dia nak lebihkan kawan dia biarkan , dah malas nak halang nak beria ade jodoh ade la
2026-07-24 00:52:44
13
awek pahang🐣 :
die xsuka pp mcm tu☺️...
2026-07-27 14:16:35
1
sayasha_8 :
Repost sini je la
2026-07-26 03:37:43
2
nana :
true
2026-07-23 15:01:36
6
NNH :
Tp dia rimas cm tu.. tak thu dia nk yg mcm mana😔
2026-07-24 14:48:04
2
didi :
aq da syg , aq x bg dy lapa, x tmbh stress dy , aq bagi space untuk diri dy
2026-07-23 16:05:29
6
𝐮𝐬𝐞𝐫_𝐠𝐨𝐧𝐞 :
kawan lg penting... syee niee bukan sesiapa laa kiranya kan😁😁
2026-07-27 06:47:48
0
𝒜𝓃𝒶𝓀 𝒦𝑒𝒹𝓊𝒶 🦋 . :
Tkde button repost ke🥰
2026-07-23 18:36:40
3
اءينا :
tp aku sebaliknya🙂 rela dy kongkong aku demi kebaikan aku sbb aku mudah terpengaruh dgn sekeliling🥹 dy selamat kan aku drpd aq buat bende yg tak sepatutnya🫠 lagi2 bila study jauh2 dgn family
2026-07-24 01:45:16
2
H🥷 :
pp klau mmg dh sayang walaupun tk prnh bagi tahu tpi boleh die punye care layanan mcm mne betul kan.
2026-08-16 17:28:39
0
. :
Tapi dia memang tak suka kak , dia tinggal saya dia memilih yang tak overthinking yang tak buat dia serabut 😭😭😭
2026-07-24 03:00:27
4
Sabrina ke tu :
Aku terbalik dh hahah dia yang mcm tu aku santai jela.. nk overthinking tkde masa balik kje barai dh 😌
2026-07-23 23:26:08
1
🦋In@🦋 :
btullll
2026-07-23 19:15:10
0
Cacaa02 :
fyp kesebelah sono.plis
2026-07-26 01:21:24
1
S /A A♡˖❥ 🦋 :
Dan dialah yg selalu mengalah dgn sy, dia yg suka sy buat semua tu daripada sy pilih diam
2026-07-25 09:10:24
0
nrfardeena_ :
2026-07-25 17:07:15
0
Itsqhaaaa :
dia x suka dikonkong😌
2026-07-25 12:30:21
0
Nurul :
2026-07-26 05:06:16
0
A / D :) :
Klau die marah pastu overthinking sana sini tpi die pergi. Ape Plk 😊
2026-07-24 02:28:55
1
To see more videos from user @_ecahpendek0, please go to the Tikwm
homepage.