@khurramshahzad.official: شاید آپ فون کے عادی نہیں... شاید آپ صرف اپنے اندر کے شور سے بچنے کی کوشش کر رہے ہیں۔ ہر رات دیر تک جاگنا، بے مقصد اسکرول کرنا، یا وہی چیز بار بار دیکھنا ہمیشہ سستی یا کمزوری کی علامت نہیں ہوتا۔ کبھی کبھی یہ ایک تھکے ہوئے ذہن اور مسلسل دباؤ میں رہنے والے نروس سسٹم کی خاموش پکار بھی ہو سکتی ہے۔ اگر اس ویڈیو میں آپ نے خود کو پہچانا ہے، تو خود کو جج کرنے کے بجائے... خود کو سمجھنے کی کوشش کریں۔ اگر یہ بات آپ کے دل تک پہنچی، تو اسے کسی ایسے شخص تک ضرور پہنچائیں جسے آج اس کی ضرورت ہو۔ #silentdepression #mentalheath #psychology #nervoussystem #Healing

Khurram Shahzad Official
Khurram Shahzad Official
Open In TikTok:
Region: PK
Thursday 23 July 2026 11:39:17 GMT
182395
10738
1193
931

Music

Download

Comments

user2452036939361
Mrs Zain :
same mery sth asy ho rha JB Sy Meri Ami ki death hoe
2026-09-01 21:06:10
1
sofyangb04
sofyan04 :
same mjuhay depression hai sath medication b chl rahi hai lkin husband door hein shadi k 3 month bad chalay gaay thy aur ab 6 month ho gaay hein
2026-09-01 22:26:58
0
bent_a_hwa12
🌷 :
Ma b depression ke mareez ban gay hu ma medicine la ka thak gay hu 🥹❤️‍🩹
2026-08-31 03:56:30
2
jay340596
𝙅𝙖𝙮 🔏💗 :
𝙩𝙝𝙖𝙩'𝙨 𝙖𝙡𝙡 𝙝𝙖𝙗𝙞𝙩 𝙞 𝙝𝙖𝙫𝙚 😭😢 𝙖𝙣𝙙 𝙨𝙩𝙞𝙡𝙡 𝙞 𝙢 𝙪𝙨𝙞𝙣𝙜 𝙥𝙝𝙤𝙣𝙚 𝙖𝙩 2𝙖𝙢 😒
2026-09-01 20:55:31
0
shamu.malik1
شامی پنڈی :
same situation...main in sb Sy Nikalna Chahta hu. .plz help main thak gyan hun boht
2026-08-15 21:08:45
154
sheikhnaveed757
i hate munafiqun :
I feel this situation 😔
2026-09-01 22:12:14
0
fatima_gul02
Bint e Hawwa :
سب کے ساتھ آج کے دور میں یہی ہو رہا ہے
2026-08-16 20:36:35
130
noor.khan75149
Noor khan ❤️ :
ap ko kasy pta k 12 ho gya or ma still asa kr rahi need b ayi per so ni rahi ... 😳
2026-09-01 18:53:23
6
rabailrabil0
Medical Queen😇🤐 :
Deep lines 👌💕
2026-09-01 20:30:40
3
mughalshehzadi608
$i|ent🦋 :
bilkul thek bat kahe apny 🙂
2026-08-15 17:32:50
56
zoyaa.fatima589
🌸μ⚝✨q⋆💫Δd✹🌙αs⭐💖 :
same time 12:57am 🥺🥺 but still scrolling or subho office b Jana 😩😖😖😖😖
2026-08-16 20:57:04
5
kiranchaudhary259
@Kiran Chaudhry”❤️🌺 :
Apko kitna pata hy hamary mind ka 🤭
2026-08-28 20:36:28
11
shehrzad2
Shehrzad 🌺 :
hayy bs yhi halat h veery🥹🥹🥹🥹🥹🥹🥹🥹🥹
2026-08-16 20:19:05
10
kinzafatima897
Bint e Hawa💫 :
Dard ni sony dety na😭😭😭
2026-08-16 19:54:29
10
zarnab_khan21
zarnab_Khan23 :
exactly ya situation bhot buri hoti h
2026-07-23 11:48:15
5
khanam2541
egoistic :
ajkl ma bhi esy hi situation sy guzr rh🥺
2026-07-23 11:45:15
7
bhattisahabsargodha
Bhatti Saab :
main tu roz 3 bjy soti houn
2026-08-16 19:56:47
7
monnaali763
sana khan :
it's me same situation
2026-08-16 05:24:39
7
nimramughal861
niمra ♌ :
That's realty 💔😭😭😭😭
2026-08-15 19:30:06
7
hasnraza04
iqraRani :
bilkul yhe hall ha duwa kry m nklo es tklif s
2026-07-23 13:12:50
8
sabeeha.jameel_
Sabeeha Jameel :
exactly.... me phn dekh dekh k thak jati Hun nhi dekhna chahti Lekin JB phn nhi use krti to overthinking shuru ho jati he ... har roaz apny ap sy promise krti Hun k aj phn nhi use krungi Lekin nhi chor paati... Jis din try krti Hun k na dekhun usi din Ziyada use krti Hun
2026-08-16 01:13:08
20
sonia.jaffri
Sonia Jaffri 🇦🇪🇦🇪🇦🇪 :
itni sachi baatyn😳
2026-08-16 19:56:15
11
iqa1308
IقRa💙 :
comments parh k lg ra me h nh jnti is bnde ko😐
2026-08-16 20:24:44
7
manobili5448
manobili :
3 bjny way hain 🥺🥺🥺🥺🥺🥺
2026-08-15 21:47:17
14
To see more videos from user @khurramshahzad.official, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About