah uruskan lah rmahtangga kmu ikut cara kamu kami cuma berdoa moga ank2 kami bahgia till jannah aamiin🥰
2026-07-23 00:10:17
2
bainashariff :
btl sgt
2026-07-22 23:52:52
2
azmiahmad196 :
yg kata dok dgn mak bapa nak jg lepa ni semua tipu..last2 kena jaga anak2 lepa..
yg penting jgn duduk dgn parents atau adik-beradik. bila dok sendiri kita ade privacy, kita belajar berdikari sendiri. susah senang bersama. xwajib pon ade rumah sendiri, menyewa pon ok je. yg penting ade tempat berteduh.
2026-07-23 05:31:46
2
yin yin yin :
rumah sendiri dah ada tapi suami pulak meninggal 😭 rumah rasa kosong je , macam xde guna ada rumah. dengan ada anak kecik nya menyala mental ku
2026-07-23 14:18:40
1
Mem Goretti :
" tak semudah itu untuk dilewati "
2026-07-22 23:20:15
3
userrrcaaaaa :
mmg betul.pengalaman tinggal d rumah mertua atau rumah mak bapa sendiri bersama ipar biras terlalu mnyakitkan.sekecil apa pun tempat tinggal yg penting rumah sendiri dan tinggal bersama keluarga kecil kita adalh sesuatu yg membahagiakan
2026-07-23 04:08:08
2
💠࿁A࿁࿁i࿁࿁n࿁࿁i࿁💠 :
setuju sbb klu dlm 1 bumbung ada org lain akan ada mcm² cerita berdasarkan pengalaman saya.Dan kdg cerita tu blh sampai ke org luar
2026-07-23 02:11:58
1
dayah93 :
betul tu..rumah sndiri nk guling ke trlanjang ke,org xpeduli pn.. Alhamdulillah 5thun dh dduk rumah sndiri..kcik2 pn jnji rumah sndiri xyah byar bulan2 dh
2026-07-23 08:00:19
1
Faatin :
bila dh sebumbung dgn mertua satu je kita tak ada special pun. stgh org duk asing bila balik rumah mertua dorang layan best sgt masak special2 utk menantu. hmm nk ckp susah .. hope satu hri saya ada rumah sendiri😭
2026-07-23 08:39:18
1
roundNround :
ada rumah tapi pasangan asyik nak duduk rumah orang tua dia.
2026-07-23 02:21:53
1
🇲🇾SEPTEMBER🇲🇾 :
Yg ney betul
2026-07-22 17:20:58
1
🆔Safina Sadon91 ♥️(EF) :
betul tu🥰..
2026-08-28 08:21:32
0
Farah Wahida :
2026-08-03 17:10:11
0
Rafina_iris :
btl sngt2..
2026-07-22 16:06:39
0
To see more videos from user @mysiraplimau, please go to the Tikwm
homepage.