@ainisafarinaa: Jangan kecam.. jari kitonyo manjo 🥹🥲 papepun terima kasih abang grab tolong kite waniter yg lemah ini 🙈 #fyp #tiktokviral #qjmotor #srk250r #djiosmo360

Rina 🏍️
Rina 🏍️
Open In TikTok:
Region: MY
Thursday 23 July 2026 14:00:20 GMT
1189207
72262
817
2959

Music

Download

Comments

zahinzainudin1
zahin zainudin :
orang rumah kalau nampak ni, die dok ulang je "baiiiiii~~~~~" tuu hahaha
2026-07-23 20:25:09
3681
strawpatah5
Ⓢ🆃Ⓡ🅰Ⓦ🅿Ⓐ🆃Ⓐ🅷🇵🇸🇲🇾(ʘᴗʘ✿) :
"orait" kemain lentok ko ye 😜😜
2026-07-24 10:46:57
2286
encikangah
Encik Angah :
bro tu ada sebijik kat rumah. dia saje je buat grab sebab dia ceo yg menyamar....😁
2026-07-24 01:46:20
1639
krull889
Khairul889 :
ayat last brader tu "oraittt" kalau dapat kat bini dia sampai kiamat di main semula..🤣
2026-07-24 00:15:59
1994
salwa_noruddin
🚫bûďăk ĺãțțě_86 :
Elehhh time aku tak boleh bukak tank minyak kereta, sorg umat pun tak de tolong..sesendu itu ke kehidupan aku 🤒
2026-07-24 04:15:14
812
zahidbaharudin
Zahid Baharudin :
Rupanya brader tu pakai Panigale. Dia berselindung disebalik grab.😂
2026-07-25 03:08:00
94
ibnusarbini
naim sarbini :
tak skrg ni apa update brader ni? okay tak tu kat rumah? ke belum kawen?
2026-07-24 04:02:13
443
emije123
helmi :
Foodpanda dgn grab dimana2 ade ye untuk menbantu
2026-07-23 22:44:17
261
unggu7736
ASKO PENCEN ⭕️ :
“Dulu ayah kenal ibu dekat petronas ,masa to ibu nk tutup tank minyak tak boleh pasto ayah tolong lah terus lekat “
2026-08-11 11:59:25
65
alibaba_5119
mekong55 :
maaf nak tanya, sebelum ni macam mana isi minyak tu,ke tu baru kali pertama
2026-07-24 09:09:07
29
zullah5687
Faizul!! :
ptt abg bg je no kat dia ckp nnti kalo rosak apa² call je gitu...dia nak mintak segan...
2026-07-24 01:01:03
75
mad__1107
MAD11 :
akak lpas ni nak isi minyak dkt mne lg..sye nk stanby untuk membantu🤣
2026-07-24 02:00:43
19
hazimajim_ze
Mohamadajim :
Bagi lah nombor. Dah bagi hint dh tu😅
2026-08-14 23:56:27
17
10_nieon_03
🇲🇾•NIEON•🇲🇾 :
harap orang umah abg tak tngok la ye vt ni🤣🤣🤣
2026-07-23 19:47:56
37
hashimmdnoh0
hashim mdnoh :
kita tau abang rider food semua orang baik²....didoakan anda semua sihat
2026-07-24 02:14:09
33
liza_atan
liza_atan :
panjang sengeh abg grab last2 tu 🤣🤣🤣 dlm ati saya tlng awek cun ooo
2026-07-25 02:36:13
8
ejam024
eJam :
Bang jd lembik tengkuk ea.. Tolong prmpuan.. 🤣🤣Tapii apa2 mmg trbaik bantu membantu.. "ok orait"... Jgn kna bahan kt org umah dah laaa 😂😂😂
2026-08-12 11:13:09
7
lokos40
Coq Kodok :
number dpt x bang
2026-07-23 19:31:39
11
namaafiq
Izzuddin :
sis boleh tunjuk gambar tak letak phone holder tu kat mana? and mcm mana
2026-07-24 04:00:17
7
syahzack7089
Syahzack :
bang... kita wajib bantu mereka yang lemah, comey dan manja2 camtu..
2026-07-24 00:19:21
5
abam_alex
DediᎪffan࿐ :
comel je bang.. "mekasih" "oraitt"
2026-08-03 09:21:51
1
karenman_46
Gaara :
Skang ni jaket lawo mana port beli?
2026-08-16 03:26:25
1
To see more videos from user @ainisafarinaa, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About